Fotogalerie 18
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Fotogalerie 18
Po delší době přidávám nějaké fotografie, vím, že historických F1 zde není moc, tak - MARCH 711 STP GP Monaco 1971 Ronnie Peterson #17 od fy Spark.
Podle mého názoru, moc hezký model.
Něco málo o skutečném voze -
March 711 STP
Pro sezónu GP F1 1971 připravil konstruktér Robin Heard zcela nový vůz, označený jako March 711. Tento monopost s sebou přinesl některá nová řešení, hlavně v oblasti aerodynamiky. Trup dostal "torpédovitý" tvar a na přídi vozu se objevila do té doby nevídaná, na jednom středovém pylonu umístěna aerodynamická přítlačná plocha podobající se křídlu legendárního letounu Spitfire, podle toho, se také tomuto vozu začalo přezdívat. Pro lepší rozložení hmotnosti, byly chladiče po vzoru revolučního Lotusu 72 umístěny po stranách vozu. Ronnie Peterson se v roce 1971 s Marchem 711 stal vícemistrem světa za Jackie Stewartem, když se mu podařilo v oné sezóně získat 4 druhá místa, mimo jiných i v GP Monaca (za Jackie Stewartem), a právě z tohoto závodu představuji model. Více fotografii - http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... ch-711-stp
Podle mého názoru, moc hezký model.
Něco málo o skutečném voze -
March 711 STP
Pro sezónu GP F1 1971 připravil konstruktér Robin Heard zcela nový vůz, označený jako March 711. Tento monopost s sebou přinesl některá nová řešení, hlavně v oblasti aerodynamiky. Trup dostal "torpédovitý" tvar a na přídi vozu se objevila do té doby nevídaná, na jednom středovém pylonu umístěna aerodynamická přítlačná plocha podobající se křídlu legendárního letounu Spitfire, podle toho, se také tomuto vozu začalo přezdívat. Pro lepší rozložení hmotnosti, byly chladiče po vzoru revolučního Lotusu 72 umístěny po stranách vozu. Ronnie Peterson se v roce 1971 s Marchem 711 stal vícemistrem světa za Jackie Stewartem, když se mu podařilo v oné sezóně získat 4 druhá místa, mimo jiných i v GP Monaca (za Jackie Stewartem), a právě z tohoto závodu představuji model. Více fotografii - http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... ch-711-stp
Re: Fotogalerie 18
Ať se tady ty formule trochu pohnou, tak taky přihodím par fotek.
Williams FW14 & FW14B - Patrick Head šéfkonstruktér Williamsu sliboval pro rok 1991 vítězné auto, na kterém pracoval spolu s Adrianem Neweyem.
Williams FW14 byl asi nejlepším autem sezony 1991, ale trvalo dlouho, než se podařilo jej dokonale vyladit. Ayrton Senna tak v úvodních závodech sezony získal rozhodující náskok, který si udržel. Mansell nakonec získal 72 bodů především za pět vítězství a tři druhá místa. Opět dokázal zvítězit na domácí půdě. Strhující závod skončil nešťastně pro Ayrtona Sennu, který zůstal stát v posledním kole s nepojízdným vozem na trati. Klasifikován byl na čtvrtém místě a přesto, že mu došel benzín, do cíle dojel. Bylo to ale na voze Nigela Mansella. I to trochu vypovídá o vzájemných vztazích jezdců této éry a o vzájemném respektu těchto velikánů.
Tímto gestem ale ohledy k Ayrtonovi skončily. V sezoně 1992 s vylepšeným FW14B na kterém bylo použito aktivního odpružení kol, Mansell doslova "rozdrtil" všechny soupeře. Z prvních deseti Velkých cen vyhrál hned osm a již v jedenáctém závodě v Maďarsku byl korunován mistrem světa. Že ve výše zmíněných osmi triumfech je obsažen i ten z domácí Velké ceny je asi zbytečné dodávat. Ve zbytku sezony už přidal jen jedno vítězství. Bylo to způsobeno i tím, že se od Franka Williamse dozvěděl o angažování Alaina Prosta pro sezónu 1993. To Mansell nechtěl akceptovat a z formule 1 odešel.
