
IXO Museum
Re: IXO Museum
Jasně, to chápu, ale větší objem výroby nemusí nutně znamenat větší zisk. Pravda, nejsem marketingový odbornik, ale myslím si, že sběratele klasických predvalecnych a těsně poválečných aut v kolekcich MUS a CLC by akceptovali cenu 800 - 900 Kc za kus. Je přece škoda zahodit tradici a je vhodnejsi investovat do budoucnosti. Stačilo by vydat 4 až 5 takových modylku ročně a patřičně je prezentovat. Jinak si IXO nezachova identitu 

Re: IXO Museum
Přesně tak, marketing je jedna věc a reál druhá.Určitě je sběratelů MUS a CLC víc nežli těch co řeší nákladáky a těžkou techniku.Navíc na první skupině získalo Ixo kredit po zániku Vitesse a útěku p.Pereze do Makaa.Za mě to jde špatným směrem, ale co aspoň ušetříme




Re: IXO Museum
Čo sa týka smerovania, tak to naozaj nie je dobré. Ak ide od predaj MUS a CLC, modely sa určite predajú, ale nákladné sa asi momentálne predávajú lepšie a tak to treba využiť.
My tu "plačeme", že MUS a CLC nie sú a na druhej strane tí, čo zbierajú nákladné autá zase jasajú. Jasne, ak by robili jedno aj druhé, bolo by lepšie obom skupinám, ale ... (zisk
)
My tu "plačeme", že MUS a CLC nie sú a na druhej strane tí, čo zbierajú nákladné autá zase jasajú. Jasne, ak by robili jedno aj druhé, bolo by lepšie obom skupinám, ale ... (zisk

Škoda 1:43 a 1:18, Tatra 1:43, rally 1:43 + srdcovky 1:čokoľvek
Re: IXO Museum
Sirší sortiment by nebyl na závadu zisku. Kolekce Museum je v podstatě vyprodaná a v kovu nemá konkurenci. Na novinky čeká určitě hodně sběratelů a formy existuji. Des! Možná je to jenom lenost.. 

Re: IXO Museum
To víš, nesmíš kupovat takové blbosti jako je jidlo 

Re: IXO Museum
O kterýchpak jsi uvažoval?

Re: IXO Museum
Bolo ich veľa. Ale mne sa strašne páčia hlavne americké kúsky, ale aj niektoré európske. Zaujímavé je, že americké sa mi páčia hlavne staršie ročníky a európske hlavne tie mladšie + Mercedesy by som bral všetky
. Ale ako som písal, vyhral "rozum"
.


Škoda 1:43 a 1:18, Tatra 1:43, rally 1:43 + srdcovky 1:čokoľvek
Re: IXO Museum
Ještě jsem nad problematikou badal a je klidně možné, že se následkem intenzivní emisní činnosti trh na úseku užitkových modelu celkem brzy nasyti. Jenom tahačů je za pár let skoro stovka. Možná si ještě rádi vzpomenou na kolekce MUS a CLC. Otvira se velká díra na trhu, protože klasická auta ze zlatého období nedělá v kovu téměř nikdo. Pravda, je tu třeba RIO, ale to je za jiné korunky a hlavne tradičním zpracováním každého neoslovi 

Re: IXO Museum
racionální úvaha, hlavně aby nešli do e-mobility
,ale tak snad se dočkáme aspon té octavky 1963, od stomek by se hodila!!!
