Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
sidon - nahrávanie (upload) chvíľu trvá, tak počkaj až sa to tam nahrá a potom postupuj ďalej
Škoda 1:43 a 1:18, Tatra 1:43, rally 1:43 + srdcovky 1:čokoľvek
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
sidon jestli chceš pošli mi ty fotky na email a já je tu vložím lib@volny.cz
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Tak tady je ta fotka od sidona
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Hurvajs, děkuji. Jen upřesňuji, že vůz byl vyroben v únoru 1982, koupen červen 1982 a najeto má 324300 km.
-
- Příspěvky: 142
- Registrován: 03 čer 2010, 21:09
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Od padesátých let až do osmdesátých se zvláště v Evropě objevovaly tzv.trolejbusové konverze. Tedy přestavby autobusů na trolejbusy. Nalézt jsme je mohli v Nizozemsku, Belgii,Dánsku,Jugoslávii, ale i u nás v Československu - Škoda-Sanos S200Tr. V současné době se tyto přestavby dělají v Maďarsku, kde přezbrojují autobusy Mercedes Benz Citaro.
Tady jsou tři konverse modelů 1/43.
BŰSSING O650 TR
DAF SB 201DKDL/TR
MERCEDES BENZ Citaro TR
(nefunkční link odstraněn adminem)
Všechny moc zdravím!
Pavel Rajm.
Tady jsou tři konverse modelů 1/43.
BŰSSING O650 TR
DAF SB 201DKDL/TR
MERCEDES BENZ Citaro TR
(nefunkční link odstraněn adminem)
Všechny moc zdravím!
Pavel Rajm.
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Sidon: vypadá nádherně, jen dva dotazy: opravdu má najeto přes 300 tisíc nebo to je překlep a má tam být 30 tisíc? A nějak mi nesedí ten rok výroby a vzhled, není to původně užovka s ,,emkovou" kastlí?
Pavel Rajm: stejně tak třeba v KLDR jezdí Karosy předělané na trolejbusy
Pavel Rajm: stejně tak třeba v KLDR jezdí Karosy předělané na trolejbusy
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Pro Mirousm: Má najeto opravdu 324000, ale už druhý motor. Původní měněn po 223000 km. Jinak je to skutečně "užovka" roku 1982. Tento vůz byl původně určen na export do Francie (proto ty nárazníky, zad. čelo) a ten nápis Š 1050 S je proto, že trojmístné čísla má patentované Peugeot. Je to v podstatě stejný model, jako tehdy vyráběná Š 105 GL. Jěště jsem si nechal zhotovit potahy sedaček a potah stropu ze stejné hnědé látky. Původní světlemodrý lak byl při opravě kastle v roce 1994 změněn na tento dvousložkový polyuretanový (velmi odolný, používaný na letadla z Kunovic).
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Ešte sa mi zdá že máš zadné čelo z Rapidu-Garde so zapustenými svetlami.Ale to je iba detail, auto samotné je veľmi pekné a raritné! Máš aj v TP typ 1050?sidon píše:Pro Mirousm: Má najeto opravdu 324000, ale už druhý motor. Původní měněn po 223000 km. Jinak je to ...
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Speed:Dík za pochvalu. Zad. čela tehdy byla taková, ta se světly více od krajů byla až na M-kách. A v TP je uvedeno 105 S. A ještě vpředu jsou oválné reflektory a nerezová mřížka chladiče. ale ne s kulatým znakem Škoda, nýbrž s nápisem Škoda.
Re: Kovové i resinové modely trolejbusů a autobusů 1/43
Ty zadní čela se lišily jenom tím, že 105GL/120GLS/GARDE měly světla jakoby utopený (zároveň s plechem) a když začalo Š eMko tak bylo světlo posazený navrchu. Já měl v týdle světle modrý barvě (myslím, že to bylo č.barvy 4086) 120GLS z roku 81 model 82.
http://forum.imcdb.org/index.ks?page=fo ... e&id=40075
http://forum.imcdb.org/index.ks?page=fo ... e&id=40075