Spark
Re: Spark
Kess - Alfa Romeo Superflow 1 a 2 - 1956
Dva nové kúsky od Kessu, prvé Pininfarinove Superflowy.
Trojka bol kabriolet a štvorka opäť s presklenou kupolou, ktorú urobil Matrix a jednoduchšiu verziu Bos, ktorý mám v zbierke. Matrix ju ide opakovať v súčasnej tmavšej červenej. A Matrix asi tak najviac vŕta do štúdií z 50 až 80 rokov, ktoré sú mne blízke.
Dva nové kúsky od Kessu, prvé Pininfarinove Superflowy.
Trojka bol kabriolet a štvorka opäť s presklenou kupolou, ktorú urobil Matrix a jednoduchšiu verziu Bos, ktorý mám v zbierke. Matrix ju ide opakovať v súčasnej tmavšej červenej. A Matrix asi tak najviac vŕta do štúdií z 50 až 80 rokov, ktoré sú mne blízke.
Re: Spark
Hodně pěkné. Jinak Matrix teď dost mění identitu. Předválečné klasiky je málo. Nevadí, taky bych dokázal vybrat. Mám rád vozy Jaguar:
Jinak jsem chtěl napsat, že bych raději kov, ale raději ne. Už je to dost probírané téma. Krásné jsou, ale je jim lépe v krabičkách
Jinak jsem chtěl napsat, že bych raději kov, ale raději ne. Už je to dost probírané téma. Krásné jsou, ale je jim lépe v krabičkách
Re: Spark
Predvojnové klasiky - možno početnosť ich noviniek je stále rovnaká, len modelov iných kategórií rapídne stúpa a budí to dojem o ich klesajúcom trende.
No mám pocit, že pre výrobu klasik vyhovuje v súčasnosti viac rezin…. Alebo je to všetko ináč?
Matrix urobil už zopár zaujímavých štúdiovo/prototypových Jaguárov a niekoľko z nich pristálo v mojej zbierke. Mám aj ten pekný tmavomodrý FT od Bertoneho, čo si zobrazil. Škoda, že Matrix pokazil XJS nízkou stavbou kabíny, lebo to je Jaguár, ktorý by som bral aj v 1:1 do garáže.
A že by ho vyrobil Spark pre Schuco, keď Sparku viac poslednú dobu chutia závoďáky? Veď kedysi Spark urobil viacero civilných XJ , Ečko atď.
No mám pocit, že pre výrobu klasik vyhovuje v súčasnosti viac rezin…. Alebo je to všetko ináč?
Matrix urobil už zopár zaujímavých štúdiovo/prototypových Jaguárov a niekoľko z nich pristálo v mojej zbierke. Mám aj ten pekný tmavomodrý FT od Bertoneho, čo si zobrazil. Škoda, že Matrix pokazil XJS nízkou stavbou kabíny, lebo to je Jaguár, ktorý by som bral aj v 1:1 do garáže.
A že by ho vyrobil Spark pre Schuco, keď Sparku viac poslednú dobu chutia závoďáky? Veď kedysi Spark urobil viacero civilných XJ , Ečko atď.
Re: Spark
Že resin výrobcům malých sérií předválečné a poválečné klasiky vyhovuje, to je celkem vidět. Velkým asi méně. IXO kolekci PRX už nevyrábí, Schuco si nechává resinové modýlky vyrábět jinde a RIO zůstalo u kovu. Docela určitě vím, že sběratelů se nikdo neptal
.
Pěkné jsou i jiné modýlky atypických kočičáků. Moc se mi líbí S Type 1966:
Jaguar XJS bych bral do garáže taky, ale když spadnu na zem, tak spíš modýlek. Jasně, že kovový. Tam celkem šance je. Nejspíš ho časem vyrobí IXO do poněkud nepřehledné kolekce CLC a možná i Minichamps. Tam bych to viděl jako Maxichamps. Formu mají
Pěkné jsou i jiné modýlky atypických kočičáků. Moc se mi líbí S Type 1966:
Jaguar XJS bych bral do garáže taky, ale když spadnu na zem, tak spíš modýlek. Jasně, že kovový. Tam celkem šance je. Nejspíš ho časem vyrobí IXO do poněkud nepřehledné kolekce CLC a možná i Minichamps. Tam bych to viděl jako Maxichamps. Formu mají
Re: Spark
Veľmi pekne je urobený ten XJS shooting brake Lynx od Premium. Už tu bola o ňom reč a asi ho aj máš. Minule sa dražilo na ebay, nevyšlo na veľa, no len som naň prizabudol.
