...a SKODA OCTAVIA III RS China z eBaye
Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Z Modelissima BMW 320 i WTCC 2007 AA

...a SKODA OCTAVIA III RS China z eBaye

...a SKODA OCTAVIA III RS China z eBaye
-
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 kvě 2009, 20:35
Re: Poslední přírůstky
Tá OIII prišla celkom rýchlo ako pozerám... Ako je na tom s kvalitou?
Re: Poslední přírůstky
Zpracování je tak na úrovni PMA,mírné rezervy jsou ve slícování dveří (nesedí spodní hrana LZ dveří) a chtělo by to větší kola...
Re: Poslední přírůstky
Moje včerajšie prírastky: 2xAA, 2xMonte, véééľká spokojnosť



Re: Poslední přírůstky
Díky Sváťo 

Re: Poslední přírůstky
Ze SVĚTA MODELŮ od Minichampsu :
AUDI 200 quattro (1988)
R5 • 2110ccm • OHC 10V • turbo • 375kW (510ps) / 7500rpm
SCCA Trans-Am Championship 1988 • Audi 1st • Hans-Joachim Stuck 6th
Trans-Am Weekend Cleveland 1988 • Hans-Joachim Stuck 1st
Existovat tento model samostatně, asi bych si ho nikdy nekoupil. Ale protože už mám o rok novější AUDI 90 quattro z IMSA GTO mistrovství, dokoupil jsem ho do dvojice. Dělat závodní vozy z obrovských sedanů mi přijde trochu protismyslné, ty koráby z německých mistrovství mi fakt nic neříkají, ale ty americké verze přece jenom trochu vypadají. Akorát když se podívám do interiéru a vidím to obrovské prázdno, tu nekonečnou dlouhou plechovou podlahu, na které nic není, jen jedna sedačka a kolem rám, hasičák a pár panelů s přístroji, působí to takovým vylágrovaným dojmem. V takové závodní 911, která je mnohem kompaktnější to zdaleka tak nepřijde.
Více fotek na photobucketu Dali_photos1


AUDI 200 quattro (1988)
R5 • 2110ccm • OHC 10V • turbo • 375kW (510ps) / 7500rpm
SCCA Trans-Am Championship 1988 • Audi 1st • Hans-Joachim Stuck 6th
Trans-Am Weekend Cleveland 1988 • Hans-Joachim Stuck 1st
Existovat tento model samostatně, asi bych si ho nikdy nekoupil. Ale protože už mám o rok novější AUDI 90 quattro z IMSA GTO mistrovství, dokoupil jsem ho do dvojice. Dělat závodní vozy z obrovských sedanů mi přijde trochu protismyslné, ty koráby z německých mistrovství mi fakt nic neříkají, ale ty americké verze přece jenom trochu vypadají. Akorát když se podívám do interiéru a vidím to obrovské prázdno, tu nekonečnou dlouhou plechovou podlahu, na které nic není, jen jedna sedačka a kolem rám, hasičák a pár panelů s přístroji, působí to takovým vylágrovaným dojmem. V takové závodní 911, která je mnohem kompaktnější to zdaleka tak nepřijde.
Více fotek na photobucketu Dali_photos1


Re: Poslední přírůstky
Z Modelissima Ferrari F40 LM 1994 Totip-Elite

a Audi A4 DTM specifikace 2009-Norev

a Audi A4 DTM specifikace 2009-Norev
Re: Poslední přírůstky
Z MODELISSIMA od AUTOart :
DODGE Viper SRT-10 Coupé (2006)
V10 • 505ci 8277ccm • OHV 20V • 380kW (510hp)
Za tu cenu to nešlo nekoupit. Podařilo se trefit nejnižší bod cenového vývoje na Modelissimu, to vždy potěší. A model je velice pěkně udělaný, velice solidní standard od AA. Skvělé bylo, že právě ten červený byl více slevněný, protože černý už jsem měl ve sbírce Roadster z roku 2003. Fotky obou dávám do Fotogalerie a více fotek na mém Photobucketu1.



DODGE Viper SRT-10 Coupé (2006)
V10 • 505ci 8277ccm • OHV 20V • 380kW (510hp)
Za tu cenu to nešlo nekoupit. Podařilo se trefit nejnižší bod cenového vývoje na Modelissimu, to vždy potěší. A model je velice pěkně udělaný, velice solidní standard od AA. Skvělé bylo, že právě ten červený byl více slevněný, protože černý už jsem měl ve sbírce Roadster z roku 2003. Fotky obou dávám do Fotogalerie a více fotek na mém Photobucketu1.


