
WRC - není co víc dodat
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: WRC - není co víc dodat
..tak to je potom jiné kafé...nahradil prostě plastové půlosky jednou kovovou 

Re: WRC - není co víc dodat
Díky Barte za názorné foto.
S plastovou osičkou jsem se ještě nesetkal když tak s čepem.Tu kovovou měli např.Escorty od UT.

S plastovou osičkou jsem se ještě nesetkal když tak s čepem.Tu kovovou měli např.Escorty od UT.
Re: WRC - není co víc dodat
že já něco psal, udělejte si to jak chce nafoťte výsledek 

Sbírka modelů Citroën
Re: WRC - není co víc dodat
nevděk světem vládne...
Tak DS3 jsem rozdělal, spodek drží na 6 šroubků (dva jsou u zadních podběhů kol)
Následně jde celý spodek dolů řízení nepřekáží...
Zavěšení je jiné než u C4 WRC, DS3 je kompletně odpružená, takže výrobce nasadí pérka, na zadní nápravu, poté pod nápravu vloží destičku kterou zataví na dvou místech k podvozku. Celé to jistí ještě dva šroubky "jako na horním uložení tlumiče" které se pohybují při propružení, díky tomu není problém zvýšit nebo snížit světlou výšku cca 1-2mm zvýšení a 3-4 snížení
Přední náprava je rozebírací.
zelené šipky ukazují šroubky které drží tlumení a červené zatavení


Tak DS3 jsem rozdělal, spodek drží na 6 šroubků (dva jsou u zadních podběhů kol)
Následně jde celý spodek dolů řízení nepřekáží...
Zavěšení je jiné než u C4 WRC, DS3 je kompletně odpružená, takže výrobce nasadí pérka, na zadní nápravu, poté pod nápravu vloží destičku kterou zataví na dvou místech k podvozku. Celé to jistí ještě dva šroubky "jako na horním uložení tlumiče" které se pohybují při propružení, díky tomu není problém zvýšit nebo snížit světlou výšku cca 1-2mm zvýšení a 3-4 snížení
Přední náprava je rozebírací.
zelené šipky ukazují šroubky které drží tlumení a červené zatavení
Sbírka modelů Citroën
Re: WRC - není co víc dodat
Dík. A v jaké poloze je zadní část nastavená od výrobce ? A zadní rozchod teda řešit nebudeš ?
Re: WRC - není co víc dodat
já rozchod dělat nebudu, výrobce to měl asi 1mm přitažené...
Sbírka modelů Citroën
Re: WRC - není co víc dodat
S tým rozchodom zadných kolies sa mohli naozaj viac pohrať. Keby to dotiahli, tak by to bola za tie nadobúdacie náklady celkom bomba. Škoda, asi im to stačí.
Re: WRC - není co víc dodat
Já si myslím že tam je to způsobeno výrobou. U skutečného auta je tam jen plech, kdežto zde je 2-3mm silný lem blatníku z kovu karosérie, pak tam musí být mezera aby se kolo nedřelo a hned je ty 2-3mm více dovnitř než to je u reálu.
Možná je to i daň za to odpružení, Solido modely nedopružovalo a tak mohlo jít kolo prakticky až do rohu...
Jukni se doma třeba na C4 WRC, nebo Xsaru WRC jestli ji máš tam je to vidět že kolo zasahuje do kovového blatníku.
Možná je to i daň za to odpružení, Solido modely nedopružovalo a tak mohlo jít kolo prakticky až do rohu...
Jukni se doma třeba na C4 WRC, nebo Xsaru WRC jestli ji máš tam je to vidět že kolo zasahuje do kovového blatníku.
Sbírka modelů Citroën
Re: WRC - není co víc dodat
Solido je v tomto směru zase druhý extrém,ty kola jsou zase až moc velká 

Re: WRC - není co víc dodat
Ford fiesta rs wrc je oproti focusu o dost menší a kompaktnější - stejně tak Citroen DS3 wrc oproti C4 wrc. Šotolinová kola mají menší průměr než asfaltová a rovněž jsou oproti asfaltovým kolům užší, z toho vyplývá, že pokud je daný rozchod kol (a ten se nemění), tak při použití užších kol jsou kola o dost více utopená v podbězích. Myslím, že ten model je zpracován vcelku pěkně.