Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Odpovědět

Budete si Kultovní auta ČSSR kupovat?

Objednám si předplatné
48
42%
Předplatné si objednávat nebudu, budu si kupovat jen ty modely, které mne zajímají
30
27%
Koupím si jen pár modelů
18
16%
Nebudu si kupovat
17
15%
 
Celkem hlasů: 113

LeonCupraR
Příspěvky: 763
Registrován: 01 kvě 2009, 20:35

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od LeonCupraR »

Zaužívaná forma komunikácie na tomto fóre je tykanie a to už od jeho vzniku, teda pár rokov pred tvojou registráciou. Pokiaľ ti to vadí, môžeš mi kľudne vykať, nenahnevám sa...

1. Jaká je délka kolekce?
Kolekce je naplánována na 145 čísel.*


(nefunkční link odstraněn adminem)

Text ten istý, len v maďarčine, čísiel 146.
1. Összesen hány számból áll a Retroautók a keleti blokkból sorozat?
A sorozat tervezett hossza 146 lapszám.


(nefunkční link odstraněn adminem)

Priamo v časopise s číslom 143 (VOLVO 144) je oznam o ukončení série číslom 145. Tu je odpoveď vydavateľa v Maďarsku na otázku jedného predplatiteľa (kvalita slabá, ale čitateľné, pre toho kto porozumie reči). Píše sa tam, že oznamujú ukončenie vydávania série a modely, ktoré sa k nim už nedostanú (z Poľska), tak sa hádam niekedy v budúcnosti objavia v nejakej inej sérii. Doterajšie modely sa budú dať objednať len do 7/2015.
(nefunkční link odstraněn adminem)

Potom prišlo ešte dodatočné vsunutie Trabantu mimo plánovaných čísiel. Znova reakcia vydavateľstva. Preklad je , že predĺžili sériu o jedno číslo a dúfajú, že už žiadne zmeny nebudú.
(nefunkční link odstraněn adminem)

Tak, toľko o trepaní neoverených povestí.


pp1
Příspěvky: 225
Registrován: 25 úno 2013, 15:11

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od pp1 »

Vypadá velice dobře, teď jenom kde ji sehnat.Čekat kdy a jestli vůbec vyjde u nás asi nemá smysl..... :o

Favorit
Příspěvky: 110
Registrován: 01 úno 2012, 11:30

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od Favorit »

Čo ja viem. Nechcem hneď kritizovať, ale podľa mňa zatiaľ najmenej podarená škodovka od DeAgostini/Ixa. Je to akési príliš dlhé a zjavne poriadne zaťažené...

ja1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 úno 2013, 11:12

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od ja1 »

Jak jsem R - ko De-A chválil jako velmi povedené, tak 1201 STW vypadá opravdu nějak divně. Zkrátka není to ono. To fotky masteru od, které měl Abrex na Svých stránkách pod "připravujeme" vypadal mnohem lépe. Možná, že to dělá i ne zrovna povedený odstín, který se mi tedy nelíbí vůbec. Otázkou je, jestli něco lepšího ještě bude, protože to vypadá, že Abrex nakonec tuto Škodovku dělat nebude. Z "připravujeme" totiž v tichosti 1200 i 1201 STW zmizely a nejsou to jen tyto dva modely....

Speed
Příspěvky: 252
Registrován: 26 čer 2009, 13:09

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od Speed »

Pozor, Abrex chcel vyrábať sanitku, toto je normálne STW, ktoré bolo o asi 20 cm kratšie a na bokoch malo o jedno okno menej.
Model je žial príliš dlhý, akoby Ixo chcelo spraviť STW v kombinácií s dľžkou sanitky.
Spredu je síce model krásny, ale celkový dojem je kvôli tomu zadnému previsu rozpačitý. Zmeral som fotku modelu z 2. strany časopisu 110r, aj fotku skutočného auta a ten posledný stľpik je naozaj široký.

ja1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 úno 2013, 11:12

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od ja1 »

Je pravda, že Abrex měl jako master vyfocenou sanitku, která je stejně jako pohřebák kvůli nosítkům, resp. rakvi delší (přesně o 195mm) a má proto i jiná boční okna vzadu doplněná dalšími okénky. Abrex ale sliboval i verze kombi a dodávka. Ale v masteru byla vyfocena opravdu jen sanitka a sedan 1200 a ty se zdály být tvarově i rozměrově povedené. U De-A odpovídá předloze bohužel jen přední část. Špatně je nejen široký poslední sloupek, ale i zadní převis je velký. Podivná je ale i celková silueta auta, hlavně v oblasti střechy, takže celé auto je v bočním profilu tak nějak deformované. Porovnával jsem model i s typovým výkresem a nezbývá konstatovat nic jiného, že v bočním profilu je tato Škodovka úplně mimo a je to bohužel vidět na první pohled a přímo to praští do očí. Je to velká škoda...

Martin z K
Příspěvky: 10
Registrován: 17 pro 2014, 22:05

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od Martin z K »

Ano, aj ja ked porovnám bočný pohľad zo skutočným autom, tak to posledné sklo je dlhšie aj zadný stlpik je širší. No uvidí sa aky bude celkový dojem ked budem mať model v ruke. Myslím že bude dojem lepší. Aj tak z jedného STW budem robiť sedan, takže tam to pôjde všetko preč.
Ohľadom tej eRky, som si z fotky myslel zase že bočné okná sú trochu nižšie, ale ked som v ruke držal model, tak som asi 5minút iba lapal po dychu. Taky som bol z toho hotový. Ten model je dokonalý. Snád trošíčku je plochšie zadné okno, ale to nevadí. Akurát už jednú eRku prerábam. Dorobím na nej bočné lišty okolo okien, zadné svetlá som už dal z abrexovej eRky, začiernia sa prahy dám ešte aj zásteky s nápisom,trochu sa zníži a bude to dokonalý model 110R,a bude krásne ladiť zo stovkou a 1000kou od abrexu,ktoré sú podľa mňa výborné.

elixir
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2010, 02:47

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od elixir »

Chcem sa spytat je uz v SR v predaji specialne cislo s Tatrou 600? Dik. ;)

samuel
Příspěvky: 615
Registrován: 03 kvě 2011, 11:06
Bydliště: Jablonec n.N.

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Příspěvek od samuel »

Už někdo STW-čko máte? Kolega, který mi ho shání říkal, že jim v Polsku nepřišlo do trafiky i když ho měl objednané.

Odpovědět

Zpět na „Sběratelské modely 1/43“