Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Z Modelissima od Sparku Matra-Simca MS 670 B Winner Le Mans Pescarolo/Hill 1972


Re: Poslední přírůstky
Pokud me pamet neklame, tak ten model auta z roku 1986 neni z DTM, ale z ETCC (vitez pouze toho jednoho zavodu)a z Modelissima Volvo 240 Turbo DTM-Autoart
Model celkoveho viteze DTM z roku 1985 teprve bude.
Re: Poslední přírůstky
Nevím,jestli klame, či nikoliv.Ale AA má napsáno i na krabici"Winner of DTM Champions Zolder 1986".lazard píše: Pokud me pamet neklame, tak ten model auta z roku 1986 neni z DTM, ale z ETCC (vitez pouze toho jednoho zavodu)
Model celkoveho viteze DTM z roku 1985 teprve bude.
Ale pokud máš pravdu takTi gratuluji k tak dobré paměti.Já si nepamatuji,co bylo včera

Re: Poslední přírůstky
Poradi DTM 1986
Bergischer Löwe, Zolder: http://www.dtm.com/statistik-rennen.php ... 1986-03-30
Grenzland-Preis, Zolder: http://www.dtm.com/statistik-rennen.php ... 1986-08-17
a poradi ETCC 1986
EG Trophy, Zolder: http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... older.html
Z uvedenho je jasne, ze auto je z ETCC 1986 a ne z DTM 1986 a tudiz ze na krabici AA je napsany nesmysl.
Ja si pockam na sampiona DTM 1985.
Bergischer Löwe, Zolder: http://www.dtm.com/statistik-rennen.php ... 1986-03-30
Grenzland-Preis, Zolder: http://www.dtm.com/statistik-rennen.php ... 1986-08-17
a poradi ETCC 1986
EG Trophy, Zolder: http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... older.html
Z uvedenho je jasne, ze auto je z ETCC 1986 a ne z DTM 1986 a tudiz ze na krabici AA je napsany nesmysl.
Ja si pockam na sampiona DTM 1985.
Re: Poslední přírůstky
Taky jsem si to našel-je to vítězný vůz ze Zolderu 1986 ETCC.Ale přesto si ho nechám,jelikož verze DTM(P.Stureson) z roku 1985 se mě nelíbí 

Re: Poslední přírůstky
MERCEDES BENZ 300 SLR UHLENHAUT 1955-CMC od K. Cvejna-již tradičně nádherný kousek



Re: Poslední přírůstky
AUTOart Signature , samozřejmě opět ze Světa Modelů :
NISSAN R 390 GT1
V8/90° • 3495ccm • 2xDOHC 32V • twin-turbo • 478kW (650ps) / 6800rpm
24h Le Mans 1997 • Kazuyoshi Hoshino / Erik Comas / Masahiko Kageyama 12th (GT1 5th)
Model překonal má už tak vysoká očekávání. Je překrásný. Pokud bych hodnotil 10 bodovou stupnicí, pak samozřejmě 10. Ale tato stupnice není dost podrobná k přesnému vystižení dokonalosti tohoto modelu. Takže použiji 100% stupnici a dávám 99%. Až do okamžiku, kdy jsem vybalil ze sáčku anténu a nasdil ji na model to bylo absolutních 100%. Ale ten ťulda, co vyráběl anténu trošku pokazil práci všem ostatním. V místě, kde je anténa ukotvena ve své spodní rozšířené části je zbytek lepidla a čep antény je o něco menší než otvor ve střeše, takže anténa trochu nedrží, tak jsem taky musel nasadit lepidlo, samozřejmě se vší opatrností, takže výsledek je perfektní.
Ale jinak míra detailnosti provedení fantastická, to jak chodí veškeré závěsy kol, vzpěry, pružiny. Slícování veškerých dílů fenomenální, to jak přední i zadní kapota zapadnou na své místo, přesně, jednoduše, pevně, to je práce na desetinu milimetru. Kvalita laku, hloubka jeho lesku impozantní. A nad tím vším ta fantastická čistota veškerého zpracování made in AA, dokonalé.
Tento model je plně srovnatelný s modely CMC i Exoto. Detailností určitě nedosahuje třeba špičkové řady Exota XS, není sestaven z více než 1000 dílů jako modely CMC, kde se samozřejmě nasbírá to číslo především u modelů starších vozů a jejich vyplétaných kolech, nedosahuje takové materiálové pestrosti jako tyto modely historických vozů. Ale svou precizností kompletace a čistotou zpracování předčí jakékoli Exoto.




