Abrex - nové modely
Re: Abrex - nové modely
ad 1/ V Číně vládne komunismus a tam neplatí žádné ekonomické principy...Jestli je ředitel Čínského Volkswagenu politicky angažovanej, tak když si usmyslí, že bude mít model čehokoliv v jakýmkoliv měřítku, tak i kdyby prodal jen jeden kus tak mu ho vyrobí.
ad 2/ Je to součást obchodní strategie, která se nám nemusí líbit, nemusíme s ní souhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžeme dělat...
ad 2/ Je to součást obchodní strategie, která se nám nemusí líbit, nemusíme s ní souhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžeme dělat...
Re: Abrex - nové modely
ad 1 tomu snad ani sám nevěříš...
jukni sem: http://www.paudimodel.com/ opravdu si myslíš že všechny modely co tu najdeš, modely jebek které nikde než v Číně nejezdí, modely s jinými logy automobilek a podobně jsou jen pro papaláše... Né je to prostě obchod za účelem výdělku a jediné co je nesvazuje je licence jako u nás. A věř že pokud generální řiditel Škody bude chctít 130RS tak bude, dělám také v Mega společnosti ani u nás není spousta věcí problém
Jo a v nabídce je asi 50% modelů které tam mastí, další najdeš na eBay.
ad 2 přesně souhlasim a odnese to sběratel Škody tj Abrexu
jukni sem: http://www.paudimodel.com/ opravdu si myslíš že všechny modely co tu najdeš, modely jebek které nikde než v Číně nejezdí, modely s jinými logy automobilek a podobně jsou jen pro papaláše... Né je to prostě obchod za účelem výdělku a jediné co je nesvazuje je licence jako u nás. A věř že pokud generální řiditel Škody bude chctít 130RS tak bude, dělám také v Mega společnosti ani u nás není spousta věcí problém
Jo a v nabídce je asi 50% modelů které tam mastí, další najdeš na eBay.
ad 2 přesně souhlasim a odnese to sběratel Škody tj Abrexu
Sbírka modelů Citroën
Re: Abrex - nové modely
ad 1/ nechtěl jsem tím říct, že tam modely vyrábí pro papaláše, ale ekonomika tam funguje jinak
Všechny škodovky od Chinamodel/Paudimodel/... jsou v krabici dealera Volskwagen CN, tedy předpokládám, že nevyrábí modely prioritně pro sběratele jako třeba IXO, ale pro Dealery na objednávku...to, že se to pak prodává na ebay je věc jiná.
ad 2/ s tím souhlasím - ale nevím jestli licence opravdu omezuje(zakazuje) jiné výrobce, nebo jestli je to pro ně třeba jen nezajímavé
NOREV vyráběl Octavii II, Octavii II Combi a Superb v měřítku 1:43, IXO dělá Fabii S2000, Fabii WRC, Octavii WRC v 1:43, WELLY dělá Octavii II a Fabii II combi v 1:24
Všechny škodovky od Chinamodel/Paudimodel/... jsou v krabici dealera Volskwagen CN, tedy předpokládám, že nevyrábí modely prioritně pro sběratele jako třeba IXO, ale pro Dealery na objednávku...to, že se to pak prodává na ebay je věc jiná.
ad 2/ s tím souhlasím - ale nevím jestli licence opravdu omezuje(zakazuje) jiné výrobce, nebo jestli je to pro ně třeba jen nezajímavé
NOREV vyráběl Octavii II, Octavii II Combi a Superb v měřítku 1:43, IXO dělá Fabii S2000, Fabii WRC, Octavii WRC v 1:43, WELLY dělá Octavii II a Fabii II combi v 1:24
Re: Abrex - nové modely
Ještě k těm 1:18 od Abrexu. V Norimberku Abrex vystavoval prototypy Fabie II a Octavií II RS a Scout ve verzi před faceliftem, tak tyhle modely do výroby asi už nikdy nedorazí, Škodovka asi nebude mít zájem na již nevyráběných verzích. Nevím, v jakém stadiu byla výroba forem (modely vypadaly jako finální) a jestli je lze předělat na facelift (to trochu pochybuju, to by znamenalo asi novou formu skeletu; ostatní díly by ale využili, tak možná ano). U veteránů 1:18 (vystavovali Superb, 860, Voiturette, Popular Monte Carlo) mi to připadá, že ten počet přehnali a že se jim to nemůže vyplatit. Přece jen Škoda není až tak známá značka, prodeje mimo ČR asi nebudou ohromující a jestli budou cenu kalkulovat na malý množství, tak vyjde vysoká; každopádně můj odhad je, že to bude přes 2 000 Kč za model, takže celá paleta 1:18 už by šla dost do peněz. Podle mě by bylo logický zkusit nejdřív jeden model, vidět jak se chytne a pak zkusit další, ale ne rozdělat hned čtyři najednou...
