Co se tvarově nepovedlo
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Co se tvarově nepovedlo
A pro mě jeden z nejsmutnějších omylů výrobců, Ferrari 330 P4 od GMP, tohodle je strašná škoda :
Re: Co se tvarově nepovedlo
Tady musím podotknout - tvarově zlatý Kyosho.Dali.B píše:Tak třeba u Countache LP400 od AA mě to hodně mrzí, ten mi ve sbírce moc chybí
Re: Co se tvarově nepovedlo
V tom s tebou souhlasím,ale spíše si myslím, že by bylo lepší se zaměřit na novinky.Recenenze těch starších, už profláknutých modelů asi už moc zajímavý nejsou.Od HWE Ferrari tady můžeme dát skoro celou jejich produkci, co se týče pokusů o ztvárnění starších vozů Ferrari.
Zase musím konstatovat-asi zlatý UT-éčkoAle konkrétně 355 není ani od Kyosha o mnoho lepší.
Re: Co se tvarově nepovedlo
Ještě se ale přece jenom vrátím k té žhavé novince CMC Atonu Zagato,jak tady píše Jirka.deesse23 píše:že nesedí ani poměr výšky bočních oken a výšky dveří, zkrátka, že model CMC má nižší kabinu vzhledem ke zbytku auta - v jeho podání je kabina taková připlácnutá
Jistě ví spousta z nás, že třeba takový Bburago dělalo modely do krabice. Když byl model moc velký, tak se zmenšil.a když by v té krabici byl moc malý, tak se zvětšil,aby se v krabici více vyplnil volný prostor.
No a tak mě napadlo, zda se CMC nevydalo taky takovou cestou. A vyrobilo nám takový průlomový model ve své kolekci.Model do krabice. Protože tím, jak zvětšily světlost, pneu a udělali Astona takovýho svalnatýho,tak aby asi zachovali výšku vozidla a vlezlo se jim to do krabice,tak se zúžila okna a snížila se střecha.
A pak mě vrtalo hlavou, jak by se dal tento model nazvat jedním slovem.A je to tady-prostě obluda.
A ješte jedna věc : někdo múže podotknout, že jsem třeba prostě proti tomuto modelu zaujatý, že mu věnuji tak velkou, i když negativní pozornost.
Ale zase na druhou stranu je to model v dost vysoké cenové kategorii a podle toho by měl taky vypadat.Takže tak velká pozornost je jistě na místě.
Re: Co se tvarově nepovedlo
ten Countach tank od Aa je dosť sila ...ale Kyosho napriklad dobabralo strechu na novšom Countachi, lebo ten už má zdvihnutu liniu a oni použili tu istu formu, len pridali rozširenia blatnikov
166 MM a 250 LM od HWE nie su až take zle modely...oba som tak nejak plánoval do buducna ...len nejak tá 166ka ma velke kolesa nie?
z novších modelov napríklad Iso Grifo ma nejaku tu hotrod zníženú strechu (:
166 MM a 250 LM od HWE nie su až take zle modely...oba som tak nejak plánoval do buducna ...len nejak tá 166ka ma velke kolesa nie?
z novších modelov napríklad Iso Grifo ma nejaku tu hotrod zníženú strechu (:
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Co se tvarově nepovedlo
No Stevko, řekl bych že 166 MM a F 250 LM jsou vůbec jedny z nějvětších hrůz, čím nás HWE poctilo.Byla už několikrát taky o tom debata.Stačí zalistovat v databázi fóra. U F 250 LM, najdi si fotku z boku modelu a skutečného auta a hned budeš vidětStevko86 píše:
166 MM a 250 LM od HWE nie su až take zle modely...oba som tak nejak plánoval do buducna ...len nejak tá 166ka ma velke kolesa nie?
