Poslední přírůstky
Re: Poslední přírůstky
To je, ale pozri ako dopadli ich hasiči za podobné peniaze .
Ja si ale nemôžem pomôcť - páči sa mi, ale čosi mi na nej vadí a viem prísť na to, že čo . Možno v nej len (nechtiac) vidím nepodarených hasičov?
Ja si ale nemôžem pomôcť - páči sa mi, ale čosi mi na nej vadí a viem prísť na to, že čo . Možno v nej len (nechtiac) vidím nepodarených hasičov?
Škoda 1:43 a 1:18, Tatra 1:43, rally 1:43 + srdcovky 1:čokoľvek
Re: Poslední přírůstky
Škoda 706 RTS1 1961 - 1969 :
Zapadol medzi ostatné 706 :
Re: Poslední přírůstky
Ďalší “kovový” prírastok, tento rok ich je celkom dosť, keď započítam rôzne kultovky.
Tentokrát jazdený model prototypu Cobry 2004 od Minichampsu, model ok, len balenie na môj vkus trochu ošumelé.
Tentokrát jazdený model prototypu Cobry 2004 od Minichampsu, model ok, len balenie na môj vkus trochu ošumelé.
Re: Poslední přírůstky
Krásný modýlek! Jinak ovšem přiznávám, že stav obalu je pro mě hodně důležitý. Blbě je, když i nový modýlek má drobné poškození krabičky. Na reklamaci to není, ale stejně mě to štve
Re: Poslední přírůstky
Díki, keďže je to koncept, tak som neodolal. Pekný otvárací ale 1:18 robí Autoart. Ten sa dá stále zohnať za slušnú cenu, lebo asi nie je to pravé pre zberateľov.
Tento koncept je už amerika, no jeden z posledných pokusov od anglickej AC bolo AC 3000ME. Veľakrát ma napadlo, že by niekto, teda Autocult, mohol ho konečne zhotoviť. Mne sa v tej dobe páčil, bol taký "drzý". A v červenej by som ho chcel.
Aj Ghia sa pokúsila o štúdiu tohto modelu.
Tento koncept je už amerika, no jeden z posledných pokusov od anglickej AC bolo AC 3000ME. Veľakrát ma napadlo, že by niekto, teda Autocult, mohol ho konečne zhotoviť. Mne sa v tej dobe páčil, bol taký "drzý". A v červenej by som ho chcel.
Aj Ghia sa pokúsila o štúdiu tohto modelu.
Re: Poslední přírůstky
Vypadá fakt zajímavě, ale dneska by s tou černou tváří určitě neprošel. Afroameričané by to vyhodnotili jako provokaci
Tak jsem si vzpomněl na Seat 1200 Sport Bocanegra. V Evropě to nikomu nevadilo:
Tak jsem si vzpomněl na Seat 1200 Sport Bocanegra. V Evropě to nikomu nevadilo:
Re: Poslední přírůstky
Ten je pekný, ja som ho zaregistroval len pre pár rokmi, keď ho Seat vozil po Európe kvôli svojmu výročiu alebo takému niečo. Je to myslím prvý Seat vyvíjaný už len po taktovkou Seatu.
Vlastne aj už vo fóre spomínaná Lancia Montecarlo mala čierny predok. Asi to bolo vtedy "in".
Vlastne aj už vo fóre spomínaná Lancia Montecarlo mala čierny predok. Asi to bolo vtedy "in".
- Přílohy
-
- 1418167560-501x301.jpg (27.7 KiB) Zobrazeno 175 x
Re: Poslední přírůstky
Přesně tak! Bocanegra měla být původně NSU, ale všechno dopadlo jinak a ujal se jí Seat. V Německu měl být motor vzadu, tak je celkem pikantní, že žábry pro chlazení zůstaly v karoserii i za použití motoru a náhonu vpředu
Důvod vzniku moc nechápu, když se souběžně vyráběl určitě hezčí Seat 128 3P 1977:
Důvod vzniku moc nechápu, když se souběžně vyráběl určitě hezčí Seat 128 3P 1977:
- Přílohy
-
- IMG_4800.jpeg (42.46 KiB) Zobrazeno 169 x
Re: Poslední přírůstky
Španieli asi chceli konečne niečo svoje. Nech to stojí, čo to stojí.
Nemá ten model Fiatu nejako moc plochú čelnú masku?
Ale zaujala ma tá informácia s NSU. Ešte som to nezachytil, tak som si trochu pogúglil.
Bola to štúdia NSU Nergal z r. 1970 na základe NSU Prinz navrhnutá Aldom Sessanem. Tá je pekná, matne si ju spomínam. Model som našiel od Alezamu. A plus niečo zobrali z ďalšieho Sessaneho vozu - OTAS KL112, tu som model nenašiel. No a vznikla Bocanegra Toto je model 1:24, celkom pekný. Kultovka 1:43 je trocha “kultovka”.
Nemá ten model Fiatu nejako moc plochú čelnú masku?
Ale zaujala ma tá informácia s NSU. Ešte som to nezachytil, tak som si trochu pogúglil.
Bola to štúdia NSU Nergal z r. 1970 na základe NSU Prinz navrhnutá Aldom Sessanem. Tá je pekná, matne si ju spomínam. Model som našiel od Alezamu. A plus niečo zobrali z ďalšieho Sessaneho vozu - OTAS KL112, tu som model nenašiel. No a vznikla Bocanegra Toto je model 1:24, celkom pekný. Kultovka 1:43 je trocha “kultovka”.
Re: Poslední přírůstky
Tak tak . Čelní maska je v pohodě. Facelift 3P takovou měl. K nám se bohužel ani takový Fiat nedovážel. To původní 128 Coupe bylo k vidění běžně. To mělo opravdu masku členitější. Provedení S mělo obdélníkové světlomety a SL taky dva páry kulatých