Z modelů 1:43 označovaných v letáčku u modelů jako "Coming soon" by nejjednodušší bylo vyrábět další variantu Superbu myslím z roku 1939 (leták nemám u sebe), ta se od vyráběného modelu 1938 liší asi jen jinou kapotou motoru a Abrex to má již chytře připravené - u stávajícího modelu je odlitek kapoty samostatný díl, takže by jim stačil vlastně jen jeden nový díl. U Superbu 1938 mě překvapil ten od Amercomu (Legendární auta), který není zcela identický s "plnou" verzí od Abrexu (vycházím z předpokladu, že to pro ně dělá Abrex, ale nikde to oficieně napsáno nebylo). Amercom má plastové blatníky jako samostatný díl (Abrex kovové jako součást karoserie) a kapotu vcelku s karoserií (u Abrexu samostatný kovový díl). Je divný, že by se někomu vyplatilo měnit formu (nebo ji jen jinak poskládat, jestli je z více částí?). Druhá varianta je, že jim to jenom okopírovali, ale to už by se Abrex bránil a Škodovka taky.
Jinak výroba českých modelů je problem i jinde, u Kadenu na formy T815 8x8 přispěla Tatra, vojenská T815-7 10x10 se však udělala bez nástavby a zatáčecích kol a vypadá to, že zatáčení a nástavba je v nedohlednu - nejsou na peníze a je krize... Ale jak se psalo výše, když je zájem, tak to jde.
Z modelů 1:43 označovaných v letáčku u modelů jako "Coming soon" by nejjednodušší bylo vyrábět další variantu Superbu myslím z roku 1939 (leták nemám u sebe), ta se od vyráběného modelu 1938 liší asi jen jinou kapotou motoru a Abrex to má již chytře připravené - u stávajícího modelu je odlitek kapoty samostatný díl, takže by jim stačil vlastně jen jeden nový díl. U Superbu 1938 mě překvapil ten od Amercomu (Legendární auta), který není zcela identický s "plnou" verzí od Abrexu (vycházím z předpokladu, že to pro ně dělá Abrex, ale nikde to oficieně napsáno nebylo). Amercom má plastové blatníky jako samostatný díl (Abrex kovové jako součást karoserie) a kapotu vcelku s karoserií (u Abrexu samostatný kovový díl). Je divný, že by se někomu vyplatilo měnit formu (nebo ji jen jinak poskládat, jestli je z více částí?). Druhá varianta je, že jim to jenom okopírovali, ale to už by se Abrex bránil a Škodovka taky.
Jinak výroba českých modelů je problem i jinde, u Kadenu na formy T815 8x8 přispěla Tatra, vojenská T815-7 10x10 se však udělala bez nástavby a zatáčecích kol a vypadá to, že zatáčení a nástavba je v nedohlednu - nejsou na peníze a je krize... Ale jak se psalo výše, když je zájem, tak to jde.
Re: Abrex - nové modely
ad 2) Jak je to s licencí nám asi nikdo neřekne, každopádně Škodovka někdy výrobě brání (resp. neudělí licenci), diskutovalo se o tom na vlákně Kultovní auta ČSSR, kde v ČR nešla do prodeje Š120 od IXO/Altaya, údajně kvůli neudělení licence. A v této sérii se žádná jiná Škodovka neobjevila (kromě Abrexu). Na druhou stranu se objevila fotka prototypu Š1000 MB od IXA (ale ve výrobě není a ani jí neprezentují do budoucna) a IXO a Welly výše uvedené škodovky vyrábí. Superb I pro Norev dělal Kaden. Kaden už taky licenci od Škody nemá, tak těžko říct, jak to je.Paganini píše:ad 1/ nechtěl jsem tím říct, že tam modely vyrábí pro papaláše, ale ekonomika tam funguje ...
