Klasika
Re: Klasika
To jsem rád, že jsem se trefil
Re: Klasika
Moc se mi líbí výše uvedená novinka od Matrixu. Starost mi dělá špatný odlitek složené střechy. Možná to ostatní mít nebudou, ale pak je divné, že to je zrovna na tom prezentačním. Je i varianta s nataženou střechou, ta je v pohodě, ale bohužel se mi líbí méně . Prosím o názory. Díky
Re: Klasika
Já si všimnul jiné věci - že "resiové" firma často dělají 2 verze identického modelu - jeden s otevřenou a druhý se staženou střechou. Asi to nedělají pro blaho sběratelů, ale pro své peníze. Docela by mě zajímalo, kolik sběratelů si asi koupí obě verze.
Re: Klasika
Nic nového pod sluncem. To bylo v módě už před lety u kolekce Age D' Or od Solida. Tehdy jsem kupoval obě varianty
Re: Klasika
Ještě se vrátím k Bugatti 64. Možná mě víc láká originál na níže přiloženém obrázku. Pravda, karoserie je méně atraktivní, než zmíněná, ale zase má zvláštní neotřelé kouzlo. Jako modýlek by se mi určitě líbila
Re: Klasika
Voisin na obrázku byl jen asi nějaký prototyp, jako upoutávka coming soon.
Ale dnes již šel do prodeje, např. CarModel a tam je na fotce odlitek stažené střechy zdá se v pořádku.
Ale dnes již šel do prodeje, např. CarModel a tam je na fotce odlitek stažené střechy zdá se v pořádku.
Re: Klasika
Ještě k úvahám stažená / roztažená střecha.
Je to někdy fakt těžké vybrat ze dvou variant, do obou bych asi nešel. Resinoví výrobci dělají celkem malé série, náklady na vývoj forem nejsou velké, takže proč by to neudělali dvakrát. V limitovaných edicích se to prodá obojí.
Nejtěžší jsem to měl u toho Duesenberga od Esvalu, kde byly varianty dokonce čtyři.
U toho Voisina bych hodně váhal, nevím...¨
Zatímco u Hispanky, která šla do prodeje zároveň s ním, bych se přiklonil k variantě se střechou.
Je to někdy fakt těžké vybrat ze dvou variant, do obou bych asi nešel. Resinoví výrobci dělají celkem malé série, náklady na vývoj forem nejsou velké, takže proč by to neudělali dvakrát. V limitovaných edicích se to prodá obojí.
Nejtěžší jsem to měl u toho Duesenberga od Esvalu, kde byly varianty dokonce čtyři.
U toho Voisina bych hodně váhal, nevím...¨
Zatímco u Hispanky, která šla do prodeje zároveň s ním, bych se přiklonil k variantě se střechou.
Re: Klasika
Pořád koukám na ty Voisiny.
Nemělo by tam být na dveřích u té varianty bez střechy alespoň to přední trojúhelníkové okénko?
Jako hezčí linie je asi ten se střechou, ale zase není vidět ten pěkný interiér.
Nemělo by tam být na dveřích u té varianty bez střechy alespoň to přední trojúhelníkové okénko?
Jako hezčí linie je asi ten se střechou, ale zase není vidět ten pěkný interiér.
Re: Klasika
Díky moc . Teď mám celkem problém. Voisin jsem už v pohodě odepsal, ale na základě nových fotek jsem se znovu zamiloval . Jinak to větrací okénko možná šlo také stáhnout nebo vyjmout. U mě zatím vede varianta se stazenou střechou. Mám totiž pocit, že u cabrioletu má být nebe nad hlavou
Re: Klasika
trojúhelníkové okénko bylo zřejmě nasazovací :