Tehdy bylo evidentní, že Minichamps musel vyměnit dodavatelskou fabriku, jinak to prostě nebylo možné.
Viz opravdu např. hnusný Bentley Mulsanne. Ten když jsem držel, tak jsem nemohl uvěřit, že držím v ruce Bentleye od Minichampsu.
Porovnání modelů
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Porovnání modelů
Pár ukázek toho, co koupíte od PMA jako nový model.
BMW 3.5 CSL č.1 Silverstone Peterson/Nilsson - čep řízení se už ve výrobě zlomil, tak to celé zalepili tafixem. Co na tom, že pak kola nezatáčí. A rozpraskané závity pro šrouby kol.Opravil jsem to. Zadní blatník při lepení nedomáčkli pořádně ke kastli. Mřížka málem vypadla, protože neměla na čem držet a zároveň blatník odstával asi 2 mm od linie prahu - zjevně nepodstatný detail, který jsem rovněž opravil BMW M1 vítěz 1. závodu Procar Elio de Angelis. Decaly lepil někdo se třemi promile v krvi a pak si asi zahrál s modelem fotbal. Takhle vypadal celý dokola. Model jsem vrátil bohužel bez náhrady - nebylo za co, což mne dodnes mrzí, protože konkrétně tuhle variantu jsem hodně chtěl. BMW 3.5 CSL č.4 vítěz Silversone 1976 - křivě nalepený decal na blatníku a rozlámaná ochranná klec. Klec jsem opravil a pak zjistil, jak mohlo dojít k rozlámání - je špatně navržena, takže ji při montáži rozláme ramínko zpětného zrcátka. Opici, která ten model montovala zjevně křupanec a následní zachrastění moc netrápilo a o existenci výstupní kontroly v této firmě lze úspěšně pochybovat. Na model mi dal německý e-shop slušnou slevu. Výměna za jiný byla ekonomický nesmysl (poštu do SRN bych musel zaplatit) a kdo ví, jaký dáreček by mi přišel poté.
BMW 3.5 CSL č.1 Silverstone Peterson/Nilsson - čep řízení se už ve výrobě zlomil, tak to celé zalepili tafixem. Co na tom, že pak kola nezatáčí. A rozpraskané závity pro šrouby kol.Opravil jsem to. Zadní blatník při lepení nedomáčkli pořádně ke kastli. Mřížka málem vypadla, protože neměla na čem držet a zároveň blatník odstával asi 2 mm od linie prahu - zjevně nepodstatný detail, který jsem rovněž opravil BMW M1 vítěz 1. závodu Procar Elio de Angelis. Decaly lepil někdo se třemi promile v krvi a pak si asi zahrál s modelem fotbal. Takhle vypadal celý dokola. Model jsem vrátil bohužel bez náhrady - nebylo za co, což mne dodnes mrzí, protože konkrétně tuhle variantu jsem hodně chtěl. BMW 3.5 CSL č.4 vítěz Silversone 1976 - křivě nalepený decal na blatníku a rozlámaná ochranná klec. Klec jsem opravil a pak zjistil, jak mohlo dojít k rozlámání - je špatně navržena, takže ji při montáži rozláme ramínko zpětného zrcátka. Opici, která ten model montovala zjevně křupanec a následní zachrastění moc netrápilo a o existenci výstupní kontroly v této firmě lze úspěšně pochybovat. Na model mi dal německý e-shop slušnou slevu. Výměna za jiný byla ekonomický nesmysl (poštu do SRN bych musel zaplatit) a kdo ví, jaký dáreček by mi přišel poté.
Re: Porovnání modelů
Myslím si, že něco takového jako výstupní kontrola už neexistuje v žádné firmě na modely. Je to přece zbytečný náklad...
Já to mám jednoduché, nic od současného Minichampsu (a nejen od něj) prostě nepřekročí práh mého domu.
Re: Porovnání modelů
To máš naprostou pravdu. Pro výrobce je dnes levnější řešit reklamace výměnou modelu za jiný než platit výstupní kontrolu. Většinou to ale odnese prodejce, protože v rámci 30-dení reklamační lhůty nestihne u výrobce model vyměnit. Výrobci je naše 30-denní lhůta zcela lhostejná a je to. A spokojenost koncového zákazníka.....? Z toho důvodu jsem momentálně nákupy omezil na CMC.
Re: Porovnání modelů
Bohužel nekvalita a závady na modelech CMC jsou "libůstka" sama o sobě. V kombinaci s enormním růstem cen je to jeden z hlavních důvodů, proč jsem s kupováním CMC modelů v roce 2013 znechuceně praštil.
Re: Porovnání modelů
Já už také jen CMC, s kvalitou to není nyní zase tak špatné
Ale je třeba vybírat povedené typy modelů od nepovedených, prostě oddělit zrno (C-Type, D50, Bugatti 57) od plev (Talbot, Aston a částečně GTO).
No a častější radost si udělám nějakým 43 náklaďáčkem, tam mě ty případné chyby většinou tak nevadí, na náklaďácích mírná nekvalita shoří.
Ale je třeba vybírat povedené typy modelů od nepovedených, prostě oddělit zrno (C-Type, D50, Bugatti 57) od plev (Talbot, Aston a částečně GTO).
No a častější radost si udělám nějakým 43 náklaďáčkem, tam mě ty případné chyby většinou tak nevadí, na náklaďácích mírná nekvalita shoří.
Re: Porovnání modelů
Měl jsem na mysli spíš kvalitu montáže a chybějící díly než tvarovou nezdařilost. Třeba Ferrari 156 F1 byl odporný hnus snad ve všech směrech. Zhruba 60% modelů CMC, které mi prošly rukama měly neakceptovatelné závady. Pokud to byly "jen" chybějící součástky a nebo relativně snadno proveditelné opravy, řešil jsem to dodávkami náhr.dílů přes pana Cvejna a domácím kutilstvím. Až už jednou pohár mé trpělivosti přetekl..
Re: Porovnání modelů
Ferrari Dino 156 F1 je bohužel i tvarově mizerné.
Ale myslím si, že když vyzkoušíš něco ze současných, tak bys nemusel mít problém.
Třeba ze tří Jaguárů jen drobňoulinká vylezlina lepidla na předních minizástěrkách, což jsem očistil a krásně přelil barvičkou British Racing Green.
Já měl největší problémy s Maseratkama 300S. Nádherné modely nádherných vozů. Ale oba jsem musel vracet, na druhý pokus už to bylo OK. Nečíslovaná měla excentricky umístěný znak na mřížce chladiče a číslovaná měla tak neslícované dveře, že dvě části startovního čísla vůbec nenavazovaly.
Ale myslím si, že když vyzkoušíš něco ze současných, tak bys nemusel mít problém.
Třeba ze tří Jaguárů jen drobňoulinká vylezlina lepidla na předních minizástěrkách, což jsem očistil a krásně přelil barvičkou British Racing Green.
Já měl největší problémy s Maseratkama 300S. Nádherné modely nádherných vozů. Ale oba jsem musel vracet, na druhý pokus už to bylo OK. Nečíslovaná měla excentricky umístěný znak na mřížce chladiče a číslovaná měla tak neslícované dveře, že dvě části startovního čísla vůbec nenavazovaly.