Re: Abrex - nové modely
Podle mě je ta licence hodně důležité, co čtu na zahraničních forech tak prostě určité věci mají společnosti již licencované a jen tak se k nim nikdo nedostane, postoval jsem tu někde rozhovor s majitelem OTTO mobile jak je těžké mít licence a proč nedělají to či ono... Někde na Norev foru je celý rozhovor o konkrétních vozech které norev má a proč je ještě nedělá.
Například Citroën C6 Bburago je v měřítku 1/20 jen proto že 1/18 již měl Norev licencovanou…
Další problém starších aut je varianty co z toho uděláte, pokud vyrobíte dnešní auto pro automobilku tak verzí, potisků a podbně bude hodně, ale se starším autem je verzí méně a zároveň si spousta lidi koupí jednu a další barevné mutace nebere..
(takhle třeba Norev vydal plejádu Citroën 2CV dodávka 1/18 a pak je musel hodně zlevnit skoro na 50% ceny aby se jich zbavil). Příklady udávám v 1/18 protože 1/43 tolik nesleduji
Například Citroën C6 Bburago je v měřítku 1/20 jen proto že 1/18 již měl Norev licencovanou…
Další problém starších aut je varianty co z toho uděláte, pokud vyrobíte dnešní auto pro automobilku tak verzí, potisků a podbně bude hodně, ale se starším autem je verzí méně a zároveň si spousta lidi koupí jednu a další barevné mutace nebere..
(takhle třeba Norev vydal plejádu Citroën 2CV dodávka 1/18 a pak je musel hodně zlevnit skoro na 50% ceny aby se jich zbavil). Příklady udávám v 1/18 protože 1/43 tolik nesleduji
Sbírka modelů Citroën
Re: Abrex - nové modely
Jak píše BaRT o tom, že u starších modelů jde udělat méně verzí a tedy je to pro výrobce logicky míň atraktivní, tak bych chtěl jen dodat, že tady by Abrex mohl stávající modely využít víc - např. Š 120 a Š Favorit by šlo udělat v rallye verzi (potisk, jiná kola, ideálně ještě úprava interiéru nebo alespoň vyndat sedačky:-), z Š 120 by šla udělat Š 105 (stačila by jiná maska s oválnými světly, IXO to tak úspěšně dělá třeba u Wartburgu 353), Favorit a Felicia by mohly být v policejní verzi... Tady je Abrex zbytečně neaktivní a nechává vydělat malosériovým úpravcům.
Re: Abrex - nové modely
Tak Abrex nakonec stihl ještě před Vánocemi potěšit sběratele další novinkou Škodou Fabia S2000 EVO2 ve dvou provedení!
(nefunkční link odstraněn adminem)
(nefunkční link odstraněn adminem)
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Abrex - nové modely
jj jak píše Marek,dám sem přímo fota
Škoda Fabia facelift Super 2000,Rallye San Remo 2010,No 2.Posádka - Hanninen + Markkula
(nefunkční link odstraněn adminem)
Škoda Fabia facelift Super 2000,Belgium Rallye 2010,No 7.Posádka - Kopecký + Starý
(nefunkční link odstraněn adminem)
nebo duo pack(limitka)
(nefunkční link odstraněn adminem)
Škoda Fabia facelift Super 2000,Rallye San Remo 2010,No 2.Posádka - Hanninen + Markkula
(nefunkční link odstraněn adminem)
Škoda Fabia facelift Super 2000,Belgium Rallye 2010,No 7.Posádka - Kopecký + Starý
(nefunkční link odstraněn adminem)
nebo duo pack(limitka)
(nefunkční link odstraněn adminem)
Re: Abrex - nové modely
Abrex aktualizoval svoje stránky a má tam i e-shop.