Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Ale ono to je dobře, že se na ten barevný dojem každý dívá po svém, svět je aspoň pestřejsí
Já jsem také dlouho "trávil" Veyrona, že je spíš kýčem, ale po nějaké době si to sedlo Co do vzhledu, One-77 je pořád takový "tradičnější".
Jinak se mi líbí i Dark Blue, kterou kdysi natočil Shmee150: https://www.youtube.com/watch?v=ySc-8G3Z9YA ...ta ale jako model není...
Já jsem také dlouho "trávil" Veyrona, že je spíš kýčem, ale po nějaké době si to sedlo Co do vzhledu, One-77 je pořád takový "tradičnější".
Jinak se mi líbí i Dark Blue, kterou kdysi natočil Shmee150: https://www.youtube.com/watch?v=ySc-8G3Z9YA ...ta ale jako model není...
Re: Poslední přírůstky
Asi poslední Huayra (GT Autos) v této barvě v CZ. Milé překvapení z modelu, nevěřil jsem, že naživo bude tak podařený..
Re: Poslední přírůstky
Huyru jsem viděl jen chvíli u Pecka modelu a pak už ji tam nikdy neměli. Dělá se ještě vůbec ? Nebyla drahá. (Jako AA).
Já si pořídil Lamborghini Centenario od GT modelu (ale na krabici je napsáno že je vyrobené ve spolupráci s Kyoshem.) A těším se na AMG GT - R od té samé firmy. (Sice jsem našel o polovičku levnější - a navíc otvírací Norev) ale ta barva na něm je tedy mimo (matná olivovka a skutečné auto je v takové limetkové metalíze...) A upřímně, už je mi fuk jestli to je otevírací nebo ne, resin nebo die-cast. (Stejně to otevřu jednou 2x a dám do vitriny.)
Já si pořídil Lamborghini Centenario od GT modelu (ale na krabici je napsáno že je vyrobené ve spolupráci s Kyoshem.) A těším se na AMG GT - R od té samé firmy. (Sice jsem našel o polovičku levnější - a navíc otvírací Norev) ale ta barva na něm je tedy mimo (matná olivovka a skutečné auto je v takové limetkové metalíze...) A upřímně, už je mi fuk jestli to je otevírací nebo ne, resin nebo die-cast. (Stejně to otevřu jednou 2x a dám do vitriny.)
Re: Poslední přírůstky
Co jsem se doslechl, tak tato Huayra v tmavočervené matalíze v kombinaci s karbonem byla první rozebraná, kdoví, možná bude ještě nějaká reedice.
GT Autos by měl dělat AMG GT-R?? Je o tom nějaká dohledatelná zpráva? Ten bych bral v černé barvě. Norev ho bude dělat ještě v červené. Resin od GT Spirit bude zelený.
Časem ho dá třeba i AA, ale to jsme už mimo realitu.
GT Autos by měl dělat AMG GT-R?? Je o tom nějaká dohledatelná zpráva? Ten bych bral v černé barvě. Norev ho bude dělat ještě v červené. Resin od GT Spirit bude zelený.
Časem ho dá třeba i AA, ale to jsme už mimo realitu.
Re: Poslední přírůstky
"A upřímně, už je mi fuk jestli to je otevírací nebo ne, resin nebo die-cast "
No....mě by to jedno nebylo za ty peníze co modely posledních pár let stojí .......
Je děsivé sledovat, jak v našem sběratelském "oboru" probíhá "vaření žáby" nad očekávání úspěšně.
No....mě by to jedno nebylo za ty peníze co modely posledních pár let stojí .......
Je děsivé sledovat, jak v našem sběratelském "oboru" probíhá "vaření žáby" nad očekávání úspěšně.
Re: Poslední přírůstky
Lubos5340 píše:"A upřímně, už je mi fuk jestli to je otevírací nebo ne, resin nebo die-cast "
No....mě by to jedno nebylo za ty peníze co modely posledních pár let stojí .......
Je děsivé sledovat, jak v našem sběratelském "oboru" probíhá "vaření žáby" nad očekávání úspěšně.
S tímto si dovolím souhlasit, kdyby byly resiny za cca 1400,- tak tu uzavřenou kastli chápu, ale jinak ne. Také nějak podvědomě nemůžu pobrat, že osmnáctina, tedy model jako "kráva", je uzavřen pohledům do interieru.
Argument, že je model stejně jen ve vitríně, moc neberu. Čas od času se vytáhne na čumendu známým, otevření dveří, kapoty a kufru je něco, co ho dělá komplexním "skorooriginálem".
