Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: 01 kvě 2013, 02:51
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
S tím souhlasím. Bordel je u Atlasu. To je základní stavební prvek celého problému. To, zda za celou kolekci nezaplatili nebo samotný výrobce v Číně jich vyrobil víc na vlastní náklady a pak s tím kšeftoval, je už věc jiná. Ano, dnes se už několik modelů takto prodává, nicméně 141 se prodává na Aukru tímto způsobem hoooodně dlouho před tímto distribučním počinem.
Každopádně souhlasím s tím, že do toho nevidíme a nikdy vidět nebudeme. Ono je sice řešení určitě naprosto jednoduché a pochopilo by ho dítě navštěvující první stupeň ZŠ, ale dostat se k pravdě je normálnímu konečnému spotřebiteli zapovězeno tak jako u všeho.
Každopádně souhlasím s tím, že do toho nevidíme a nikdy vidět nebudeme. Ono je sice řešení určitě naprosto jednoduché a pochopilo by ho dítě navštěvující první stupeň ZŠ, ale dostat se k pravdě je normálnímu konečnému spotřebiteli zapovězeno tak jako u všeho.
..."neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí"...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Připojím se k debatě o Atlasu. Začnu prvním modelem T148. Mám jich pro vlastní potřebu 21ks, objednáno většinou na leták za 99,- kč na celou rodinu a známé, navíc i přes jejich podmínky šly objednat i 3 kolekce na 1 osobu . K ostatním modelům jen toto: Po objednání kolekce a poctivým odebráním modelů lze doobjednat u Atlasu po 3ks z každého JIŽ ODEBRANÉHO modelu!!! Pokud jsi ho necháte poslat s následujícím modelem, je za sníženou cenu o poštovné, které je pak jednotné i třeba k 3ks modelu. Model pak vyjde na 420,- kč. Sám jsem to zjistil, až ke konci mé serie a včas doobjednal další modely které jsem chtěl mít vícekrát. Toto nelze určitě u Atlasu nárokovat, ale při slušném dotazu, vyšli vstříc. Navíc některé modely Atlas uvolnil i pro shop Svet-aut (nefunkční link odstraněn adminem) za cenu 499,-.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
... a Tatra 141 krom Atlasu vyšla i ve Francouské kolekci :Kamiony. Model stejný, jen iné balení. Na Aukru cenu nasadili kupci, kteří si spočítali, že ikdyž dají za model 1000,- kč ,vyjde je to při 4 českých modelech na 4 000,- a nás celá kolekce na 17t . Kdybych chtěl jen české modely jdu taky raději cestou předražené Aukro. Ještě jedna možnost tu je , a to počkat na ofi vydání modelu od IXA za cenu kolem 700/ks, ale bude to asi nějaký čas trvat než dojde na všechny
-
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 kvě 2009, 20:35
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
S prvou časťou súhlasím a potvrdzujem, teda minimálne pred cca 2 rokmi to fungovalo tak aj na Slovensku, ja som si vtedy dal doposlať Avie napríklad, ale potom to zrazu skončilo, dokonca sériu napriek poctivému plateniu ukončili predčasne. tak som sekol z Atlasom a zrušil všetko čo som priamo u nich odoberal. Je dosť blbé,a k človek dostane upomienku a pritom poctivo platí...
K druhej časti len toľko, že Atlas nič neuvoľnil pre shop Svet áut, modely ako som písal ponúkajú aktuálne veľkoobchody a E-Shopy ak chcú, tak nakúpia.
K druhej časti len toľko, že Atlas nič neuvoľnil pre shop Svet áut, modely ako som písal ponúkajú aktuálne veľkoobchody a E-Shopy ak chcú, tak nakúpia.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: 30 pro 2012, 18:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já jsem taky tak trochu hlupák, odebírám kolekci od Atlasu celou (35ks) kvůli sedmi kouskům. Mám jich 31 a to mi z těch chtěných ještě dva chybí. Tak si říkám jestli nejsem hlupák. Když bych si je koupil jednotlivě dal bych za ně cca 7000 kč. takhle koupím celou kolekci za 17 465 kč. + 770 kč. za složenky.
