Modely CMC 1:18
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Modely CMC 1:18
Dodělal jsem fotky.
-
JAGUAR XK-120C C-Type #XKC029 / 1952
limit : 180/500
-
Více foto ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_JA ... C029_1952/
-
-
JAGUAR XK-120C C-Type #XKC029 / 1952
limit : 180/500
-
Více foto ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_JA ... C029_1952/
-
Re: Modely CMC 1:18
Letos teprve třetí osmnáctina. Samozřejmě opět od CMC. Po dvou Jaguarech C Type se mi podařilo koupit za dobrou cenu AUTO UNION Typ C.
Jedná se o vůz z památného mlžného závodu Eifelrennen na Nürburgringu 1936, kde Bernd Rosemeyer na tomto Auto Unionu šílenou jízdou v husté mlze porazil Tazia Nuvolariho na Alfě Romeo.
-
Podrobnější fotky modelu ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_AU ... r_18_1936/
-
Jedná se o vůz z památného mlžného závodu Eifelrennen na Nürburgringu 1936, kde Bernd Rosemeyer na tomto Auto Unionu šílenou jízdou v husté mlze porazil Tazia Nuvolariho na Alfě Romeo.
-
Podrobnější fotky modelu ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_AU ... r_18_1936/
-
Re: Modely CMC 1:18
Všechny novinky CMC , které mně letos zajímaly (Ferrari , Mercedes Black Prinz) byly přloženy na příští rok. Tak jsem si alespoň v době coronaviru udělal radost tímto žlutým Jaguarem.https://www.flickr.com/photos/96307847@ ... 7007223241
Více fotografií: Re: Modely CMC 1:18
Docela by mě zajímalo, proč zrovna ten žlutý. Mi se ale také líbí nejvíc.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely CMC 1:18
Pěkný model. Na kolik dnes vyjdou cenově CMC 1/18 ?? A co dnešní kvalita?
Re: Modely CMC 1:18
Barvu jsem řešil neskutečně dlouho, asi destkrát jsem rozhodnutí měnil. Nakonec jsem vybral žlutou barvuz důvodu, že v téhle barvě model vynikne a pak z jednoduchého důvodu - v téhle barvě žádnou osmnáctinu v současnosti nemám, vlastně teď už mám. Rozhodnutí nakonec uspíšila skutečnost, že bílé provedení je všude vyprodané a žluté už téměř také. Rád bych ale k němu časem přidal tradiční zelenou British Green. Kvalita odpovídá ceně - obojí je top.
Re: Modely CMC 1:18
Dnes představuji první, ze dvou modelů, které jsem "našel" pod Vánočním stromečkem.
Je to už nějaká doba, co firma CMC uvedla postupně na trh kolekci modelů Lancia D50 – Ferrari D50. Jednotlivé modely se od sebe liší, některé jen detaily, tak jak tomu bylo i u skutečných automobilů. Myslím, že i díky těmto odlišnostem, si ten „svůj“ model musel vybrat opravdu každý, kdo má rád onu dobu a modely CMC. Já se nyní krátce zmíním pouze o třech z nich.
Lancia D50 z roku 1955 je asi „nejmodelovější“. Přispívá k tomu konstrukce vozu, který měl ještě nádrže „samostatně“ podél trupu mezi koly. Zde si s tím fy CMC poradila excelentně, a když model držíte v ruce, jen žasnete nad jeho detailnosti. Pokud si koupíte model vozu #26 z GP Monaka 1955, se kterým „skočil“ Alberto Ascari do moře, tak máte model i s příběhem.
Jako druhý bych vypíchnul Ferrari D50 „dlouhý nos“ z GP Německa 1956. Tento vůz je z mého pohledu tak nějak díky oné delší přídi proporčně vyvážen. A právě s touto verzi tehdy J.M. Fangio na Nürburgringu zvítězil.
Třetí modifikaci, kterou bych ještě zmínil je Ferrari D50 z GP Itálie 1956. Tento monopost se mimo jiné liší jiným „větrným štítem“ a krátkou přídí oproti vozu z Nürburgringu.
Pokud se zaměříme na #26, tak zde se nabízí asi největší příběh gentlemanství ve Formuli 1.
Vůz tohoto startovního čísla v Monze 1956 řídil Peter Collins a mohl se stát mistrem světa. J.M. Fangiovi se totiž na jeho monopostu zlomila řadicí páka a šance na čtvrtý titul mistra světa se mu za dané situace rozplynula. Když přijel Peter do depa k pravidelné zastávce a dozvěděl se, co se Fangiovi stalo, nesobecky se rozhodl přenechat svůj vůz Juanu Manuelovi (to tehdejší pravidla umožňovala). Tím si body za umístění rozdělili a titul připadl právě Fangiovi. Později své rozhodnutí Peter odůvodnil, že je mladý a bude mít ještě možnost stát se mistrem světa. Bohužel se tak nestalo. V roce 1958, při nehodě v GP Německa na Nürburgringu zemřel.
Vše podstatné z velmi nebezpečného závodění v oněch padesátých letech minulého století naleznete ve zdařilém dokumentárním filmu
„Ferrari závod k nesmrtelnosti“.
Já se rozhodl pro model vozu Ferrari D50 z GP Německa 1956 #1 od J.M. Fangia.
