Vady na modelech
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Vady na modelech
možná jsem se ztratil v překladu,ale zmínku o výztuze z hliníku nikde nevidím
Naposledy upravil(a) Paganini dne 27 led 2015, 18:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Vady na modelech
"
Ve stejné době víme, že modelu potěžkat je důležité pro sběratele, a průměrná hmotnost našich kompozitních modelů s jejich interiéry hliníkové není mnohem méně na váhu zinkové slitiny hliníkové tělo model automobilu. Jinými slovy složeného modelu cítí stejně dobře na ruce jako naše metal ty. "
Ve stejné době víme, že modelu potěžkat je důležité pro sběratele, a průměrná hmotnost našich kompozitních modelů s jejich interiéry hliníkové není mnohem méně na váhu zinkové slitiny hliníkové tělo model automobilu. Jinými slovy složeného modelu cítí stejně dobře na ruce jako naše metal ty. "
Re: Vady na modelech
Sváťo, tam se objevil špatný překlad, originál je "die-cast interiors "
Re: Vady na modelech
Ano navíc v poslední větě je: AUTOart’s unique design for its next generation of model cars, which combines the benefits of composite bodies with die-cast zinc interiors, is patent pending.
Re: Vady na modelech
Jak byl odkaz od EasyDavid,tak mě to takto přeložil automatický překlad na konci na Facebooku. Tak to se omlouvám. Na druhou stranu by to byl návod pro AA, pokud by se jim ten kovový vnitřek rozpadal. Ale uvidíme jak to všechno bude.Dělat ukvapené závěry co by kdyby, není asi na místě.
Re: Vady na modelech
to nic, mě to taky zmátlo, tak jsem to dohledával a jinak souhlasím, zatím bych to taky neodvrhoval a uvidí se, jestli to bude nebo nebude slepá ulička
Re: Vady na modelech
Kyosho by tu hlavu z písku už raději ani nemělo vytahovat...sva57 píše:..a jsem rád,že se konečně někdo našel, kdo to chce řešit a nestrká hlavu do písku jako třeba Kyosho....
Mě je na tom sympatické, že to tak trochu kopíruje i vývoj technologie skutečných aut, vždyť dneska už mají některá auta (zvláště supersporty) prakticky celý kompozitový monokok. Ale do těch prvních kusů rozhodně nepůjdu. Určitě tu technologii budou dále vychytávat za pochodu. A z případné absence laku mám opravdu obavy, nevěřím, že to bude pěkné. A i kdyby to bylo fajn, tak to zcela určitě přece jen bude mít jiný lesk než lakované die-casty. Z toho mám obavu. A pak taky musí dotáhnout tu technologii výroby tak, aby se tomu všechno otevíralo (dveře, kapota, kufr...). To si ale myslím, že je jen otázka času. Pak bych do toho možná šel.
Re: Vady na modelech
zde se jelo ještě poctivě, doporučuji juknout na technologii výroby 1962
https://www.youtube.com/watch?v=d_Yjyy_Rp2A
https://www.youtube.com/watch?v=d_Yjyy_Rp2A
Sbírka modelů Citroën
Re: Vady na modelech
paráda, moc pěkně se na to kouká...ale říkám si - to tehdy do čínské továrny denně dojížděli pracovníci z Evropy?
Re: Vady na modelech
to ještě žádná Čína nebyla, ale poctivý Matchbox