Ferrari
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Ferrari
Několik podrobnějších foto FERRARI 512 BB/LM z roku 1980 od BBR
No. 1098/1520
No. 1098/1520
Re: Ferrari
To má tak volná kola ? Na 4. fotce máš moc vysunuté LZ kolo a na 6. fotce zase utopený. Opravdu mě to připomíná Ferrari od Mira z devadesátých let.
Re: Ferrari
Někde uvnitř těch plastových ramen a podvozku je společná oska, vůle asi 2mm. Takhle to má řada modelů od HW Elite. Ale při tom jak jsem to přehazoval při focení ze strany na stranu, tak jsem to neřešil. Ve finále si to nastavíš, jak potřebuješ.
Re: Ferrari
No vidíš.Nikdy jsem si toho nevšíml,protože u žádného HWE to nemám tak volné,aby se to samovolně posouvalo.Ale je pravdou,že když trochu zaberu tak cca tam 0,5-1 mm vůle je.
-
- Příspěvky: 578
- Registrován: 05 led 2012, 13:15
Re: Ferrari
Bych se tu zeptal zkušenějších, Ferrari sice vůbec nepatří do mejch sbírek, ale F40 je maximální srdcovka. Tak bych si konečně udělal radost
Našel sem, že ho dělá Bburago, Polistil a HWE. BBurago sem zavrhnul, ale o těch dvou nic nevim. Je jeden z výrobců lepší? A je alespoň jeden hoden modelu legendy F40? Nemám od nich jiné modely, tak neposoudim
Našel sem, že ho dělá Bburago, Polistil a HWE. BBurago sem zavrhnul, ale o těch dvou nic nevim. Je jeden z výrobců lepší? A je alespoň jeden hoden modelu legendy F40? Nemám od nich jiné modely, tak neposoudim
Rally 1:43, Dreamgarage 1:18
Re: Ferrari
keby si chcel mať v zbierke viac F40-tiek tak by som Bburago vobec nezavrhoval...je to síce stary model, tuším z 1988, ale jeho predlohou bola predprodukčná prototypová F40-ka (chladič má ako na prototype - nie na ráme, ale na vyklápacom predku,iné turbá ako sériová verzia, má iné zadné sklo, palubovku, bočné steny monokoku sú vyššie, spätné zrkadlá, 5 prieduchov za zadnym kolesom namiesto štyroch + má vpredu náhradné koleso, čo žiadna F40-ka nemala)...keď si zoženieš nejaký z Executive (či ako sa volala ta drahšia verzia Bburago modelov), tak bude mať lepšie spárované diely + kvalitnejší tmavší a hrubší lak
Polistil má síce vyklapacie predné svetlá ale ináč F40 pripomína iba zdaleka, skor ako nejaky Kit Car
HW a HWE síce ponúkajú široký sortiment typov F40 ale je to skôr iba taká vylepšená evolúcia Bburago modelu(evolúcia modelu vydávaného za cestnú verziu, ktorá kopíruje Bburago model ktorý bazíruje na prototype...riadny bastard to je )...možno je to uplne novy casting, ale opakuje chyby na Bburago modeli (chladič v prednej časti má na vyklápacom dieli - presne ako Bburago-čiže zle,nemá vyklápacie svetlá,príliš hrubá čierna línia v strede karosérie, zadný spojler je prišrubovaný o kryt motora, vpredu je náhradné koleso,deliacia línia die-cast dielov je na boku karosérie (ako Bburago)takže v tom mieste je čierna lišta ešte širšia, zadný pomocný rám ktorý drží nápravu prechádza cez pretlakovy ventil od turba ) + veľkosť špár urcite nie je poplatná dobe vydania modelu...pred nejakou dobou sme to tu s Dalim.B riešili, o pár strán dozadu to je
...ale zdaleka najlepšou voľbou je F40 od Kyosha, najkvalitnejší model, najkrajší a aj najdrahší...jemu v podstate nie je čo vytknúť
tu je porvnanie medzi HWE a Kyoshom :
http://www.diecastxchange.com/forum1/topic/56962-f40s/
