Kvalita modelů jednotlivých značek
Kvalita modelů jednotlivých značek
Jak už jsem psal, jsem úplnej nováček. Do teď jsem si myslel že hračky vyrábí Welly, Mondo, Burago. Ale teď jsem na Aukru našel (podle fotek) docela šílena Solida a DaA. Proto bych chtěl vědět kdo podle Vás dělá slušné modely v 1/43. A né že se to tu zvrhne v reklamní vlákno Abrexu (Cararamy)
(nefunkční link odstraněn adminem)
Naposledy upravil(a) mirofa dne 18 črc 2009, 21:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Kvalita modelů jednotlivých značek
Ono s kvalitou vzrůstá cena a třeba takový Norev CX 1/43 je opravdu luxus...
koukni na foto...
Tebou jmenované značky patří mezi ty levnější, je na tobě zvážit zda dáš přednost kvalitě nebo kvantitě...
koukni na foto...
Tebou jmenované značky patří mezi ty levnější, je na tobě zvážit zda dáš přednost kvalitě nebo kvantitě...
Sbírka modelů Citroën
Já osobně bych to rozdělil na základě druhů modelů,které chceš sbírat.
Když vezmeš rally modely v měřítku 1/43,tak asi nejlepší jsou tyhle firmy: / řazeno od nejlepší po nejhorší/ - Schuco,HPI,Minichamps,Trofeu,Ixo,Bizarre,Norev,Skid,Vitesse,Solido,Altaya,Abrex. Ale zase záleží jak který auto. Ixo nemá moc pěkný Citroeny Xsary - tvarově.
U F1 1/43 je jedničkou Minichamps.
Ale co člověk to názor...
Když vezmeš rally modely v měřítku 1/43,tak asi nejlepší jsou tyhle firmy: / řazeno od nejlepší po nejhorší/ - Schuco,HPI,Minichamps,Trofeu,Ixo,Bizarre,Norev,Skid,Vitesse,Solido,Altaya,Abrex. Ale zase záleží jak který auto. Ixo nemá moc pěkný Citroeny Xsary - tvarově.
U F1 1/43 je jedničkou Minichamps.
Ale co člověk to názor...
ještě za abrex si mu nedal: Welly, Mondo, Burago
Sbírka modelů Citroën
Mám teď dilema - mám rád Ferrari F1 ze 70. let. Ferrari 312B3 a 312T2 vyrábí IXO a Mattell Elite. Čemu byste dali přednost?
A ještě - kam byste do řady kvality zařadili Brumm, M4, Bang?
A ještě - kam byste do řady kvality zařadili Brumm, M4, Bang?