K těm kšeftům s atraktivním modelem bych si dovedl představit cestu jak se dostat k většímu množství. Nápř.: T 141 je v některých státech ne zrovna populární. IST vyrobí XXX ks od každého modelu. Atlas modely rozesílá ve vlnách. tak když se nechtěné modely vrátí Atlasu pošle je zákazníkům v další vlně. Ale od výrobce už neodebere takové množstvý jako populárního modelu který se mu nevrací. Tak ve velkoskladu je dost modelů které už má Atlas v dotčeném státu vykryté. Co s nimi dělat? Jsou to investované peníze ležící ladem a zabírající skl. prostory. To by vysvětlovalo proč se jednu dobu rojili na Aukru a E-shopech T 148 s nápisem na dveřích. Atlas neodebral tak není majitel. Když nezaplatím za nábitek na zakázku nebude můj, ikdyž jsem si ho sám navrhnul.
S koncem kolekce to asi nebude tak žhavé, když rozjíždí reedici s IFOU 4000 jako startovním modelem. Ty různé nepochpitelné kroky u jednotlivých zákazníků je asi jen normální bordel a chaoz v Atlasu.
K těm kšeftům s atraktivním modelem bych si dovedl představit cestu jak se dostat k většímu množství. Nápř.: T 141 je v některých státech ne zrovna populární. IST vyrobí XXX ks od každého modelu. Atlas modely rozesílá ve vlnách. tak když se nechtěné modely vrátí Atlasu pošle je zákazníkům v další vlně. Ale od výrobce už neodebere takové množstvý jako populárního modelu který se mu nevrací. Tak ve velkoskladu je dost modelů které už má Atlas v dotčeném státu vykryté. Co s nimi dělat? Jsou to investované peníze ležící ladem a zabírající skl. prostory. To by vysvětlovalo proč se jednu dobu rojili na Aukru a E-shopech T 148 s nápisem na dveřích. Atlas neodebral tak není majitel. Když nezaplatím za nábitek na zakázku nebude můj, ikdyž jsem si ho sám navrhnul.
S koncem kolekce to asi nebude tak žhavé, když rozjíždí reedici s IFOU 4000 jako startovním modelem. Ty různé nepochpitelné kroky u jednotlivých zákazníků je asi jen normální bordel a chaoz v Atlasu.
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: 01 kvě 2013, 02:51
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Mě to zas tak nevadí. Je pěkné mít sbírku náklaďáků i z různých spřátelených končin, nehledě na fakt, že některá auta u nás běžně jezdila i mimo ČS původ. Když si to člověk dobře vystaví, může se dívat na rozdíly v designu a porovnávat výrobní způsob zpracování. S tím problém až tak nemám. Jinak Tatrovek 148 mám skoro 30, ale získal jsem je legitimně přes letáky od rodiny nebo přátele, kteří jinak kolekci neodebírají. Nemám je však z nějakých spekulativních důvodů, spíš z hlediska své lásky k Tatře a konkrétně 148, která je navíc jako model vyrobena velice hezky. Některé modely si chci nechat předělat na různé modifikace a snížit tak pořizovací cenu takto vyrobeného modelu.
Každopádně, abychom se vyjádřili k tématu tohoto fóra, jak si vysvětlujete situaci s tou 105 od DA. Je schopen se k tomu někdo vyjádřit?
Každopádně, abychom se vyjádřili k tématu tohoto fóra, jak si vysvětlujete situaci s tou 105 od DA. Je schopen se k tomu někdo vyjádřit?
..."neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí"...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Že se k nějakému modelu dostane někdo dřív než v den oficialního prodeje už beru jako úplně normální věc. Za vším hledej člověka . někdo ty modely musí v Chině zabalit, odeslat, v Pl převzít, zaskladnit, převážet atd a pokud v každém řetězci něco zmizí, tak je s tím počítáno a to jsou pak ty ks, které jsou na černém trhu dřív než na tom oficiálním . Třeba u Abrexu taky nevěřím, že limitky jdou do prodeje přesně v tu a v tu hodinu.... část ano, ale část už je dávno u majitelů , nebo alespoň zadáno.... to je hold život
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: 01 kvě 2013, 02:51
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Tak 105 už je doma. Podle mě je na poměrně slušné úrovni. Dokonce i zpracování je relaitvně nadprůměrné na běžný standard DA. Jen mě vadí špatně nasazený přední nárazník, který jako by směřoval k zemi. Je to nějaká výrobní vada nebo se to týká jen mého modelu?
..."neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí"...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Clapi, kdy má vyjít Simca?
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
A nejen Simca, ony zmizly všechny datumy. Apropo vyšel dnes ten Kadett? Ne že bych po něm nějak pátral, ale u nás v Tescu, kde pravidelně co 14 dnů nacházím kultovky, dnes nebyl...