díky za info, už jsem to chtěl reklamovat u EA.shimmansky píše:IFA Minol nemá na strane šoféra sklo.
Editions Atlas Collections 1:43
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: 01 kvě 2013, 02:51
Re: Editions Atlas Collections 1:43
..."neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí"...
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Robur LD 3001 z polských kultovek De Agostini je už na Aukru za výchozí cenu kolem 300,-Kč v nabídce.Konečná cena bude ale díky poptávce alespoň teď vyšší....Na fotkách je opravdu pěkný a i když jsem ho na vlastní oči ještě neviděl,je to opravdu stejný model,jako od Atlasu,akorát je asi trošku ošizený,i když určitě ne nijak podstatně.Rozdíly budou podobné,jako to bylo u Žuka.Třeba boční ochranu proti podjetí,kterou tento model oproti Atlasovému,nemá měly stejně až pozdní verze,takže to vůbec nevadí.
Re: Editions Atlas Collections 1:43
No ale horší kvalita oproti sérii nákladních aut tam znát je. Například přední blinkry, probarvená mřížka chladiče, nápisy..
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: 01 kvě 2013, 02:51
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Tak Robury už mám doma. Sice jsem ještě neměl čas na jejich vybalení z blistra a kvalitní prozkoumání, přesto z toho co jsem viděl můžu říct, že je to úplně standartní kvalita DeAgostini. Horší zpracování, někde nepřesné zbarvení např. blinkrů, dokonce na dvou kusech chybí na levých dveřích nápis Ifa Robur. Na některém kusu jsem zaznamenal jakoby prohnutou konstrukci což bude nejspíš důsledek nepřesného vsazení kabiny nebo korby na podvozek.
Ale je třeba vycházet z toho, že kupujeme plnohodnotný náklaďák 1:43 za cenu osobního auta. Ten nepoměr kvalita-cena je jednoznačně ve prospěch kupujícího. Když nepočítáme ceny překupníků a různých aukcí, ale budeme vycházet z maloobchodní ceny, tak se dostaneme v přepočtu na nějakých 160-170kč za model.
To musí určitě každý soudný člověk uznat, že je něco nepředstavitelného, nehledě na fakt, že se jedná v podstatě o první možnost zakoupení tohoto modelu na běžném trhu v rámci maloobchodního prodeje.
Osobně jsem rád za to, že ony podběhové lišty na modelu nejsou, protože si je ani já na autech nepamatuji a podle mě jednoznačně model hyzdí. Někde jsem viděl i předělávku od Atlasu kde byly tyto lišty odstraněny a model vypadá hned o poznání líp.
Bylo by dobré kdyby DeAgostini vydal Robura i u nás, ale podle informací od operátora to asi pravda nebude, protože by už opravdu měly kultovky skončit stým číslem a údajně Robur na seznamu připravovaných modelů není.
Možná to je i dohoda DA a EA o distribuci modelů na jednotlivých trzích. V Polsku, pokud mám správné informace, Atlas nepůsobí, takže tam nehrozí devalvace trhu vydáním téhož modelu za méně jak poloviční cenu byť v kvalitativně horším provedení.
Ale je třeba vycházet z toho, že kupujeme plnohodnotný náklaďák 1:43 za cenu osobního auta. Ten nepoměr kvalita-cena je jednoznačně ve prospěch kupujícího. Když nepočítáme ceny překupníků a různých aukcí, ale budeme vycházet z maloobchodní ceny, tak se dostaneme v přepočtu na nějakých 160-170kč za model.
To musí určitě každý soudný člověk uznat, že je něco nepředstavitelného, nehledě na fakt, že se jedná v podstatě o první možnost zakoupení tohoto modelu na běžném trhu v rámci maloobchodního prodeje.
Osobně jsem rád za to, že ony podběhové lišty na modelu nejsou, protože si je ani já na autech nepamatuji a podle mě jednoznačně model hyzdí. Někde jsem viděl i předělávku od Atlasu kde byly tyto lišty odstraněny a model vypadá hned o poznání líp.
Bylo by dobré kdyby DeAgostini vydal Robura i u nás, ale podle informací od operátora to asi pravda nebude, protože by už opravdu měly kultovky skončit stým číslem a údajně Robur na seznamu připravovaných modelů není.
Možná to je i dohoda DA a EA o distribuci modelů na jednotlivých trzích. V Polsku, pokud mám správné informace, Atlas nepůsobí, takže tam nehrozí devalvace trhu vydáním téhož modelu za méně jak poloviční cenu byť v kvalitativně horším provedení.
..."neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí"...
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Přesně,rozdíly stejné,jako u Žuka.To vše se dá ale dodatečně opravit,nebo spíš upravit.To,že by Kultovní auta ČSSR měla skončit číslem 100 se mi nějak nezdá.Maďarská mutace má skoro stejný sled a stejně provedené modely,jako ta naše a tam už je avizované číslo 106!.Nevím tedy,jaký by musel být důvod ukončit naši sérii stovkou....V polských,rumunských i v ruských kultovkách je to jiné, v mnoha případech vycházejí stejné modely v jiných barvách a nejsou v některých případech tolik ošizeny proti standartu IXO(například Dacia 1310 v Rumunské sérii má mnohem lepší zpracování,než v naší serii) a mnoho modelů je i jiných,specifických pro tyto země.V těchto případech věřím,že tato auta u nás nevyjdou. O mnohé u nás atypické a neznámé by asi nebyl požadovaný zájem. Ale jinak nemají opravdu důvod,kolekce se úspěšně prodává a o to přece jde ve všech kolekcích modelů...miroussm píše:No ale horší kvalita oproti sérii nákladních aut tam znát je. Například přední blinkry, probarvená mřížka chladiče, nápisy..
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Nápisy byly i na skutečném voze jen na levé straně.... všiml jsem si , že nákladní vozy cpou do kulťáku v zemích kde není Atlas Nákladní vozy.
Re: Editions Atlas Collections 1:43
zdravím všechny příznivce EA
Sešli se mi dva modely IFA HORCH H3A barva šedá a sháním barvu žlutou,kdyby třeba někdo vyměnil???
Sešli se mi dva modely IFA HORCH H3A barva šedá a sháním barvu žlutou,kdyby třeba někdo vyměnil???
Re: Editions Atlas Collections 1:43
už dlouho mi nenaskočilo další auto... Jsem sám?
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Mě taky dlouho nic?
Re: Editions Atlas Collections 1:43
Stačí tam zavolat.Mě se to stalo taky tak jsem tam volal,nejdříve my bylo řečeno abych vydržel ale jen jsem zapnul počítač bylo vše OK.Mají toho asi moc.