Samotný model je velmi detailně, čistě a bezchybně vyroben. Co se týká jeho věrnosti vůči originálnímu vozu, tak jisté nepatrné nepřesnosti se nalézt dají . Model je z limitované edice 1500 kusů a já se stal vlastníkem #1234.
PS. – Když takovýto model držím v ruce, napadá mě, proč si vlastně kupuji i „resinové“ modely
Detailní fotografie tohoto modelu zde - https://www.zonerama.com/Jirkaautomodel ... um/6861991
Je to už nějaká doba, co firma CMC uvedla postupně na trh kolekci modelů Lancia D50 – Ferrari D50. Jednotlivé modely se od sebe liší, některé jen detaily, tak jak tomu bylo i u skutečných automobilů. Myslím, že i díky těmto odlišnostem, si ten „svůj“ model musel vybrat opravdu každý, kdo má rád onu dobu a modely CMC. Já se nyní krátce zmíním pouze o třech z nich.
Lancia D50 z roku 1955 je asi „nejmodelovější“. Přispívá k tomu konstrukce vozu, který měl ještě nádrže „samostatně“ podél trupu mezi koly. Zde si s tím fy CMC poradila excelentně, a když model držíte v ruce, jen žasnete nad jeho detailnosti. Pokud si koupíte model vozu #26 z GP Monaka 1955, se kterým „skočil“ Alberto Ascari do moře, tak máte model i s příběhem.
Jako druhý bych vypíchnul Ferrari D50 „dlouhý nos“ z GP Německa 1956. Tento vůz je z mého pohledu tak nějak díky oné delší přídi proporčně vyvážen. A právě s touto verzi tehdy J.M. Fangio na Nürburgringu zvítězil.
Třetí modifikaci, kterou bych ještě zmínil je Ferrari D50 z GP Itálie 1956. Tento monopost se mimo jiné liší jiným „větrným štítem“ a krátkou přídí oproti vozu z Nürburgringu.
Pokud se zaměříme na #26, tak zde se nabízí asi největší příběh gentlemanství ve Formuli 1.
Vůz tohoto startovního čísla v Monze 1956 řídil Peter Collins a mohl se stát mistrem světa. J.M. Fangiovi se totiž na jeho monopostu zlomila řadicí páka a šance na čtvrtý titul mistra světa se mu za dané situace rozplynula. Když přijel Peter do depa k pravidelné zastávce a dozvěděl se, co se Fangiovi stalo, nesobecky se rozhodl přenechat svůj vůz Juanu Manuelovi (to tehdejší pravidla umožňovala). Tím si body za umístění rozdělili a titul připadl právě Fangiovi. Později své rozhodnutí Peter odůvodnil, že je mladý a bude mít ještě možnost stát se mistrem světa. Bohužel se tak nestalo. V roce 1958, při nehodě v GP Německa na Nürburgringu zemřel.
Vše podstatné z velmi nebezpečného závodění v oněch padesátých letech minulého století naleznete ve zdařilém dokumentárním filmu
„Ferrari závod k nesmrtelnosti“.
Já se rozhodl pro model vozu Ferrari D50 z GP Německa 1956 #1 od J.M. Fangia.
Samotný model je velmi detailně, čistě a bezchybně vyroben. Co se týká jeho věrnosti vůči originálnímu vozu, tak jisté nepatrné nepřesnosti se nalézt dají . Model je z limitované edice 1500 kusů a já se stal vlastníkem #1234.
PS. – Když takovýto model držím v ruce, napadá mě, proč si vlastně kupuji i „resinové“ modely
Detailní fotografie tohoto modelu zde - https://www.zonerama.com/Jirkaautomodel ... um/6861991
Re: Modely CMC 1:18
Poslední letošní model není novinka ale přesto je zcela nový https://www.flickr.com/photos/96307847@ ... 7779124287
Další foto:
Naposledy upravil(a) golfman dne 07 led 2021, 22:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Modely CMC 1:18
To jsem rád, že CMC stále frčí. Máte to pánové moc krásné, D50 mám, GTO nemám.
golfman : A zase žlutá.
golfman : A zase žlutá.
Re: Modely CMC 1:18
Kolegové sem dali na Vánoce něco z Británie a Itálie, já přidám něco z Německa.
Dodělal jsem galerii mého posledního podzimního přírůstku, zde je.
-
MERCEDES-BENZ 300 SLR W196S
R8/53° • 2982ccm • DOHC desmodromic 16V • 228kW (310ps) / 7500rpm
Mille Miglia 1955
Hans Herrmann / Hermann Eger #704
-
Model jsem pořídil přes Modelbazar za rozumnou cenu. Tímto se pro mě kapitola 300SLR z Mille Miglia od CMC uzavírá, mám všechny 4.
Limit 1024/2000
-
Více fotek ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_ME ... _704_1955/
-
Dodělal jsem galerii mého posledního podzimního přírůstku, zde je.
-
MERCEDES-BENZ 300 SLR W196S
R8/53° • 2982ccm • DOHC desmodromic 16V • 228kW (310ps) / 7500rpm
Mille Miglia 1955
Hans Herrmann / Hermann Eger #704
-
Model jsem pořídil přes Modelbazar za rozumnou cenu. Tímto se pro mě kapitola 300SLR z Mille Miglia od CMC uzavírá, mám všechny 4.
Limit 1024/2000
-
Více fotek ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/CMC_ME ... _704_1955/
-