podľa môjho nazoru najškaredšie Ferrari ake kedy vzniklo ...ale treba uznať že ta farebna kombinacia ma niečo do seba (hlavne ten cerveny interier) a celkom tomu FFku pristane ..a zevraj je to asi najlepší Elite model, aspon co sa týky ich vývoja
V roce 2011 v edici Hi End vyrobilo Kyosho další verzi Ferrari 250 GTO 1962.Musím konstatovat,že jsem tuto informaci nějak zasklil,tak jako asi většina příznivců a sběratelů vozů Ferrari 1/18. A jelikož jsem zjistil,že tento model je už vyprodaný a jen několik kusů se ještě nachází v některých shopech,tak jsem ho pořídil.
Původní verze GTO :
O těchto vozech koluje několik "pomluv" například, že Enzo použil místo potahové látky montérky svých dělníků a nebo taky, že každý tuším z třiatřiceti vyrobených kusů je v detailech odlišný, protože byly karoserie vyráběny na koleně a tak např. levé dveře jsou jinak široké, než pravé. A taky je to údajně první typ s kulisou řazení.
to som tiež počul...ze na jednom konkretnom kuse su o centimeter jedny dvere dlsie ako druhé ...moze to byt pravda lebo este 365 Daytona bola vyrábaná prakticky ručne (alebo aj závodné 250 SWB mali karoserie z tak tenučkeho hlinikoveho plechu ze sa ucinkom teploty menili tvar)...faktom vsak zostáva ze bolo vyrobených iba 37 kusov 250 GTO a nijaké nie je ako druhé
FERRARI 512 S Sebring 1970-Mattel-Elite
Při prohlídce krabicejsem zajásal,že Mattel konečně opustil ty šíleně přidrátované kapoty a dal je do blistru.Ale má radost netrvala dlouho.Dostat ty kapoty z toho blistru,to je něco šílenýho.Je to kolem dokola přilepený k bočním stěnám krabice a bez poškození těch bočních částí je nereálné kapoty vyjmout.Stačilo by to přitom ty blisrty přilepit jen lepící páskou a odstranění by bylo bezproblémové.Takže zlatý přidrátování
ja by som ich aj za to pridratovanie nakopal do pr... ..pamatam ako som vytahoval drôty z Espady a HWE...mali by si vsetci vziat príklad od Kyosha a Aa Signature a davat to do polystyrenu, alebo aspon zalepiť otvaracie diely nejakymi nalepovacimi fólijkami