Klasika
Re: Klasika
Kdo má čas, rád Vás zvu na akci 100let Citroënu
zítra Letňany - Praha
vstup zdarma
odkaz:
https://www.citroen.cz/svet-znacky/citr ... 0-let.html
foto z přípravy
zítra Letňany - Praha
vstup zdarma
odkaz:
https://www.citroen.cz/svet-znacky/citr ... 0-let.html
foto z přípravy
Sbírka modelů Citroën
Re: Klasika
Zvětšil jsem si fotky, vypadá krásně restaurovaný, chromy atd... Krasavec.
Nádherně se vyjímá na té historické dlažbě.

Re: Klasika
Je čas se vrátit z 1:1 Pebble Beach na svou malou 1:43 Pebble plážičku.
-
Od NEO, z edice De Luxe :
STUTZ SV-16 Sedan by LeBaron #SV-21-1538 / 1933
-
Další fotky ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/1_43_S ... EO_DeLuxe/
- -
Na druhý pokus se to povedlo. První model zaslaný z MCW jsem z důvodu strašné kvality vracel. Musel jsem pak čekat, než se na MCW objeví zase nějaká pro mě zajímavá slevová akce, abych si mohl nechat náhradu přibalit k nové objednávce. Ono totiž modely NEO má asi opravdu smysl kupovat jen ve slevových akcích. Za cenu cca 100e jsou totiž předražené. Pokud se za cca 90-100e prodává Matrix, za cca 100-115e GLM, nevím kde soudruzi z NEO přišli na cenu 100e za edici De Luxe. Jejich modýlky totiž přeci jen, i v této nejlepší řadě, za výše zmíněnými o něco málo zaostávají. A je to vidět už hnedle na balení - obyčejný černý podstavec bez nějaké textury povrchu, jednoduchý gravírovaný štítek bez svébytné grafiky. A když se sundá plexi kryt třeba z Matrixu, tak prostě drží tvar, NEO plexi kryt je vyroben nějak horkou jehlou, po sejmutí se dlouhé strany smrsknou a prohnou k sobě a blbě se znovu nasazuje. Všechno to působí tak trošku víc odbytě.

-
Od NEO, z edice De Luxe :
STUTZ SV-16 Sedan by LeBaron #SV-21-1538 / 1933
-
Další fotky ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/1_43_S ... EO_DeLuxe/
- -
Na druhý pokus se to povedlo. První model zaslaný z MCW jsem z důvodu strašné kvality vracel. Musel jsem pak čekat, než se na MCW objeví zase nějaká pro mě zajímavá slevová akce, abych si mohl nechat náhradu přibalit k nové objednávce. Ono totiž modely NEO má asi opravdu smysl kupovat jen ve slevových akcích. Za cenu cca 100e jsou totiž předražené. Pokud se za cca 90-100e prodává Matrix, za cca 100-115e GLM, nevím kde soudruzi z NEO přišli na cenu 100e za edici De Luxe. Jejich modýlky totiž přeci jen, i v této nejlepší řadě, za výše zmíněnými o něco málo zaostávají. A je to vidět už hnedle na balení - obyčejný černý podstavec bez nějaké textury povrchu, jednoduchý gravírovaný štítek bez svébytné grafiky. A když se sundá plexi kryt třeba z Matrixu, tak prostě drží tvar, NEO plexi kryt je vyroben nějak horkou jehlou, po sejmutí se dlouhé strany smrsknou a prohnou k sobě a blbě se znovu nasazuje. Všechno to působí tak trošku víc odbytě.
Naposledy upravil(a) Dali.B dne 31 říj 2019, 21:06, celkem upraveno 2 x.
Re: Klasika
Dechberouci kousek! Druhý pokus se fakt povedl. Líbí se mi i barevná kombinace a krásne sladena s pozadím. Kvalita u resinu je fakt problém, a to je i jeden z důvodů, proč jsem se jeste do nich nezamiloval. Na opravy nepovedených detailu mám obě ruce leve. Teda spíš prave, protože jsem na základce preucovany levak 

Re: Klasika
To jsem také. Ještě před základkou. Bohužel jsem se nedal na tenis. 

