Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
jen doplním.
Přesvědčivé vítězství Citroënu Xsara Kit Car
Automobilka Citroën zastoupená na 43. Rallye Tour de Corse posádkou Philippe Bugalski a Jean Paul Chiaroni na Citroënu Xsara Kit Car zvítězila v této rallye, která se započítává do světového poháru s vynikajícím časem 3 hodiny 44 minut 35 sekund 7 setin sekundy. Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa. Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
Philippe Bugalski a Jean-Paul Chiaroni se prosadili před svými stájovými kolegy Jesusem Puras a Marcem Marti, kteří nakonec skončili na druhém místě. Obě posádky Citroënu dominovaly celé soutěži a podařilo se jim vyhrát 13rychlostních zkoušek ze šestnácti (9x zvítězil Bugalski a 4x Puras). Philippe Bugalski jel naprosto bezchybný závod. Již od třetí rychlostní zkoušky se mu podařilo držet se v čele závodu.
Toto nové vítězství potvrzuje vynikající vlastnosti Citroënu Xsara Kit Car v konkurenci s vozidly WRC se čtyřmi poháněnými koly. Tento úspěch dokazuje i vysokou úroveň celého týmu Citroën Sport a vyjadřuje životaschopnost značky Citroën.
Guy Fréquelin, vedoucí realizačního týmu Citroën Sport „Jsem velice šťasten za toto vítězství, navícstoprocentně francouzské - výrobce – jezdec i spolujezdec – naši partneři Total a Michelin. Dokázali jsme, že jsme schopni bojovat s ostatními značkami ve světovém šampionátu“.
Jesus Puras, jezdec vozu Citroën Xsara Kit Car „Jsem velice spokojen, že jsem získal svoje první body v Mistrovství světa automobilových soutěží. Dokázal jsem, že umím jezdit rychle i mimo Španělsko. Cítím se velmi dobře v týmu Citroëna Xsara je fantastický vůz“.
Philippe Bugalski, jezdec vozu Citroën Xsara Kit Car „Toto vítězství potvrzuje moje výkony v Katalánskua dvojité vítězství Citroënu je úžasné pro značku. Raduji se i proto, že můj spolujezdec „Coco“ je korsičan“.
Citroën Xsara Kit Car uvidíme zase v další soutěži Mistrovství světa v San Remu, které se bude konat od 10. do 13. října 1999.
20. května 1999, Aleš Jílek
Na San Remu už bohužel nedojel do cíle ani jeden
RZ 2 -Puras ulomil kolo
RZ 18 -Bugalski havaroval
Další starty v MS už se oficialně nekonaly
Přesvědčivé vítězství Citroënu Xsara Kit Car
Automobilka Citroën zastoupená na 43. Rallye Tour de Corse posádkou Philippe Bugalski a Jean Paul Chiaroni na Citroënu Xsara Kit Car zvítězila v této rallye, která se započítává do světového poháru s vynikajícím časem 3 hodiny 44 minut 35 sekund 7 setin sekundy. Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa. Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
Philippe Bugalski a Jean-Paul Chiaroni se prosadili před svými stájovými kolegy Jesusem Puras a Marcem Marti, kteří nakonec skončili na druhém místě. Obě posádky Citroënu dominovaly celé soutěži a podařilo se jim vyhrát 13rychlostních zkoušek ze šestnácti (9x zvítězil Bugalski a 4x Puras). Philippe Bugalski jel naprosto bezchybný závod. Již od třetí rychlostní zkoušky se mu podařilo držet se v čele závodu.
Toto nové vítězství potvrzuje vynikající vlastnosti Citroënu Xsara Kit Car v konkurenci s vozidly WRC se čtyřmi poháněnými koly. Tento úspěch dokazuje i vysokou úroveň celého týmu Citroën Sport a vyjadřuje životaschopnost značky Citroën.
Guy Fréquelin, vedoucí realizačního týmu Citroën Sport „Jsem velice šťasten za toto vítězství, navícstoprocentně francouzské - výrobce – jezdec i spolujezdec – naši partneři Total a Michelin. Dokázali jsme, že jsme schopni bojovat s ostatními značkami ve světovém šampionátu“.
Jesus Puras, jezdec vozu Citroën Xsara Kit Car „Jsem velice spokojen, že jsem získal svoje první body v Mistrovství světa automobilových soutěží. Dokázal jsem, že umím jezdit rychle i mimo Španělsko. Cítím se velmi dobře v týmu Citroëna Xsara je fantastický vůz“.
