Já jsem ocenil na HW už jenom to, že každý model měl svoje vlastní kola ! Ne ty bburagácké unifikované jeden typ na Jaguary, Ferrari až po Mercedes, druhý typ zase na všechny vozy z 30.let.... atd.
A když vezmeme Elite, tak míra detailností propracování interiéru, motorového prostoru a spousty dalších detailů je úplně někde jinde.
A už jenom usazení skel v černém dává modelům úplně jinou reálnou podobu.
O tom, že HW neobšlehli formu Bburaga beze změn, svědčí Stevko právě ty průduchy v zadním blatníku o kterých píšeš, Bburago 5, HWE 4. Docela by mě zajímalo, jak bys přesněji definoval svůj pojem, že některé modely HWE jsou Bburagoidní.
Největší problém HWE nepředstavuje vůbec podobnost některých forem s Bburagem, největší problém je tvarová a proporční chybovost u jiných HWE forem, se kterými evidentně Bburago nemělo vůbec nic společného.