Spark
Re: Spark
Práve tento prvý bordový Hai svojím farebným prevedením ma najviac navádza k pocitu, že je to replika. Ale opak je pravdou.
A prevedenie s veľkým nápisom Monteverdi je pre mňa najviac ikonické. To mi utkvelo z mladých čias v pamäti. Preto ma teší prichádzajúci Matrix, hoci aj Bos by bol pekný. Škoda že už s Hai nepokračoval.
Tu tak pôsobí, že by kedysi nemusel byť len červený ? Našiel som skoro dnešnú foto červenej Hai SS, tak by červený Bos mal byť správny. Pri počtoch je najviac zhody asi pri celkovom vyrobenom množstve 4 ks. Zaujímavé, že sám Peter Monteverdi vraj tvrdil, že dodal 11 áut. Úžasný je aj pohľad, ako sedí tá veľká “amerika” medzi osádkou vozidla. Monteverdi sa s tým nehral, praskol to pozdĺžne pred zadnú nápravu, keď bolo málo miesta, tak nech zasahuje do kabíny a vzadu nechal tuhu nápravu. Tých 5cm, čo potom predľžili rozvor verzii GTS, tak už asi menej tlačil vodiča do rebier. Asi aj s krytom motora bude veľký rachot v kabíne a k tomu im tam pekne zakúri. Ale nič na tom nemení, že je to úžasný stroj a bola to krásna doba!!!
A prevedenie s veľkým nápisom Monteverdi je pre mňa najviac ikonické. To mi utkvelo z mladých čias v pamäti. Preto ma teší prichádzajúci Matrix, hoci aj Bos by bol pekný. Škoda že už s Hai nepokračoval.
Tu tak pôsobí, že by kedysi nemusel byť len červený ? Našiel som skoro dnešnú foto červenej Hai SS, tak by červený Bos mal byť správny. Pri počtoch je najviac zhody asi pri celkovom vyrobenom množstve 4 ks. Zaujímavé, že sám Peter Monteverdi vraj tvrdil, že dodal 11 áut. Úžasný je aj pohľad, ako sedí tá veľká “amerika” medzi osádkou vozidla. Monteverdi sa s tým nehral, praskol to pozdĺžne pred zadnú nápravu, keď bolo málo miesta, tak nech zasahuje do kabíny a vzadu nechal tuhu nápravu. Tých 5cm, čo potom predľžili rozvor verzii GTS, tak už asi menej tlačil vodiča do rebier. Asi aj s krytom motora bude veľký rachot v kabíne a k tomu im tam pekne zakúri. Ale nič na tom nemení, že je to úžasný stroj a bola to krásna doba!!!