od Paganini » 06 zář 2012, 13:14
Mně napadají 2 možnosti, o kterých si myslím, že by mohly fungovat:
1/ Finanční náklady zaštítí majitel (beru, že to je jeho koníček a náklady cca 1000,-/rok nejsou tak velké - každý koníček něco stojí) + dát možnost dobrovolného finančního příspěvku(já osobně bych s tím neměl problém a 50-100,-/ročně klidně nezištně zašlu) + prostor pro placené reklamy zaměřené na modely aut(např. eshopy s modely) - fórum má docela slušnou návštěvnost.
Riziko? - Je možnost, že majitel bude muset nést finanční náklady sám
2/ Částečně zpoplatněné fórum - základní fórum zdarma s možností připlatit VIP členství - které by mělo mít nějaké výhody - "exkluzivní informace", nebo lepší uživatelské ovládání - pro inspiraci třeba zde:
http://www.skoda110r.cz/whytopay.php
Jen by chtělo citlivě zvážit, co zůstane přístupné zdarma a co bude to zvýhodnění pro VIP členy, tak aby přitahlo hodně nových budoucích uživatelů(potenciálních platičů) a současně byla motivace zaplatit si VIP členství - to je už skoro marketingový úkol...
Mně napadají 2 možnosti, o kterých si myslím, že by mohly fungovat:
1/ Finanční náklady zaštítí majitel (beru, že to je jeho koníček a náklady cca 1000,-/rok nejsou tak velké - každý koníček něco stojí) + dát možnost dobrovolného finančního příspěvku(já osobně bych s tím neměl problém a 50-100,-/ročně klidně nezištně zašlu) + prostor pro placené reklamy zaměřené na modely aut(např. eshopy s modely) - fórum má docela slušnou návštěvnost.
Riziko? - Je možnost, že majitel bude muset nést finanční náklady sám
2/ Částečně zpoplatněné fórum - základní fórum zdarma s možností připlatit VIP členství - které by mělo mít nějaké výhody - "exkluzivní informace", nebo lepší uživatelské ovládání - pro inspiraci třeba zde: [url]http://www.skoda110r.cz/whytopay.php[/url]
Jen by chtělo citlivě zvážit, co zůstane přístupné zdarma a co bude to zvýhodnění pro VIP členy, tak aby přitahlo hodně nových budoucích uživatelů(potenciálních platičů) a současně byla motivace zaplatit si VIP členství - to je už skoro marketingový úkol...