(:
Re: Co se tvarově nepovedlo
tak som potom asi ušetril nejake prachy ...aj keď škoda toho 250 LM, lebo žiadny lepší na trhu nie je, okrem Exota za 1500 dolarov
k tomu Ferrari 355...predok je mimo, to je jasné, je veľmi oblý...smerovky alebo dolnú lištu na narazniku som radšej ani neskumal...v tom je model od UT niekde uplne inde
dalsi problem su moc široke tesnenia okolo bočnych okien (aj maľovaná "guma" na kastli, aj nálitky dnu) + B-stĺpik je taky masivny že by bolo lepšie keby vôbec nebol
a interier : palubovka je dosť utopená...kapličky pristrojov skoro cez predne okno ani nevidno + vnutro strechy je také hrubé/nízke, že spätne zrkadlo je niekde v spodnej časti okna...tieto nedostatky z určiteho uhla vyzeraju dosť zle
ja viem že každny model ma nejake tie nedostatky ale toto je fakt sila, to nie je predsa raketova veda...a za tu cenu ...ale zase stále lepšie ako F355 od Kyosha - ten má niektore detaily lepšie ale zase tvarovo je ešte horší
na druhu stranu, minule som mal možnosť lacno kupit model od UT, ale ajtak som ho nekupil...veľmi basic je...tvarovo super, ale nič viac
carmodel má viac fotiek ako som nafotil ja...napriklad ta hruba strecha z boku vyzera naživo horšie
http://www.carmodel.com/mattel-hot-whee ... 1995/62950
k tomu Ferrari 355...predok je mimo, to je jasné, je veľmi oblý...smerovky alebo dolnú lištu na narazniku som radšej ani neskumal...v tom je model od UT niekde uplne inde
dalsi problem su moc široke tesnenia okolo bočnych okien (aj maľovaná "guma" na kastli, aj nálitky dnu) + B-stĺpik je taky masivny že by bolo lepšie keby vôbec nebol
a interier : palubovka je dosť utopená...kapličky pristrojov skoro cez predne okno ani nevidno + vnutro strechy je také hrubé/nízke, že spätne zrkadlo je niekde v spodnej časti okna...tieto nedostatky z určiteho uhla vyzeraju dosť zle
ja viem že každny model ma nejake tie nedostatky ale toto je fakt sila, to nie je predsa raketova veda...a za tu cenu ...ale zase stále lepšie ako F355 od Kyosha - ten má niektore detaily lepšie ale zase tvarovo je ešte horší
na druhu stranu, minule som mal možnosť lacno kupit model od UT, ale ajtak som ho nekupil...veľmi basic je...tvarovo super, ale nič viac
carmodel má viac fotiek ako som nafotil ja...napriklad ta hruba strecha z boku vyzera naživo horšie
http://www.carmodel.com/mattel-hot-whee ... 1995/62950
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Co se tvarově nepovedlo
Pěkný, jen jak koukám na toho Astona, tak to není přesně ta verze, kterou CMC použilo pro svůj model. Zatím všechny postnuté verze mají třeba směrovky mimo masku, zatímco model má směrovky začlěněné do masky. Když to srovnám s opravdovou předlohou tak potěš...těch věcí co mají špatnej úhel/tloušťku/zaoblení je tam opravdu hodně, na to na kolik si model výrobce cení.
..stačí se jen podívat na zaoblení rohů čelního skla a přijde mi to, jako kdyby detaily modelu dělal Duke Nukem
..stačí se jen podívat na zaoblení rohů čelního skla a přijde mi to, jako kdyby detaily modelu dělal Duke Nukem
Re: Co se tvarově nepovedlo
to je pravda, já se zaměřil jen na karoserii, ta by snad měla být u všech verzí stejná bez ohledu na přední masku nebo lemy blatníků.. A ty kryty předních světel, už je tady zmiňoval i Dali, na mě to působí, že je CMC snad také zprůměrovalo ze všech verzí skutečného vozu.. No i když, co se divím, u zprůměrované verze by to člověk asi i měl čekat
Jen ale nechápu, proč se pak vůbec snaží o verzi z konkrétního závodu, když u ní ty rozdíly nedotáhnou až do konce..
Jen ale nechápu, proč se pak vůbec snaží o verzi z konkrétního závodu, když u ní ty rozdíly nedotáhnou až do konce..
Re: Co se tvarově nepovedlo
Tohle bohužel dělali výrobci i v minulosti poměrně často.Bulittův Mustang od Artu měl z toho filmového akorát SPZ - ku.CMC se "vyznamenalo" už v minulosti limity Auto Union C č.5 (model je maketa muzejního kusu, ale ne deklarovaného skutečného vítězného vozu z Doningtonu) a o "úspoře"na "D" č.12 ani nemluvit.A tak bychom mohli pokračovatdeesse23 píše:Jen ale nechápu, proč se pak vůbec snaží o verzi z konkrétního závodu, když u ní ty rozdíly nedotáhnou až do konce..