Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Proč myslíš, že DeAgostiny nedostal licenci? kdyby neměl licenci, nemůže dělat 603 a 613 nebo se pletu?
Neřekl bych, že se vydařila jen 1203..mě se líbí celkem všechny kromě stodvacítky..
Neřekl bych, že se vydařila jen 1203..mě se líbí celkem všechny kromě stodvacítky..
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Abrex to přehání s cenou hlavně 1:18 u starých škodovek v 1:43 kouřej na zrcátka a o plastových nástavbách u v3s ani nemluvím a mimo to špatný lak.Kultovky si aspoň na nic nehrajou a produkce novinek?!?
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Abrex přehání nejen cenu, ale už i kvalitu od 10 k 5.Hřeší na to, že jsou jedny z mála výrobců modelu Škoda. Co se týče srovnání kultovek se 120 od Abrexu nevím, tu z kultovek jsem neviděl. Mám, ale 3 stodvacítky Abrex doma a pokud je postavím k sobě jsou na nich viditelné rozdíly.
1. 120 červená - stáří cca 5-6 roků (koupena v Brně na Autosalonu přímo u stánku Abrex) docela slušně spasováno, zrcátka obě stejně usazený, prostě vše OK.
2. 120 VB - 2 roky (dárek k vánocům) křivě vylisovaný vnitřek, každý zrcátko jinak posazený, křivý nápis na zadním čele, odstávající stěrače a spousta detailů
které kazí vzhled auta.
3. 120 hnědošedá (dárek s 3.zásilkou) opět spousta detailůkteré kazí vzhled (pouze bych se opakoval).
Tím chci říci (myslím si), že Abrex začíná kašlat na kvalitu a flákaj kvantitu. Tu první 120 jsem viděl v Brně snad poprvé a dneska nabízí tyto modely kdejaké hračkářství a ještě ke všemu za docela velkej peníz.
1. 120 červená - stáří cca 5-6 roků (koupena v Brně na Autosalonu přímo u stánku Abrex) docela slušně spasováno, zrcátka obě stejně usazený, prostě vše OK.
2. 120 VB - 2 roky (dárek k vánocům) křivě vylisovaný vnitřek, každý zrcátko jinak posazený, křivý nápis na zadním čele, odstávající stěrače a spousta detailů
které kazí vzhled auta.
3. 120 hnědošedá (dárek s 3.zásilkou) opět spousta detailůkteré kazí vzhled (pouze bych se opakoval).
Tím chci říci (myslím si), že Abrex začíná kašlat na kvalitu a flákaj kvantitu. Tu první 120 jsem viděl v Brně snad poprvé a dneska nabízí tyto modely kdejaké hračkářství a ještě ke všemu za docela velkej peníz.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já netvrdím, že DeAgostini od Tatry nedostalo licenci, ale proč jí nedostal Abrex Pakud mi nekecali na stánku abrexu. A na druhou stranu byla by to pro Tatru reklama daleko dřív než začali DeAgostíni. Ale také v tom múže mít prsty Škodovka. Neví kolik škodovek prodali , ale když se oběvila Tatra na stánsích tak se zaprášilo. To je marné jak říkala ta paní od které jsem kupoval tu skutečnou 603. V embéčku ucítíte každý vajgl na silnici, ale v šestsettrojce nemusíte brzdit před železničním přejezdem.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Co by to byly za Kultovní auta ČSSR bez Škodovek a třeba takového velorexu když v polsku jsou taky ty jejich Syreny Warszavy a tak
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Ak sa bude Škoda auto s ich Abrexom drbať ďalej tak kultovky ako škoda 110L, 110R, 1000MBX, Garde, Rapid nebude a keď boh dá tak sa dožijeme aspoň (aspoň český zberatelia) modelov Tatry. Na Slovenskú sa zatiaľ kultovky nepredávajú a je otázne či sa vôbec budú. Nevie niekto kto bude predajcom a dovozcom kultoviek na slovensku?
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Tak ještě je tu resin (např. KNOPP), ale samozřejmě - slabší kvalita za mnoho peněz - skutečně jen pro ty největší fandy do Škodovek
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Mě se také zdá, že se Abrex zhoršil v kvalitě proti minulosti. Dříve byly modely až na výjimky bez chyb, dneska jsou částé vady laku a zpracování. Zato cena roste, Š 120 stála v roce 2006 240 Kč a dnes stojí modely starších škodovek kolem 330 Kč. První model Abrexu byla v roce 2005 Škoda Octavia II, která stála asi 150 Kč a měla barevný interiér. Dnešní nové modely nových škodovek stojí kolem 300 Kč a vnitřek je většinou jen černý.
Posledním starším modelem od Abrexu byla Š 1000 MB v roce 2008, od té doby nic, takže s kultovkama se to nedá srovnávat. Abrex vystavoval prototyp Š 110 L na veletrhu v Norimberku už někdy v 2006, ale do výroby ho zatím nepustil a ani to nevypadá to, že by ho v brzo začal vyrábět.
Posledním starším modelem od Abrexu byla Š 1000 MB v roce 2008, od té doby nic, takže s kultovkama se to nedá srovnávat. Abrex vystavoval prototyp Š 110 L na veletrhu v Norimberku už někdy v 2006, ale do výroby ho zatím nepustil a ani to nevypadá to, že by ho v brzo začal vyrábět.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
V podstatě souhlasim, že kultovky jsou na tom lépe než abrex. S vyjmenovanými problémy abrexu po zamyšlení souhlasim. Ještě bych přidal divný světla š120. Myslím, že kdyby to Škodovka či kdo umožnili, mezi kultovkami by už spousta škodovek byla. Vždyt to nejsou jen kultovní auta čssr. Do dnes jich kvanta jezdí v Madarsku, Polsku..Myslím ale, že od abrexu se toho nedočkáme a je to škoda, jelikož začátek byl slibný..AVE Kultovky!! Jsem zvědavý, do jakého až čísla se kultovky dostanou..
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Do starších, respektive "klasických aut" ovšem Abrex řadí i Favorita a Felicii (1994), takže se nedá říct, že by s modely starších (klasických) aut skončil na konci roku 2008.FKS píše:Mě se také zdá, že se Abrex zhoršil v kvalitě proti minulosti. Dříve byly modely až na výjimky bez chyb ...