Polistil má síce vyklapacie predné svetlá ale ináč F40 pripomína iba zdaleka, skor ako nejaky Kit Car
HW a HWE síce ponúkajú široký sortiment typov F40 ale je to skôr iba taká vylepšená evolúcia Bburago modelu(evolúcia modelu vydávaného za cestnú verziu, ktorá kopíruje Bburago model ktorý bazíruje na prototype...riadny bastard to je )...možno je to uplne novy casting, ale opakuje chyby na Bburago modeli (chladič v prednej časti má na vyklápacom dieli - presne ako Bburago-čiže zle,nemá vyklápacie svetlá,príliš hrubá čierna línia v strede karosérie, zadný spojler je prišrubovaný o kryt motora, vpredu je náhradné koleso,deliacia línia die-cast dielov je na boku karosérie (ako Bburago)takže v tom mieste je čierna lišta ešte širšia, zadný pomocný rám ktorý drží nápravu prechádza cez pretlakovy ventil od turba ) + veľkosť špár urcite nie je poplatná dobe vydania modelu...pred nejakou dobou sme to tu s Dalim.B riešili, o pár strán dozadu to je
...ale zdaleka najlepšou voľbou je F40 od Kyosha, najkvalitnejší model, najkrajší a aj najdrahší...jemu v podstate nie je čo vytknúť
tu je porvnanie medzi HWE a Kyoshom :
http://www.diecastxchange.com/forum1/topic/56962-f40s/
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Ferrari
FERRARI F12 2012-Mattel-Elite
FERRARI FF vs. F12-Mattel-Elite
naproti tomu jsem viděl i žluté F12,které skutečně měly problémy s lakem v oblasti spodní části nárazníků-byly tam šmouhy,jako by po nastříkání barvy byla spodní část přetažena štětcem a pak to bylo přelakováno bezbarvým lakem.A za umělého světla prosvítala mírně přední kapota.
A ještě jeden poznatek-jde velmi obtížně otevří přední kapota-škoda že HWE nepoužil systém tlačného čepu od podvozku,tak jak to má u některých Ferrari Kyosho.
FERRARI FF vs. F12-Mattel-Elite
Co se týká laku,tak tentokrát jsem měl šťastnou ruku.A měl jsem v ruce i červenou F12, a musím říct,že ta červená oproti žluté met. je taková fádní.AleSvato,
daj prosim Ta vediet, ako je na tom s kvalitou laku, lebo na Ferrari fore sa intenzivne rozoberali pocetne defekty laku - ci uz velke zrno, male skrabance, rozna vrstva laku a aj podivne prechody na paneloch karoserie. To co som videl, tak sa im tato zlta fakt nepodarila. Ja beriem, ako zvycajne cervenu. Dufam, ze chytis dobry kusok.
naproti tomu jsem viděl i žluté F12,které skutečně měly problémy s lakem v oblasti spodní části nárazníků-byly tam šmouhy,jako by po nastříkání barvy byla spodní část přetažena štětcem a pak to bylo přelakováno bezbarvým lakem.A za umělého světla prosvítala mírně přední kapota.
A ještě jeden poznatek-jde velmi obtížně otevří přední kapota-škoda že HWE nepoužil systém tlačného čepu od podvozku,tak jak to má u některých Ferrari Kyosho.
Re: Ferrari
Dik za info Svato.
Je fajn, že si chytil dobrý kus, pretože som videl aj jednu F12 v žltej, ktorá mala dvere u vodiča nalakované skôr do zelenej ...
Je fajn, že si chytil dobrý kus, pretože som videl aj jednu F12 v žltej, ktorá mala dvere u vodiča nalakované skôr do zelenej ...
Re: Ferrari
žltá je fakt lepšia voľba na F12 ako červená neposobí takym "obrovskym" dojmom ktory mi na F12ke tak vadí...a k tomu pekny exemplar bez chýb, gratulujem
modrý Mondial, pekný Mondial