
Klasika
Re: Klasika
Na tresouci se ruce mám bezva recept. Nejlepší je si zvyknout. Můžu Tě uklidnit. Bude hůř. Vím to z vlastní zkusenosti 

Re: Klasika
To nebyla, prosím, žádná provokace, i když uznávám, že to teď tak bude vypadat
. Mě se ten fialový Mercedes 540K líbí pořád víc. Americká záležitost to zřejmě nebude:

Re: Klasika
No podle zadní značky je to švýcarská záležitost. Mercedesů bude asi dlouhodobě nejvíce stříbrných, černých a červených, fialový bude unikát, ale když ten červený je tak krásný. 

Re: Klasika
Také ESVAL připravuje nějaké novinky. Včetně poněkud prapodivného Duesenberga. Nemůžu se dopátrat jestli takový existuje nebo existoval. Připomíná spíš Cord.
Re: Klasika
Me by se líbil Maybach s otevřenou strechou, ale možná je hezčí zavřená. Fakt nevím, ale jsem si jistý, že toho zahadneho kockopsa bych nechtel 

Re: Klasika
Je to strašně škaredé, tím si rozhodně nepokazím svou skupinku Duesenbergů. Podle roku 1934 by tohle měl být zřejmě nějaký předchůdce Corda.
Re: Klasika
Auto fakt existovalo, ale ani ve skutečnosti žádný krasavec nebyl. Byl to prototyp Cord na podvozku experimentálního Duesenbergu a byly na něho použity také komponenty z Auburnu. Podvozek byl předzvěstí níže vloženého vozu. Možná je rám a motor stejný, ale to už nezjistíme.Ten bych teda bral

Re: Klasika
Je zvláštní, jak vcelku decentní úprava tohoto konceptu vyústila v překrásný Cord 810/812. To je až neuvěřitelné.
A ten níže vložený mít můžeš, to je ten, co ho dělá CMF.
http://www.modelcarworld.de/de/CMF/2255 ... u-1935.htm
A ten níže vložený mít můžeš, to je ten, co ho dělá CMF.

http://www.modelcarworld.de/de/CMF/2255 ... u-1935.htm
Re: Klasika
No vida, zase CMF, ale peněženka by mi ten experiment určitě nedovolila
. Chápu to dobře, že J 554 má jedina přední nahon
Nebo je to blbost ...