Philippe Bugalski, jezdec vozu Citroën Xsara Kit Car „Toto vítězství potvrzuje moje výkony v Katalánskua dvojité vítězství Citroënu je úžasné pro značku. Raduji se i proto, že můj spolujezdec „Coco“ je korsičan“.
Citroën Xsara Kit Car uvidíme zase v další soutěži Mistrovství světa v San Remu, které se bude konat od 10. do 13. října 1999.
20. května 1999, Aleš Jílek
Na San Remu už bohužel nedojel do cíle ani jeden
RZ 2 -Puras ulomil kolo
RZ 18 -Bugalski havaroval
Další starty v MS už se oficialně nekonaly
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Díky Petře.Vyčerpávající.
Tondo kitová Xsara v osmnáctině rozhodně chybí a Otto by ji měl udělat především.
Tondo kitová Xsara v osmnáctině rozhodně chybí a Otto by ji měl udělat především.
-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Jirko- klidně bych oželel kitovou xsaru,kdyby udělali Citroen BX -B to by mě potěšilo podstatně víc než Xsara v kitu ,která by na rozdíl od BX gr.B v té vitrině moc z ředy nevyčuhovala.
Je pravda že jsem ji na živo viděl na tom pro ně smolném San Remu a to co s tím předváděl Bugalski byla neuvěřitelná řežba nakonec to kousek pod náma rozstřelil a když jej přivezli na podvalu tak celej had 6. zatáček řval a aplaudoval celej dav fanoušků. Byl to krásnej zážitek i s podpisy na kalhotky a podobné výstrojní součásti fans sem tam i pod .....
Je pravda že jsem ji na živo viděl na tom pro ně smolném San Remu a to co s tím předváděl Bugalski byla neuvěřitelná řežba nakonec to kousek pod náma rozstřelil a když jej přivezli na podvalu tak celej had 6. zatáček řval a aplaudoval celej dav fanoušků. Byl to krásnej zážitek i s podpisy na kalhotky a podobné výstrojní součásti fans sem tam i pod .....
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
já bych bral oba, ale to je jasné
zase Xsara byla slavnější BX TC v soutěžní verzi moc úspěšný nebyl, vedle SM soutěžního by byl super....
jinak zpět k tématu dnes jsem objednal:
Citroen C4 WRC winner Rallye d´Alsace 2010 No. 1 S. Loeb (Výrobce Norev)
zase Xsara byla slavnější BX TC v soutěžní verzi moc úspěšný nebyl, vedle SM soutěžního by byl super....
jinak zpět k tématu dnes jsem objednal:
Citroen C4 WRC winner Rallye d´Alsace 2010 No. 1 S. Loeb (Výrobce Norev)
Sbírka modelů Citroën
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Barte dobře jsi udělal,já bych bral taky asfaltovou Francii 2010 už jen kvuli tomu,že model má rovněž asfalt kola
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
jo bral jsem to stejně...
14dní čekačka a bude doma
14dní čekačka a bude doma
Sbírka modelů Citroën
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Podle mého soudu to bylo v té době takové tápání a projekt byl už předem odsouzen k neúspěchu.Přece jsem jen více zastáncem italské školy tudíž mít ho eventuálně ve sbírce ani tak netoužím.BaRT píše:já bych bral oba, ale to je jasné
zase Xsara byla slavnější BX TC v soutěžní verzi moc úspěšný nebyl, vedle SM soutěžního by byl super....
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Neřekl bych ,že byl ani tak odsouzen k neúspěchu.Ale doba byla proti Citroenu,ikdyž měli zajímavé auto pro tuto skupinu.Tak Citroen byl pod Peugeotem,takže se vše podřizovalo Peugeot sportu.Divím se,že Peugeot vůbec dovolil udělat tento speciál.Musel to být boj a někdo musel mít pořádný páky na vedení Peugeotu.Ale budme rádi ,že vůbec vznikl.Bohužel přišel příliš pozdě,aby něco předvedl,zajel pár závodů,dojel tuším pouze 2 a ve 4řech nedojely vůbec(pro tech.problémy),pak skupina b skončila.Citroen přišel do této skupiny jiným druhem auta,co se týče třídy.Takže určitě šlo o zajímavou vlaštovku.A dnes má Citroen jedno s cenných aut z homologační serie o které je udajně zájem.
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
prostě i když BX TC neuspěl tak celkově má skupina B moje uznání a doteď na to žádná WRC nemá...
Ty auta měli brutální výkon a elektronika teprve začínala
Ty auta měli brutální výkon a elektronika teprve začínala
Sbírka modelů Citroën