S týmto nesúhlasím, nebyť Abrexu by sme škodovky nemali v takejto kvalite, pretože Ixo pri vývoji modelov značne šetrí na detailoch, keďže sa balia k časopisom za nízke ceny. Ist models sú síce lepšie vypracované, ale chyby v podobe súčiastok ktoré nekorešpondujú s modelovým rokom, sa neodstránia ani na drahších verziách. Je mylné sa domnievať, že by Abrex hociktorý nostalgický model vyrábal, keby sa objavili aj pod značkou Ist.Stanley píše:Ono by bolo asi veľmi fajn, keby ixo / deAgostini konečne vypálilo rybník Abrexu s licenciou na škodovky ... V Abrexe by sa potom konečne prebrali zo svojich chorobných predstáv o množstve pripravovaných noviniek...
Vďaka Abrexu môžeme zbierať škodovky v dobrej kvalite za priaznivú cenu, i keď je veľa nepodarkov, to sa však dá vyriešiť osobným výberom modelu v predajni.
A čo sa týka množstva modelov, vari je 13 druhov retro modelov 1:43 a ich ďalšie špeciálne prevedenia od takej malej firmy akou je Abrex, málo? Od roku 2007 to vychádza na takmer 2 kompletne nové modely ročne, nerátajúc modely nových škodoviek, Pragoviek, Jáw, rally verzie a modely 1:72, 1:24, 1:18.
A to som ešte nerátal fakt, že keždý model sa objaví vo viacerých farbách, zatial čo Ist vydáva každý model v jednej farbe, poprípade po x rokoch v ďalšej a tým to končí.
Abrex robí chybu len pri nedostatočnej výstupnej kontrole kvality a v politike uverejňovať nereálne termíny uvedenia na trh. Ale to nám predsa neuškodí.