Re: Klasika
A máme tady dilema, KTERÝ
-
Duesenberg J SWB French True Speedster by Figoni
#J-465-2509 a nebo #J-153-2178
-
Otázka by mohla znít : HLEDEJ ROZDÍLY.
- -
TAK TEDY :
- nárazníky
- mřížky kapoty + výfuky
- zadní svítilny

-
Duesenberg J SWB French True Speedster by Figoni
#J-465-2509 a nebo #J-153-2178
-
Otázka by mohla znít : HLEDEJ ROZDÍLY.
- -
TAK TEDY :
- nárazníky
- mřížky kapoty + výfuky
- zadní svítilny
Re: Klasika
Me se víc líbí modrý. Podle mě je hezčí zebrovana kapota, ma zajímavější nárazníky, RZ mu slusi, lichý počet světlometů je taky sik a pak: modrá je dobrá - už je to tak 

Naposledy upravil(a) H+H+ dne 08 zář 2019, 15:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Klasika
Ono je to ale trochu složitější.
Když chtěla firma Duesenberg trochu prorazit na evropský trh, najala si jistého francouzského obchodníka s auty a dodala mu několik chassis. Ten je nechal karosovat u renomovaných karosáren. Jedním z výsledků byl French True Speedster od Figoniho #J-465-2509 - dnes červeno-černý. Ten se ale nakonec taky vrátil do Ameriky kde bylo změněno barevné schéma na tu červeno-černou, byly odstraněny původní jednoduché Figoniho nárazníky a byly nahrazeny Duesenbergovskými dvojitými. Dále byla nahrazena evropská zadní sdružená svítilna dvěmi americkými světly a kapota byla replikována ve stylu kompresorových verzí s kovovou mřížkou + výfuky. Po čase byly některé z těchto změn vráceny do původní podoby - nárazníky + zadní svítilna. Tyto poslední změny ale model od Matrixu nereflektuje, zřejmě aby se co nejvíce odlišil od druhého modelu.
Ten druhý #J-153-2178 - modro-černý je zase replika postavená přesně podle Figoniho původní karosérie - nárazníky, zadní svítilna, žebra kapoty, ale na chassis, na kterém byla původně karosérie jiného Duesenbergu.
-
Tak co??? Jít do originálu, který už dnes nevypadá jako originál nebo jít do neoriginálu, který vypadá jako originál.
TOŤ OTÁZKA

Když chtěla firma Duesenberg trochu prorazit na evropský trh, najala si jistého francouzského obchodníka s auty a dodala mu několik chassis. Ten je nechal karosovat u renomovaných karosáren. Jedním z výsledků byl French True Speedster od Figoniho #J-465-2509 - dnes červeno-černý. Ten se ale nakonec taky vrátil do Ameriky kde bylo změněno barevné schéma na tu červeno-černou, byly odstraněny původní jednoduché Figoniho nárazníky a byly nahrazeny Duesenbergovskými dvojitými. Dále byla nahrazena evropská zadní sdružená svítilna dvěmi americkými světly a kapota byla replikována ve stylu kompresorových verzí s kovovou mřížkou + výfuky. Po čase byly některé z těchto změn vráceny do původní podoby - nárazníky + zadní svítilna. Tyto poslední změny ale model od Matrixu nereflektuje, zřejmě aby se co nejvíce odlišil od druhého modelu.
Ten druhý #J-153-2178 - modro-černý je zase replika postavená přesně podle Figoniho původní karosérie - nárazníky, zadní svítilna, žebra kapoty, ale na chassis, na kterém byla původně karosérie jiného Duesenbergu.
-
Tak co??? Jít do originálu, který už dnes nevypadá jako originál nebo jít do neoriginálu, který vypadá jako originál.



TOŤ OTÁZKA



Re: Klasika
Původní francouzskou barevnost a vzhled. Neoriginální původ není videt
. Nebo úplný úlet - oba dva 

