
Poslední přírůstky
Re: Poslední přírůstky
tak konecne medeny a to som sa nacakal.. oplatilo sa

Fline McLareny:

Fline McLareny:
Re: Poslední přírůstky
Ano, predpoklady sa naplnili, proporcne nesedia kolesa su male, otvory blatnikov velke a sirka pneumatik nedostatocna. Hlavne kolesa trosku kazia dojem. Inac ok, musim ho natocit spravnym smerom
pripadne ho predam, ked ma bude hnevat. Pretoze mam pocit ze IXO ma proporcne lepsi model. Ale co sa tyka fotolpetanych dielov, cistoty vypracovania, tak je na vysokej urovni, obdivujem, kde uz bola vtedy modelarska seriovka.


Re: Poslední přírůstky
Ja by som skúsil dopasovať k tomu modelu kolesá, keď hovoríš, že zvyšok je obstojný. Napr. by som sa poobzeral za ixom a vyskušal, prehodiť kolesa z ixa.
Re: Poslední přírůstky
tiez ma to napadlo... uvidim, dnes som inac dokoncil uzamykanie vytriny, takze som dnes dost spokojny
uz iba urobit poriadok vnutri ale to sa stale meni - vzdy prehadzujem medzi sebou a je zmena. Neviem si to predstavit, zeby boli v mierke 1/18.

- hurvajs
- Příspěvky: 2710
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední přírůstky
kamikaze tu vitrínu máš na veřejném prostranství,že ji máš na zámek?? Nebo zlobí děti?? 

Re: Poslední přírůstky
Hlavny dovod dat tam 2 zamky- hore a dole na dvierkach, bol, ze treba vyrovnat dvierka, ktore su inac velmi ohnute-drevotrieska, uzky ram s osadenym sklom, netreba myslim dodavat, ze sa tak trochu obmedzil aj pristup prachu cez tieto spary.
-
- Příspěvky: 578
- Registrován: 05 led 2012, 13:15
Re: Poslední přírůstky
Z Boallgetu, Foxe a autogallery.sk:
Eagle T1G AAR101 (John Maryon), Al Pease, GP Kanady 1969 (Spark)

Lotus 56B, Emerson Fittipaldi, GP Itálie 1971 (Spark)

Lotus 77, Ronnie Peterson, GP Brazílie 1976 (Spark)

Lotus 79, Mario Andretti, GP Belgie 1978 (Spark)

Lotus 78 (Team Rebaque), Hector Rebaque, GP Německa 1978 (Spark)

Arrows A10, Eddie Cheever, GP Monaka 1987 (Spark)

Minardi PS01, Tarso Marques, 2001 (Minichamps)

Minardi PS02, Alex Yoong, 2002 (Minichamps)

Eagle T1G AAR101 (John Maryon), Al Pease, GP Kanady 1969 (Spark)

Lotus 56B, Emerson Fittipaldi, GP Itálie 1971 (Spark)

Lotus 77, Ronnie Peterson, GP Brazílie 1976 (Spark)

Lotus 79, Mario Andretti, GP Belgie 1978 (Spark)

Lotus 78 (Team Rebaque), Hector Rebaque, GP Německa 1978 (Spark)

Arrows A10, Eddie Cheever, GP Monaka 1987 (Spark)

Minardi PS01, Tarso Marques, 2001 (Minichamps)

Minardi PS02, Alex Yoong, 2002 (Minichamps)
