Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
fuuha, fakt krásne Dali, ešte sa mi možno aj začnú páčiť McLareny
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Poslední přírůstky
Díky pánové, je to AA klasika, všechno čistě a přesně udělané, krásný tamponový tisk, úžasně jemné všechny mřížky ke vstupům vzduchu... prostě AA.
Jen škoda, že P1 bude bakeliťák.
Jen škoda, že P1 bude bakeliťák.
Re: Poslední přírůstky
Při pohledu na ten krásný kovový otvírací Mc Laren mě tak napadá otázka.
Ukončila - li Delta S4 skupinu B v rallye , jestli je také posledním krásným kovovým otvíracím modelem rallye ?
Když se podívám na moje rallye auta, tak už tam mám těch těžítek fakt dost.
(a letos to v rallye vypadá jen na těžítka)
Ukončila - li Delta S4 skupinu B v rallye , jestli je také posledním krásným kovovým otvíracím modelem rallye ?
Když se podívám na moje rallye auta, tak už tam mám těch těžítek fakt dost.
(a letos to v rallye vypadá jen na těžítka)
Re: Poslední přírůstky
No, jestli je S4 navždy poslední, to záleží také na tom, zda budou sběratelé ochotni platit výrobcům tak nehorázné peníze za resiny a plasťáky.
Zatím to vypadá, že se většina sběratelů nechala od výrobců "usměrnit" tím směrem, že ano ... tudíž je Delta S4 asi opravdu poslední.
Nechápu to.
Když si vezmu špičkový die-cast od CMC, který je složen z cca 2000 součástek, jsou na něm použity materiály jako textil, kůže, dřevo, ušlechtilé kovy atd... a představím si, jaké jsou asi náklady na vývoj tohoto modelu včetně všech součástek, náklady na výrobu forem slitinových, gumových a plastových dílů, na ruční práci výroby dalších kovových, kožených, textilních, dřevěných součástek, náklady na finální kompletaci tohoto 2000 dílného výrobku, další náklady na tamponový tisk atd..
A teď to srovnám se špičkovým resinovým modelem, řekněme značky Spark, který nepatří ještě mezi resiny k nejdražším, z mého pohledu ale firma Spark představuje dnes nejlepší volbu mezi resiny. Počet dílů? Když budu tomuto resinu hodně lichotit .. 150-200. Cena materiálu pryskyřice - versus zinkoslitina? Další použité materiály plast, guma, jinak NIC. Náklady na vývoj, náklady na finální montáž, toho prakticky již z 3D tiskárny a formy hotového 3D obrázku? Vše oblepeno nejlevnějšími vodními dekály.
10% dílů, nejlevnější materiály, náklady na montáž, když budu resinu hodně lichotit, taky 10-ti procentní.
Jestliže takové CMC dnes stojí 350 až 500 euro, vlastně není ve srovnání se Sparkem vůbec drahé. Vzhledem k výše zmíněnému bych byl ochoten dát za takový resinový model těch 10%, to znamená, že odpovídající cena většiny resinových modelů by měla být cca 40 - 50 euro, v mnoha případech ještě méně.
Nakonec je ale fajn, že je to přeci jen každého volba, za co je či není ochoten utrácet své peníze, můj pohled je prostě takový, že bych jim více jak těch 50 euro za to nedal.
Zatím to vypadá, že se většina sběratelů nechala od výrobců "usměrnit" tím směrem, že ano ... tudíž je Delta S4 asi opravdu poslední.
Nechápu to.
Když si vezmu špičkový die-cast od CMC, který je složen z cca 2000 součástek, jsou na něm použity materiály jako textil, kůže, dřevo, ušlechtilé kovy atd... a představím si, jaké jsou asi náklady na vývoj tohoto modelu včetně všech součástek, náklady na výrobu forem slitinových, gumových a plastových dílů, na ruční práci výroby dalších kovových, kožených, textilních, dřevěných součástek, náklady na finální kompletaci tohoto 2000 dílného výrobku, další náklady na tamponový tisk atd..
A teď to srovnám se špičkovým resinovým modelem, řekněme značky Spark, který nepatří ještě mezi resiny k nejdražším, z mého pohledu ale firma Spark představuje dnes nejlepší volbu mezi resiny. Počet dílů? Když budu tomuto resinu hodně lichotit .. 150-200. Cena materiálu pryskyřice - versus zinkoslitina? Další použité materiály plast, guma, jinak NIC. Náklady na vývoj, náklady na finální montáž, toho prakticky již z 3D tiskárny a formy hotového 3D obrázku? Vše oblepeno nejlevnějšími vodními dekály.
10% dílů, nejlevnější materiály, náklady na montáž, když budu resinu hodně lichotit, taky 10-ti procentní.
Jestliže takové CMC dnes stojí 350 až 500 euro, vlastně není ve srovnání se Sparkem vůbec drahé. Vzhledem k výše zmíněnému bych byl ochoten dát za takový resinový model těch 10%, to znamená, že odpovídající cena většiny resinových modelů by měla být cca 40 - 50 euro, v mnoha případech ještě méně.
Nakonec je ale fajn, že je to přeci jen každého volba, za co je či není ochoten utrácet své peníze, můj pohled je prostě takový, že bych jim více jak těch 50 euro za to nedal.
Re: Poslední přírůstky
Mercedes Benz 450 SLC 5/0 Heyer/Schickentanz 24h LeMans 1978 1/18 Minichamps.
Svět autíček ---- 5999 Kč.
Opravdu se těším na cenu Mercedesu posádky Mikkola/Hertz z Bandama rallye v limitce 222ks.
Se soudružským pozdravem ......
Svět autíček ---- 5999 Kč.
Opravdu se těším na cenu Mercedesu posádky Mikkola/Hertz z Bandama rallye v limitce 222ks.
Se soudružským pozdravem ......
Re: Poslední přírůstky
No ano,kovový model je zřejmě nejlepší investice.Na druhé straně soustředit se jenom na ně tak v brzké době by nebylo co sbírat,alespoň v mém segmentu.
Někdy se až divím kam se může cenově dostat.
http://www.modelissimo.de/Modellautos/M ... 50-922.php
Někdy se až divím kam se může cenově dostat.
http://www.modelissimo.de/Modellautos/M ... 50-922.php
Re: Poslední přírůstky
Konkrétně tenhle model je velmi drahý i v aukcích a ceny kolem 20 000 Kč v dražbě už nebývají vyjímkou.racing18 píše:No ano,kovový model je zřejmě nejlepší investice.Na druhé straně soustředit se jenom na ně tak v brzké době by nebylo co sbírat,alespoň v mém segmentu.
Někdy se až divím kam se může cenově dostat.
http://www.modelissimo.de/Modellautos/M ... 50-922.php
Ta cena na Modelissimu odpovídá cenám "sofort kaufen" na e-bayi.
Re: Poslední přírůstky
ASTON MARTIN V12 Vantage Coupé (2009)
V12 • 5935ccm • 2xDOHC 48V • 380kW (510hp)
AUTO ART
V12 • 5935ccm • 2xDOHC 48V • 380kW (510hp)
AUTO ART