Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Tak Garde je doma. Po všech dohadech, jaké bude, mohu říct ,že kromě klasicky "ošizeného" interiéru co se týká probarvení je Garde proporčně vyvážené, tedy vzhledově jak má být a nepotřebuje žádné zásahy tak jako Rapid od Abrexu. Jediné, co lze modelu vytknout,a je to trochu vada na kráse, je absence pravého zpětného zrcátka a to proto, že je na jeho místě je pro něj na karoserii v předních dveřích předlitý dolíček....Zrcátko nechť si vyrobí každý sám...Do větších podrobností jsem model dále neprohlížel...
Jak se ale dalo předpokládat, bude asi problém s dostupností tohoto modelu. Alespoň v Pardubicích to tak dnes bylo.Přestože jsem vyrazil relativně brzo, měl jsem v běžných trafikách smůlu a to i na nádraží, kde těchto časopisů měli vždy asi ze všech trafik nejvíce. Odpověď všude stejná. Ano dnes časopis s modelem přišel ,ale je už vyprodán... Bylo něco po šesté hodině...Napadlo mě tedy se stavit v Albertu(Hypernově) a tam tři kusy měli, takže jsem ho nakonec sehnal. Ale asi jen díky tomu ,že jsem tam byl zhruba 7 minut po otevření, myslím si že později už bych měl smůlu.....
Jak se ale dalo předpokládat, bude asi problém s dostupností tohoto modelu. Alespoň v Pardubicích to tak dnes bylo.Přestože jsem vyrazil relativně brzo, měl jsem v běžných trafikách smůlu a to i na nádraží, kde těchto časopisů měli vždy asi ze všech trafik nejvíce. Odpověď všude stejná. Ano dnes časopis s modelem přišel ,ale je už vyprodán... Bylo něco po šesté hodině...Napadlo mě tedy se stavit v Albertu(Hypernově) a tam tři kusy měli, takže jsem ho nakonec sehnal. Ale asi jen díky tomu ,že jsem tam byl zhruba 7 minut po otevření, myslím si že později už bych měl smůlu.....
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Tak v Litomericich dnes bez sance. Mam smulu...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já jsem Garde sehnal, je pěkné, jen nárazníky jsou nějak divně, při bočním pohledu jakoby nejsou vodorovně s liniemi vozu, ale jsou šikmo. Máte to taky tak nebo je to chyba mého kusu?
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já taky a navíc tyhle auta měly dvě zpětný zrcátka...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
U nás jsem viděl dva kousky tak jsem je vzal.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Pokiaľ viem, tak až od roku 1985 bola povinnosť spätné zrkadlo aj na pravej strane. Škoda Garde, kedže je vznikla v roku 1981/82 ešte pravé zrkadlo nemala. Aj na prospektoch čo mám, tak je iba na šoférovej strane.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Zadní nárazník mám taky šikmo.
Dostupnost byla hrozná. Objel jsem 10 trafik, než jsem ho sehnal v Úvalech na nádraží, poslední kus. Všude mi řekli, že je mají (většinou 10ks), ale že jsou všechny zamluvené, popř. je trafiky vůbec neodebírají. Šance je možná v Globusech, tam si to nikdo zamluvit nemůže.
Jinak ještě jsem ho nesrovnal s jinými modely, ale zdá se mi trošku přerostlé. No pokud tohle bude v pořádku, bylo by fajn, kdyby ho vydalo IXO v lepších detailech.
Dostupnost byla hrozná. Objel jsem 10 trafik, než jsem ho sehnal v Úvalech na nádraží, poslední kus. Všude mi řekli, že je mají (většinou 10ks), ale že jsou všechny zamluvené, popř. je trafiky vůbec neodebírají. Šance je možná v Globusech, tam si to nikdo zamluvit nemůže.
Jinak ještě jsem ho nesrovnal s jinými modely, ale zdá se mi trošku přerostlé. No pokud tohle bude v pořádku, bylo by fajn, kdyby ho vydalo IXO v lepších detailech.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
[quote="MzK"]Pokiaľ viem, tak až od roku 1985 bola povinnosť spätné zrkadlo aj na pravej strane. Škoda Garde, kedže je vznikla v roku 1981/82 ešte pravé zrkadlo nemala. Aj na prospektoch čo mám, tak je iba na šoférovej strane.[/quote
Přesně tak. Dvě zrcátka byla z výroby u exportních provedení, nebo se pravé zrcátko montovalo dodatečně. Až teprve od roku 85 se montovala zpětná zrcátka u nových aut i na pravé straně. Takže jedno zrcátko pouze u řidiče není chyba, ale vadou na kráse u Garde je důlek na místě ,kde by zrcátko mělo být, což by se dalo odstranit jedině tím ,že by se pravé zrcátko dodělalo... Přerostlé Garde opravdu není a ladí jak se stopětkou ,tak se stodvacítkou. Šikmost nárazníků je způsobena jejich uložením v karoserii a jde to jednoduše srovnat, stejně jako křivost SPZ. Ale to jsou věci ,které jsou u De Agostini běžné. Někde se ta nízká cena projevit musí....
Přesně tak. Dvě zrcátka byla z výroby u exportních provedení, nebo se pravé zrcátko montovalo dodatečně. Až teprve od roku 85 se montovala zpětná zrcátka u nových aut i na pravé straně. Takže jedno zrcátko pouze u řidiče není chyba, ale vadou na kráse u Garde je důlek na místě ,kde by zrcátko mělo být, což by se dalo odstranit jedině tím ,že by se pravé zrcátko dodělalo... Přerostlé Garde opravdu není a ladí jak se stopětkou ,tak se stodvacítkou. Šikmost nárazníků je způsobena jejich uložením v karoserii a jde to jednoduše srovnat, stejně jako křivost SPZ. Ale to jsou věci ,které jsou u De Agostini běžné. Někde se ta nízká cena projevit musí....
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Včera jsem byl v Globusu a Garde nikde, jen se tam povalovaly mraky Zaporožců.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já jsem Garde sehnal pro ten důlek bych možná měl vysvětlení - třeba jen upraví formu a bude z toho Rapid to by byla rána pro Abrex