Williams FW14 & FW14B - Patrick Head šéfkonstruktér Williamsu sliboval pro rok 1991 vítězné auto, na kterém pracoval spolu s Adrianem Neweyem.
Williams FW14 byl asi nejlepším autem sezony 1991, ale trvalo dlouho, než se podařilo jej dokonale vyladit. Ayrton Senna tak v úvodních závodech sezony získal rozhodující náskok, který si udržel. Mansell nakonec získal 72 bodů především za pět vítězství a tři druhá místa. Opět dokázal zvítězit na domácí půdě. Strhující závod skončil nešťastně pro Ayrtona Sennu, který zůstal stát v posledním kole s nepojízdným vozem na trati. Klasifikován byl na čtvrtém místě a přesto, že mu došel benzín, do cíle dojel. Bylo to ale na voze Nigela Mansella. I to trochu vypovídá o vzájemných vztazích jezdců této éry a o vzájemném respektu těchto velikánů.
Tímto gestem ale ohledy k Ayrtonovi skončily. V sezoně 1992 s vylepšeným FW14B na kterém bylo použito aktivního odpružení kol, Mansell doslova "rozdrtil" všechny soupeře. Z prvních deseti Velkých cen vyhrál hned osm a již v jedenáctém závodě v Maďarsku byl korunován mistrem světa. Že ve výše zmíněných osmi triumfech je obsažen i ten z domácí Velké ceny je asi zbytečné dodávat. Ve zbytku sezony už přidal jen jedno vítězství. Bylo to způsobeno i tím, že se od Franka Williamse dozvěděl o angažování Alaina Prosta pro sezónu 1993. To Mansell nechtěl akceptovat a z formule 1 odešel.
Naposledy upravil(a) peutr dne 20 črc 2016, 09:09, celkem upraveno 1 x.
Formula 1 1:18 - 80x (36x World Champion | 29x McLaren | 17x Ayrton Senna)
Formula 1 1:12 - 2x (Ferrari 641/2 | McLaren MP4/6)
Race cars 1:18 - 9x
Formula 1 1:12 - 2x (Ferrari 641/2 | McLaren MP4/6)
Race cars 1:18 - 9x
Re: Fotogalerie 18
McLaren MP4/2 & MP4/2B - McLaren MP4/2 byl monopost Formule 1, navržený inženýrem stáje McLaren Johnem Barnardem, pro rok 1984. V lehce pozměněné verzi byl použit ještě v letech 1985 a 1986 jako MP4/2B, respektive MP4/2C. Vůz MP4/2 byl založen na modelu McLaren MP4/1E, který McLaren používal jako testovací monopost v závěru sezony 1983.
MP4/2 vyhrálo celkem 22 Velkých cen a získalo 7 pole positions. To přispělo k 2 titulům v Poháru konstruktérů a 3 jezdeckým titulům. Tento monopost stálé zůstává nejúspěšnějším v historii Formule 1.
MP4/2 vyhrálo celkem 22 Velkých cen a získalo 7 pole positions. To přispělo k 2 titulům v Poháru konstruktérů a 3 jezdeckým titulům. Tento monopost stálé zůstává nejúspěšnějším v historii Formule 1.
Formula 1 1:18 - 80x (36x World Champion | 29x McLaren | 17x Ayrton Senna)
Formula 1 1:12 - 2x (Ferrari 641/2 | McLaren MP4/6)
Race cars 1:18 - 9x
Formula 1 1:12 - 2x (Ferrari 641/2 | McLaren MP4/6)
Race cars 1:18 - 9x
Re: Fotogalerie 18
Sbírka modelů Citroën
Re: Fotogalerie 18
U těch michelinských aut je boží ten pajdulák na střeše.
Re: Fotogalerie 18
i ta kombinace barev je koukavá.
Plus mam doma jednoho michelina 1:1 (bez panáka
Plus mam doma jednoho michelina 1:1 (bez panáka
Sbírka modelů Citroën
Re: Fotogalerie 18
není moc kam, tak jen samolepka na kapotě....
nahoře je střecha, blatníky na to moc nejsou :-/
nahoře je střecha, blatníky na to moc nejsou :-/
Sbírka modelů Citroën