Vady na modelech
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Vady na modelech
V akom štádiu to máš Sváťo? Dík.
Re: Vady na modelech
Jarku,
tohle všechno se mi jako zinkpest nezdá, hlavně proto, že to jsou všechno poměrně nové modely, třeba 312P od CMC má tak 2 roky. To bude různá jiná nekvalita, případně nějaká povrchová reakce barvy na možná špatně očištěném odlitku.
Podle mě, zinkpest chce čas...
Ještě k tomu zinkpestu, jeví se mi, že příčinou nejsou ani nějaké nečistoty typu jiných kovových příměsí ve slitině, ale řekl bych, že tou nečistotou, která to způsobuje je vzduch. Když jsem na svých zinkpestových 612 Scaglietti China rozlámal závěsy dveří, abych se tomu podíval na vnitřnosti, zjistil jsem, že jsou tam úplné prázdné bubliny, bylo to v lomu děravé jak ementál. A odsud se asi šíří ta mezikrystalická koroze až k povrchu. Logicky usuzuju, že je to způsobeno špatnou technologií lití, nízkým tlakem. Koresponduje s tím i častější výskyt na malých odlévaných dílech (dveře, kapoty), kde se to dá asi odlít snáz a s menším tlakem, než hlavní komplikované tělo karoserie. Z toho pohledu věřím, doufám ... atd. že by snad tenkostěnné odlitky AA měly mít menší náchylnost, protože ty tenkostěny se zcela jistě musí lít vyšším tlakem.
Jinak už jsem ale vpodstatě ve vitrínách pozametal, sbírku už dále nerozšiřuju, z nových kupuji prakticky jen takové množství, co ze starých prodám. A sbírám už jen AA, sem tam koupím CMC nebo TSM. Na celé Ferrari se můžu vykašlat, jsou to jenom kšeftsmani s licencema, to se nedá sbírat taková značka, něco zmastilo Kyosho, pak dali licenci té hračkárně Mattel a sotva se to naučili po několika desítkách zoufalých pokusů jakž-takž dělat (599XX), tak jim to vemou a prodají to ještě horším břídilům Bburago-Maisto.
tohle všechno se mi jako zinkpest nezdá, hlavně proto, že to jsou všechno poměrně nové modely, třeba 312P od CMC má tak 2 roky. To bude různá jiná nekvalita, případně nějaká povrchová reakce barvy na možná špatně očištěném odlitku.
Podle mě, zinkpest chce čas...
Ještě k tomu zinkpestu, jeví se mi, že příčinou nejsou ani nějaké nečistoty typu jiných kovových příměsí ve slitině, ale řekl bych, že tou nečistotou, která to způsobuje je vzduch. Když jsem na svých zinkpestových 612 Scaglietti China rozlámal závěsy dveří, abych se tomu podíval na vnitřnosti, zjistil jsem, že jsou tam úplné prázdné bubliny, bylo to v lomu děravé jak ementál. A odsud se asi šíří ta mezikrystalická koroze až k povrchu. Logicky usuzuju, že je to způsobeno špatnou technologií lití, nízkým tlakem. Koresponduje s tím i častější výskyt na malých odlévaných dílech (dveře, kapoty), kde se to dá asi odlít snáz a s menším tlakem, než hlavní komplikované tělo karoserie. Z toho pohledu věřím, doufám ... atd. že by snad tenkostěnné odlitky AA měly mít menší náchylnost, protože ty tenkostěny se zcela jistě musí lít vyšším tlakem.
Jinak už jsem ale vpodstatě ve vitrínách pozametal, sbírku už dále nerozšiřuju, z nových kupuji prakticky jen takové množství, co ze starých prodám. A sbírám už jen AA, sem tam koupím CMC nebo TSM. Na celé Ferrari se můžu vykašlat, jsou to jenom kšeftsmani s licencema, to se nedá sbírat taková značka, něco zmastilo Kyosho, pak dali licenci té hračkárně Mattel a sotva se to naučili po několika desítkách zoufalých pokusů jakž-takž dělat (599XX), tak jim to vemou a prodají to ještě horším břídilům Bburago-Maisto.
