WRC - není co víc dodat
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: WRC - není co víc dodat
Jirko v pohodě , víc lidí - víc vidí, myslím že skutečně téměř na každém modelu se nějaká menší či větší chyba či nepřesnost najde. Pak jde jen o to , zda je skutečně natolik zásadní a znehodnocující skutečný model , aby ho člověk nakonec kvuli tomu nekoupil. Další věc je pak to zda se dá koupit od jiného výrobce a v lepší kvalitě , nebo nezbude jiná možnost než se s tím s mířit pokud ho chceš a není jiná možnost , než vzít ho i s případným nedostatkem.
- hurvajs
- Příspěvky: 2710
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRC - není co víc dodat
Tondo máš naprostou pravdu,tak to vidím i já.Když je možnost samozřejmě taky beru model od kvalitnějšího výrobce 

-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: WRC - není co víc dodat
Ono je to bych řekl jen o tom jak si která značka pohlídá výrobu,protože těch fabrik co to v číně lijou asi moc nebude. a to že se všechno dělá tam je víc než jasné. Nákladově to bude asi pro všechny stejné ale pak se liší pouze výsledná prodejní cena,která je dána prodejní značkou. Třeba Kyosho je podle mne nejkvalitnější co se týká zpracování (jasně nepovedl se pant u Alpiny, ale jinak je vinikající detajlově Dakší věc je pak to že některý model udělá pouze jedna značka např. C2 s 1600 Solido - Punto s 1600 Rico - /Manta - Ascona/ a není nic od jiný značky a pak je jen otázka vzít to a mít to ve sbírce , nebo nemít.
Objektivně starší AART byly kvalitou možná pod dnešním Sunstar. Ale to by jsme tu mohli vést věčnou polemiku. Takže z pohledu sběratele buďme rádi za každý nový model aut,které už běžně nejezdí a někdo je vyrobí , protože ani u těch současných moc novinek není spíš žádné.
Objektivně starší AART byly kvalitou možná pod dnešním Sunstar. Ale to by jsme tu mohli vést věčnou polemiku. Takže z pohledu sběratele buďme rádi za každý nový model aut,které už běžně nejezdí a někdo je vyrobí , protože ani u těch současných moc novinek není spíš žádné.
Re: WRC - není co víc dodat
No dovolím si nesouhlasit-Kyosho ustrnulo na úrovni svých modelů z přelomu století-takže vůbec žádná sláva.Kam se hrabe na AA.rallymodels píše:Třeba Kyosho je podle mne nejkvalitnější co se týká zpracování (jasně nepovedl se pant u Alpiny, ale jinak je vinikající detajlově
Objektivně starší AART byly kvalitou možná pod dnešním Sunstar.
A objektivně neznám Sunstar,který by se svou úrovní vyrovnal i prvním rallly modelům od AA z konce minulého století.Snad se jim trochu přiblížil Fiat 124 Abarth-jinak ty ostatní rally modely jsou hrůza,a ještě větší hrůza

-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: WRC - není co víc dodat
Řekl bych diskutabilní věc , třeba u Evo V -VI -VII ty interiery nebyly nic extra. Momentálně mám na stole Subaru SS Ostberg a jak se do toho tak dívám tak vnitřek mimo teda plastových pásu je minimálně srovbnatelný. Ovšem jiná věc je, že SS asi používá staré formy (AA a SO) Na druhou starnu já sbírám pouze rally auta a vím že v civilních modelech jsou i podstatně líp zpracovaná. jiná věc je to že ve vitríně máme stejně všichni auta zavřená a ten vnitřek až tak moc detajlně vidět stejně není.
Re: WRC - není co víc dodat
.. a právě že ty modely máme ve vitríně,tak co se týká exteriéru, tak platí to, co jsem napsal-Sunstar působí velmi hračkoidním dojmem a tvarově je hodně modelů úplně mimo mísu a Kyosho je vedle AA taková spíše trochu kovářská práce s problémama se slícováním dílů-pocohpitelně se bavíme o rally modelech. 

Re: WRC - není co víc dodat
ono to je asi dost tazko porovnateľné lebo vývoj ide rýchlo dopredu...AA už malo veľmi slušný štandard v UT kym sa pretransformovali(a keď niekedy po roku 2001 vymenili pánty za realnejsie a pridali fotoleptane diely tak sa rozbehli poriadne)...a ked to vezmem globálne tak čo sa týka zobrazenia modelov ako čo možno najvernejšej podobe tak v tejto cenovej kategorii na AA nikto nemá
Sváťa ma pravdu že tie najlepšie Kyosho modely boli okolo roku 2000 a potom KYO stratilo dych(to vidno aj teraz ked donekonecna vydavaju stare modely v bizarnych farbach)...mam od nich par modelov Lancia a Ferrari a v podstate im nie je čo vytknúť (okrem problemov s červenou farbou), a navyše sa mi pači ta masívnosť tychto modelov, lebo ked chytim do ruky model od Autoartu tak je to predsalen taka poloplastova a stale lahšia krabička, aj keď detailami najlepšia
Sváťa ma pravdu že tie najlepšie Kyosho modely boli okolo roku 2000 a potom KYO stratilo dych(to vidno aj teraz ked donekonecna vydavaju stare modely v bizarnych farbach)...mam od nich par modelov Lancia a Ferrari a v podstate im nie je čo vytknúť (okrem problemov s červenou farbou), a navyše sa mi pači ta masívnosť tychto modelov, lebo ked chytim do ruky model od Autoartu tak je to predsalen taka poloplastova a stale lahšia krabička, aj keď detailami najlepšia
modrý Mondial, pekný Mondial 

-
- Příspěvky: 321
- Registrován: 05 lis 2011, 12:41
- Bydliště: 15 km za PRYGLEM
Re: WRC - není co víc dodat
Tak Kyosho v podstatě vydalo reedice,krom té Alpiny. Nevim jak jsou na tom ty civily od nich,zda je to dle tebe taky "odfláknuté" nebo se to posunulo k lepšímu.
Je fakt to, že SS není žádná extraliga a nejhorší jsou bohužel kola,což má skutečně AA zmáknuté. Jsem zvědav na to Subaru co mají teď vydat (SS).
Je fakt to, že SS není žádná extraliga a nejhorší jsou bohužel kola,což má skutečně AA zmáknuté. Jsem zvědav na to Subaru co mají teď vydat (SS).
Re: WRC - není co víc dodat
Je to málo alebo veľa? Alebo v čom konkrétne to je "síla"?