Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
podle mě chce resin čas..
Výrobci jako OTTO musí zamakat na kvalitě (vnitřek, občas někde lepidlo) a výrobci jako NEO buď zlevní, nebo nepřežijí.
GT spirit jsem v ruce neměl, hodně se mi líbí zlatá střední cesta co má BoS, pokud si jejich resin model držel v ruce tak za 100euro je to opravdu koukatelný a věrohodný model.
Negativ resinů je všeobecně znám (podvozek, otevírací částí), ale opět je to je důkaz mladé technologie, kdy udělat kompromis, levnější kastle resin, vložení plastových oken a třeba i kovový podvozek na nás teprve čeká, vznikl by méně nákladný model než kovák, bez negativ resinů...
Výrobci jako OTTO musí zamakat na kvalitě (vnitřek, občas někde lepidlo) a výrobci jako NEO buď zlevní, nebo nepřežijí.
GT spirit jsem v ruce neměl, hodně se mi líbí zlatá střední cesta co má BoS, pokud si jejich resin model držel v ruce tak za 100euro je to opravdu koukatelný a věrohodný model.
Negativ resinů je všeobecně znám (podvozek, otevírací částí), ale opět je to je důkaz mladé technologie, kdy udělat kompromis, levnější kastle resin, vložení plastových oken a třeba i kovový podvozek na nás teprve čeká, vznikl by méně nákladný model než kovák, bez negativ resinů...
Sbírka modelů Citroën
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Pěkně jsi to napsal Petře.Jen tak mimochodem mám na cestě GT Spirit z Modelissima (Targu),tak uvidíme,jak se pochlapili.Ale vzhledem k ceně bych to tipoval tak na úroveň BoS. No ale si myslím,že se plastových oken nedočkáme,jelikož i u kováků je trend používat fólie (např. HWE)
A ještě k těm spárám- i když poslední Sparky mě taky zrovna moc nenadchly,tak co tady píše Dalibor je účelová mystifikace-ani zalité spáry a ani černé linky ve spárách.A totéž se dá říct i o ostatních resinech v mé sbírce - cca 95 ks.
A ještě k těm spárám- i když poslední Sparky mě taky zrovna moc nenadchly,tak co tady píše Dalibor je účelová mystifikace-ani zalité spáry a ani černé linky ve spárách.A totéž se dá říct i o ostatních resinech v mé sbírce - cca 95 ks.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Tak jsi byl Petře vyslyšen u GT Spirit (Porsche 911 S Targa)BaRT píše:vložení plastových oken
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
je to cesta správným směrem, ty okna byl pro hodně lidí velký minus resin modelů. Pokud to udělají i další výrobci bude zase kam pokročit
Sbírka modelů Citroën
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
už dávnejšie mal Otto použité plastové okná, u zložitejších tvaroch, myslím napr. u Fuega zadné okno, ak ma pamäť neklame.
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Tooling a full set of die-cast steel molds for one model is expensive. The tooling investment for a 1/18-scale model car can be in the region of US$100,000 to $200,000, depending on the complexity of the model and the number of components. This is the cost to produce in China, the same would have cost double or even triple in developed countries. A set of 1/18 scale molds consists of twenty to t...hirty large and small blocks of steel molds. The most complicated and also the largest piece, which can weight over a ton, is the mold to cast the main body due to its three-dimensional contour. It requires, at minimum, several months or even up to a year of engineering work to produce a complete set of steel molds. Once the mold is made, the product is cast in a split-second by injecting the molten metal into the mold cavity with a high-pressure casting machine. Hence, large quantities of products can be manufactured continuously and precisely, and the life of a mold tooled in high-grade steel can be as much as one million “shots,” or die-castings. It is therefore the most economical way to manufacture model cars in a large quantity, and all mass-market, toy-grade die-cast model cars are manufactured in such steel molds in order to make the product as cheaply as possible. However, if the intended selling quantity is only a few thousand pieces, then a steel mold is also the most expensive way to manufacture the product because the investment in the tooling is amortized over a smaller quantity. Divided by only a few thousand pieces, tooling costs alone can get as high as US$40 per model car
Sbírka modelů Citroën
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
AUTOart trims the zinc metal fenders manually as thin as possible, so that the tire can be fitted realistically close to the fender with minimal clearance. Trimming a zinc metal fender is labor intensive and time consuming because of the material’s hardness. It also requires precision workmanship to achieve even thickness all around the contour of the fender. If there is a slight over-trimming, the whole car body must be scrapped.
Sbírka modelů Citroën
Re: Měřítka, výrobce, volnější téma :-)
Dík za zajímavé info.Fakt je to tak jinak bych si toho ani nevšiml.Ověřeno na mé M3 z DTM.