NISSAN R 390 GT1
V8/90° • 3495ccm • 2xDOHC 32V • twin-turbo • 478kW (650ps) / 6800rpm
24h Le Mans 1997 • Kazuyoshi Hoshino / Erik Comas / Masahiko Kageyama 12th (GT1 5th)
Model překonal má už tak vysoká očekávání. Je překrásný. Pokud bych hodnotil 10 bodovou stupnicí, pak samozřejmě 10. Ale tato stupnice není dost podrobná k přesnému vystižení dokonalosti tohoto modelu. Takže použiji 100% stupnici a dávám 99%. Až do okamžiku, kdy jsem vybalil ze sáčku anténu a nasdil ji na model to bylo absolutních 100%. Ale ten ťulda, co vyráběl anténu trošku pokazil práci všem ostatním. V místě, kde je anténa ukotvena ve své spodní rozšířené části je zbytek lepidla a čep antény je o něco menší než otvor ve střeše, takže anténa trochu nedrží, tak jsem taky musel nasadit lepidlo, samozřejmě se vší opatrností, takže výsledek je perfektní.
Ale jinak míra detailnosti provedení fantastická, to jak chodí veškeré závěsy kol, vzpěry, pružiny. Slícování veškerých dílů fenomenální, to jak přední i zadní kapota zapadnou na své místo, přesně, jednoduše, pevně, to je práce na desetinu milimetru. Kvalita laku, hloubka jeho lesku impozantní. A nad tím vším ta fantastická čistota veškerého zpracování made in AA, dokonalé.
Tento model je plně srovnatelný s modely CMC i Exoto. Detailností určitě nedosahuje třeba špičkové řady Exota XS, není sestaven z více než 1000 dílů jako modely CMC, kde se samozřejmě nasbírá to číslo především u modelů starších vozů a jejich vyplétaných kolech, nedosahuje takové materiálové pestrosti jako tyto modely historických vozů. Ale svou precizností kompletace a čistotou zpracování předčí jakékoli Exoto.




Re: Poslední přírůstky
Z Modelissima pár přírůstků od Sparku :
MATRA-SIMCA 670 2. místo Le Mans 1972

MATRA-SIMCA 670B 3. místo Le Mans 1974

RONDEAU M379 C 2.místo Le Mans 1981

MATRA-SIMCA 670 2. místo Le Mans 1972
MATRA-SIMCA 670B 3. místo Le Mans 1974
RONDEAU M379 C 2.místo Le Mans 1981
Re: Poslední přírůstky
Sem tam pořídím i 4-dveřového sedana, pokud ho považuji za KLASICKÝ automobil. Je to příjemné zpestření k těm všem sporťákům a závoďákům.
Takže opět od AUTOartu ze SVĚTA MODELŮ :
MERCEDES-BENZ 300 SEL W 109 6.3 (1970)
V8 • 6333ccm • 2xOHC 16V • 184kW (250ps)




Takže opět od AUTOartu ze SVĚTA MODELŮ :
MERCEDES-BENZ 300 SEL W 109 6.3 (1970)
V8 • 6333ccm • 2xOHC 16V • 184kW (250ps)



Naposledy upravil(a) Dali.B dne 19 lis 2010, 23:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Poslední přírůstky
Z Modelissima Audi Quattro Sport od AA

Porsche 997 GT3 2009 od Norevu

...a z eBaye Toyota Corolla WRC od AA

Porsche 997 GT3 2009 od Norevu
...a z eBaye Toyota Corolla WRC od AA