Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Já bych zase chtěl vědět, kde je ten do světa hlasitě vyřvávaný konec licence na Ferrari.....
Že by jen další "obchodní trik", jako kdysi s Maserati?
Tvarově se mi 250 GTO nezdá až takové peklo, jako Aston, ale s avizovanou cenou 436 eur už si to koupí jen opravdový "úchyl"
Dle názorů na zahraničních fórech se zdá, že to, co CMC předvádí (ceny vs. kvalita) v poslední době je dost tragédie.
Možná se zase dočkáme časů, kdy monoposty, staré Mercedesy, McLareny a Ferrari 250 GT SWB ze "zlaté éry" jejich výroby budou opět vysoce ceněny.
Že by jen další "obchodní trik", jako kdysi s Maserati?
Tvarově se mi 250 GTO nezdá až takové peklo, jako Aston, ale s avizovanou cenou 436 eur už si to koupí jen opravdový "úchyl"
Dle názorů na zahraničních fórech se zdá, že to, co CMC předvádí (ceny vs. kvalita) v poslední době je dost tragédie.
Možná se zase dočkáme časů, kdy monoposty, staré Mercedesy, McLareny a Ferrari 250 GT SWB ze "zlaté éry" jejich výroby budou opět vysoce ceněny.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
som tiež už pozeral na tú 250ku...tak neviem, každé z tých pár GTO sa líšilo, ale aj keby skopírovali do dokonalosti niektoré z nich, GTO od Kyosha vyzerá proste oveľa lepšie
ja už som nové CMC vypustil zo záujmu od tých obrovských nitov a skrutiek na oknách 312P
ja už som nové CMC vypustil zo záujmu od tých obrovských nitov a skrutiek na oknách 312P
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Naprostej souhlas.Stevko86 píše: ja už som nové CMC vypustil zo záujmu od tých obrovských nitov a skrutiek na oknách 312P
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Stevko86 píše: ja už som nové CMC vypustil zo záujmu od tých obrovských nitov a skrutiek na oknách 312P
Ne všechno jde udělat v přesném měřítku, zvlášť pokud ten detail má být funkční (úchyt kapoty, kožené přezky a pod.).
To bych jako nejzásadnější vadu neviděl.
Ale ta prasácká montáž !!!!
Křivě nalepená světla, chybějící nebo zaměněné díly, spoje v motorovém prostoru a na podvozku oblité od lepidla (na Californiích už to bohužel nebyl jen podvozek a motor) a podobná zvěrstva.
To na starých Mercedesech a Auto Unionech nebylo. Mám modelů CMC poměrně dost a řekl bych, že až do období Ferrari 250 SWB Competizione a MB Uhlenhaut byly věci relativně v pořádku.
Mezi pozdějšími modely už bylo třeba hodně pečlivě vybírat a nebo opravovat nedostatky.
Pomíjím neakceptovatelný a v podstatě neomluvitelný růst cen. To je kapitola sama pro sebe.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
no áno, to máš pravdu, ak je detail funkčný tak je s tým problém ...lenže tie nity neboli funkčné, len vyzerajú príšerne...napríklad aj Autoart na Jeep Willise dal šrubu na uchytenie pušky do stredu palubovky
chápem že niektoré detaily sa ťažko robia zo zamacovych odliatkov (napríklad nity na GMP Ferrari 312 PB tiež nevyzeraju najlepšie), ale tak trebalo by dodržať nejaký kompromis medzi "milion detailami a šrubami" na modeli a nejakým tým celkovým dobrým dojmom
chápem že niektoré detaily sa ťažko robia zo zamacovych odliatkov (napríklad nity na GMP Ferrari 312 PB tiež nevyzeraju najlepšie), ale tak trebalo by dodržať nejaký kompromis medzi "milion detailami a šrubami" na modeli a nejakým tým celkovým dobrým dojmom
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Jen tak pro zajímavost dávám odkaz na článek z DieCast Society.
AA se stále snaží přesvědčovat svou propagandou o tzv. "kompozitních modelech".
Jen samé kecy a lži. Nakonec to svedou na zaměstnance, že nechtějí brousit otřepy v místech kde se dělí forma a že rostou platy.
Ten pravý důvod, že majitelé AA jsou stále chamtivější a proto je třeba snížit výrobní náklady a zvednout cenu, ten se tam jaksi nevyskytuje.
Zajímavá je i diskuze pod článkem.
http://www.diecastsociety.com/autoart-c ... te-models/
Hlavně všem přeji pěkné svátky.
U mě letos Ježíšek poprvé bez modelů. Když viděl ty AA výrobky, tak se na to vykašlal, aby si neudělal ostudu.
AA se stále snaží přesvědčovat svou propagandou o tzv. "kompozitních modelech".
Jen samé kecy a lži. Nakonec to svedou na zaměstnance, že nechtějí brousit otřepy v místech kde se dělí forma a že rostou platy.
Ten pravý důvod, že majitelé AA jsou stále chamtivější a proto je třeba snížit výrobní náklady a zvednout cenu, ten se tam jaksi nevyskytuje.
Zajímavá je i diskuze pod článkem.
http://www.diecastsociety.com/autoart-c ... te-models/
Hlavně všem přeji pěkné svátky.
U mě letos Ježíšek poprvé bez modelů. Když viděl ty AA výrobky, tak se na to vykašlal, aby si neudělal ostudu.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Se tím nevzrušuju,stejně u nich není co nakupovat,když vypustili z programu relýčka.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Naprostý souhlas, kdysi dávno nej firma na rally modely dnes nic nedělá.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Bohužel čekám podobné věci i u ostatních.
Platy v Číně rostou a ekologie tam bude také hrát dopad na cenu
Platy v Číně rostou a ekologie tam bude také hrát dopad na cenu
Sbírka modelů Citroën
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Mě by jenom zajímalo, jak mohli ty die-casty vyrábět dřív, než se všichni nastěhovali do Číny za superlevnou pracovní silou........
Když Polistil a Bburago byly italské.....Solido francouzské....atd.
Jak známo, v těchto zemích lidi nikdy za "misku rýže" nedělali. Alespoň ne ve druhé polovině 20.stol.
A najednou všichni skučí, že číňan chce za práci peníze.....
Je zajímavé že ruku v ruce s pláčem (nejen) AA roste raketově počet firem, které se snaží na tomto trhu uspět.
Jsou to vesměs tragédi typu KK Scale a pod., ale přece jen...Asi někdo ve vedení těch firem + majitelé musel usoudit, že pro ty modely odbyt je......
Co jsem vyrozuměl z toho odkazu, tak za tyto ceny už na sbírání modelů kašlou i sběratelé ze západních zemí, kteří berou min. trojnásobky českých mezd.
Když Polistil a Bburago byly italské.....Solido francouzské....atd.
Jak známo, v těchto zemích lidi nikdy za "misku rýže" nedělali. Alespoň ne ve druhé polovině 20.stol.
A najednou všichni skučí, že číňan chce za práci peníze.....
Je zajímavé že ruku v ruce s pláčem (nejen) AA roste raketově počet firem, které se snaží na tomto trhu uspět.
Jsou to vesměs tragédi typu KK Scale a pod., ale přece jen...Asi někdo ve vedení těch firem + majitelé musel usoudit, že pro ty modely odbyt je......
Co jsem vyrozuměl z toho odkazu, tak za tyto ceny už na sbírání modelů kašlou i sběratelé ze západních zemí, kteří berou min. trojnásobky českých mezd.