No a poslední věcí je to, že kdyby došlo (nedejbože) na rozprodej sbírky, vsadím se, že většina resinů bude neprodejná....
Ta Huayra ukazuje, že vyrobit povedený otevírací kovák za rozumné peníze jde... to vyvrací některé "jednoznačné" argumenty. Vždycky za tím bude "moderní ekonomika" - tedy snaha vydělat co nejvíc, za minimální vstupní náklady. Je jen na sběratelích, co oni nechají žít a co odsoudí k zániku.
Re: Poslední přírůstky
Zcela se pod toto podepisuji. Měřítko 1:18 pak ztrácí smysl. Poslední objevy resinů v 1:12 jsou pak už podle mě ne modely, ale jen dekorativní předměty.
Před časem jsem zde porovnával vývojovou a výrobní náročnost, psal jsem o tom, že CMC vlastně vůbec není drahé.
Vyšlo mi to zhruba tak, že při ceně CMC by špičkový resin měl stát max. 50 euro.
A pak mám na to ještě takový principiální pohled. Nemám rád mentalitu dnešní doby, nemám rád rychlokvašky - nemám rád resin.
Před časem jsem zde porovnával vývojovou a výrobní náročnost, psal jsem o tom, že CMC vlastně vůbec není drahé.
Vyšlo mi to zhruba tak, že při ceně CMC by špičkový resin měl stát max. 50 euro.
A pak mám na to ještě takový principiální pohled. Nemám rád mentalitu dnešní doby, nemám rád rychlokvašky - nemám rád resin.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední přírůstky
Marfil, Dalibore souhlasím s Vámi. I pro mě je plnohodnotný model otvírací kovák. Na druhou stranu, v tomto životě bych se asi nedočkal tolika typů rally aut tak si dělám radost i resinem. Naštěstí OttO drží ceny resinů ještě jakžtakž, ale když vidím jiné resinové výrobce s cenou přes 5 litrů to už je pořádný masakr
Jinak zatím se nepotvrzuje, že resiny co vyšly jsou neprodejné, ba naopak, aspoň co sleduji rally 1/18.
Jinak zatím se nepotvrzuje, že resiny co vyšly jsou neprodejné, ba naopak, aspoň co sleduji rally 1/18.
Re: Poslední přírůstky
Tak vozy rally jsou jedno velké téma, kde jsou resiny, právě z důvodů, které jsi popsal, víc opodstaněné. Asi si tu hned nějaký sběratel přisadí, že právě pestrost resinové nabídky mimo "hlavní sběratelský zájem" je tím, co sbírku obohacuje, třeba jako pro nás T603 od BoS. OK, ale chtěl bych mít na výběr, nepřijímám názor, že výrobce raději udělá 50 ks resinovou sérii McLarenu 675LT po 360€ anebo o trochu vyšší - 500 ks (Kyosho), ale v neotevíracím kovu. Ať tohle pěkné auto, o které by byl jistě celosvětovém měřítku zájem daleko vyšší, udělá výrobce (držitel licence) v počtech jako dělá Kyosho, Paragon, či Norev, a já ho za cca 3500 až 4000,- rád koupím Za současných - novodobých - podmínek ho jako otevírací kovák jednoduše nejde koupit. Co se týká AA a jejich otevíracích kompozitů, tak OK - to beru...ovšem nastavená cena převyšuje jejich dosavadní kováky, to jde proti myšlence...
Re: Poslední přírůstky
Ono jde spíš o to že resiny (a neotevíratelné kováky) jsou za cenu za kterou bývaly modely od Autoartu. Já se třeba díval kolik stojí Huracán Polizia. 5500Kč. Co si pamatuju tak Gallardo (první verze) stála 2500. Třeba T603 od BoS považuji za jeden z nejhezčích modelů a vypadá fakt jako zmenšená tatrovka(byť je zavřená). Pokud si mám vybrat mezi modelem za pět tisíc a dva a půl, nebo tři - tedy za pro mne akceptovatelnou cenu - beru to za dva a půl. A nemyslím že by třeba autobahn kurier, Black Prince Count Trossi (oba KK model), Corvette Grand Sport, Centenario nebo to GT-R byly ošklivé modely. Já třeba děsně toužím po Buggati Chiron. Ale jestli za něj bude chtít AA desítku a bude to plasťák, tak děkuju, nechci. Stačí mi (snad jednou vydané) Kyosho za čtvrtinu. Třeba teď GT Spirit chystá Viper Coupé 1996. To snad dělalo naposledy Burrago.