Re: Vady na modelech
Těžko Jarku říct, na několika místech jsou plochy poseté minaturními puchýřky,které by se mě asi ani nepodařily nafotit.jarek píše:V akom štádiu to máš Sváťo? Dík.
Re: Vady na modelech
Nevadí, dík za info
Re: Vady na modelech
to CMC bych zkusil kontaktovat prodejce / výrobce, když byl problém se světli tak ochotně posílali světla na výměnu, myslím že by to firma řešila.
Sbírka modelů Citroën
Re: Vady na modelech
Dík za odpoveď Dali,
určite to bude technológiou výroby, ale príde mi neakceptovateľné, že si dovolia predávať niečo, o čom sami vedia, že je nekvalitné. Keď používajú nekvalitnú zliatinu, a podobne. Samozrejme, že pre výrobcov je maximálne znižovanie nákladov prioritou, ale mohli by zvážiť aj renomé firmy, pretože ako zberatelia sme v kontakte a to globálne, takže prípadné nedostatky ich produktov sa dostanú na povrch. Ak by sa to stalo iba niekoľko krát, ok, to som schopný tolerovať, ale neustále a naprieč celou ponukou. Ani high end značky nemajú top kvalitu a za 400 - 500€ to je trochu moc.
určite to bude technológiou výroby, ale príde mi neakceptovateľné, že si dovolia predávať niečo, o čom sami vedia, že je nekvalitné. Keď používajú nekvalitnú zliatinu, a podobne. Samozrejme, že pre výrobcov je maximálne znižovanie nákladov prioritou, ale mohli by zvážiť aj renomé firmy, pretože ako zberatelia sme v kontakte a to globálne, takže prípadné nedostatky ich produktov sa dostanú na povrch. Ak by sa to stalo iba niekoľko krát, ok, to som schopný tolerovať, ale neustále a naprieč celou ponukou. Ani high end značky nemajú top kvalitu a za 400 - 500€ to je trochu moc.
Re: Vady na modelech
Ještě jsem namátkou kontroloval obě F40 od Kyosha v červené.Klasická F40 má velmi mírně chycenou taky přední kapotu. F40 Light zase celé boky od předních dveří dozadu. Mám takový dojem, že postupem času půjdou do kopru všechny Ferrari od Kyosha v červené barvě.
Re: Vady na modelech
Neviem ako to budú riešiť, keďže to mám aj na Lucybelle, ktorá je všade vypredaná a tam je chytená karoséria a nie kapota, alebo dvere, teda to, čo by sa dalo ešte nejak demontovať. Ale už písal som mail, tak som zvedavý na reakciu ...BaRT píše:to CMC bych zkusil kontaktovat prodejce / výrobce, když byl problém se světli tak ochotně posílali světla na výměnu, myslím že by to firma řešila.
Naposledy upravil(a) jarek dne 28 pro 2014, 21:38, celkem upraveno 1 x.
Re: Vady na modelech
jj teraz som pozrel červenú Testarossu a je to tam plno...najviac na kovovom dieli nad motorom, v strede mriežky...ale videl by som to skôr na paint rash (napriklad zvnutra kde je čierna farba, tam je to hladké a bez problemov), diely sa nijak nenafukuju na žiadnom mojom modeli, len na kyošackych odchadzaju farby
ináč pre tých čo tu pridu prvy krat toto pozerať, je to paint RASH (rash ako vyrážka...takže nie rush alebo crash)
do pekla aj s takymi vyrobcami, mam doma 30 rokov stare Bburagá so stopami od hroziveho nelícovania formy ale so žiadnymi problémami s lakom (okrem špiny a nedostrekov )...je to bieda ked nedokážu takéto niečo dať do poriadku
ináč pre tých čo tu pridu prvy krat toto pozerať, je to paint RASH (rash ako vyrážka...takže nie rush alebo crash)
do pekla aj s takymi vyrobcami, mam doma 30 rokov stare Bburagá so stopami od hroziveho nelícovania formy ale so žiadnymi problémami s lakom (okrem špiny a nedostrekov )...je to bieda ked nedokážu takéto niečo dať do poriadku
modrý Mondial, pekný Mondial