No klasický XJS rezin by som bral, škoda toho Matrixu.
Od Matrixu mám aj tieto “divotvoty”. Tie prvé dva - nepredpokladal som, že ich tak rýchlo niekto urobí, potešili ma. Len zasa na XJ spider dali opäť nižšie sklá. Našťastie na otvorenom to nie je tak markantné.
Ten S-type od Frua som bral svetlomodrý, je taký veselší
No klasický XJS rezin by som bral, škoda toho Matrixu.
Od Matrixu mám aj tieto “divotvoty”. Tie prvé dva - nepredpokladal som, že ich tak rýchlo niekto urobí, potešili ma. Len zasa na XJ spider dali opäť nižšie sklá. Našťastie na otvorenom to nie je tak markantné.
Ten S-type od Frua som bral svetlomodrý, je taký veselší
Re: Spark
Jinak IXO mělo v minulosti krásnou kolekci Jaguarů. A bylo celkem jedno, zda jako Premium X nebo CLC. K tomu v moc pěkných krabičkách 
Dneska, když se nějaký mladý klasik v té záplavě závoďáků a kamionu objeví, tak jde o nezajímavou tuctovku a jako bonus v nekvalitním a křivě poskládaném obalu. Takovou krabičku lze jen těžko reklamovat. Přesto, že jde o součást modelu
.
Teď to vypadá, že jsem věčně nespokojený, ale není to tak. Byly doby, kdy jsem byl z produkce IXO nadšený. Pravda, jsou občas reedice Jaguarů a v jiné barvě, ale to mě nebere! Chci nové modely! Přitom mají z čeho vybírat. Formy existují

Dneska, když se nějaký mladý klasik v té záplavě závoďáků a kamionu objeví, tak jde o nezajímavou tuctovku a jako bonus v nekvalitním a křivě poskládaném obalu. Takovou krabičku lze jen těžko reklamovat. Přesto, že jde o součást modelu
Teď to vypadá, že jsem věčně nespokojený, ale není to tak. Byly doby, kdy jsem byl z produkce IXO nadšený. Pravda, jsou občas reedice Jaguarů a v jiné barvě, ale to mě nebere! Chci nové modely! Přitom mají z čeho vybírat. Formy existují
Re: Spark
Tak ja by som zasa rád, kedy tých modelov pre mňa šlo trochu menej
Ale zasa vždy poteší keď zmodelujú raritku. Takže ani tak a ani onak nie je to úplne dobré.
Jaguáre mám rád, chcel by som SS100 od Sparku za prijateľnú cenu, ten mi na začiatku ušiel.
Ale na inú anglickú tému. Ktorý AM Ogle by si bral do zbierky? Čiste teoreticky, jasne že je to mimo tvojho záujmu, ale čo by si si vybral.
Originál existovali len dva. Ten tmavomodrý bol postavený prvý, ostal v horšom stave v tej farbe. Druhý bol červený ale v rámci reklamnej akcie bol prefarbený na bielo a teraz je zasa červený vo výstavnom stave. Potom bola postavená akože replika v červenom, no tú nepočítam. Ja z teoretickeho uhla pohľadu inklinujem k tmavomodrému, no červený aj biely výzorovo pôsobia krajšie
Jaguáre mám rád, chcel by som SS100 od Sparku za prijateľnú cenu, ten mi na začiatku ušiel.
Ale na inú anglickú tému. Ktorý AM Ogle by si bral do zbierky? Čiste teoreticky, jasne že je to mimo tvojho záujmu, ale čo by si si vybral.
Originál existovali len dva. Ten tmavomodrý bol postavený prvý, ostal v horšom stave v tej farbe. Druhý bol červený ale v rámci reklamnej akcie bol prefarbený na bielo a teraz je zasa červený vo výstavnom stave. Potom bola postavená akože replika v červenom, no tú nepočítam. Ja z teoretickeho uhla pohľadu inklinujem k tmavomodrému, no červený aj biely výzorovo pôsobia krajšie