Spark
Re: Spark
Koncom roka mi pribudli dva nové Matrixy. Oba by som charakterizoval, že sú dizajnovo tak zvláštne, až sú krásne. Samozrejme pre mňa, tak to prosím nebrať všeobecne.
Stutz Duplex Sedan - 1971 - nie som zberateľ modelov amerík, hoci ich zjav je udivujúci. Proste do tejto kategórie som si povedal, že nesiahnem. Malosériový Stutz ma od ranných čias tak trochu fascinoval, bol ešte viac iný. Videl som, že Matrix ide robiť dve farby, ale ostával som voči ním viac-menej chladný, hoci sem tam myšlienka prebehla. No potom som mal možnosť vidieť oba modely na vlastné oči a pôsobili výborne. Ten bledý ešte viac a už som neodolal.
Stutz Duplex Sedan - 1971 - nie som zberateľ modelov amerík, hoci ich zjav je udivujúci. Proste do tejto kategórie som si povedal, že nesiahnem. Malosériový Stutz ma od ranných čias tak trochu fascinoval, bol ešte viac iný. Videl som, že Matrix ide robiť dve farby, ale ostával som voči ním viac-menej chladný, hoci sem tam myšlienka prebehla. No potom som mal možnosť vidieť oba modely na vlastné oči a pôsobili výborne. Ten bledý ešte viac a už som neodolal.
Re: Spark
Kdy byl nový, tak se mi vůbec nelíbil, ale teď jsem nadšený. To bych nevěřil, že se mi může vkus tak změnit. Jinak za příjemnější korunky byl u Premium X v kódu PRD. Myslím jako Coupe a Cabriolet:
- Přílohy
-
- IMG_2530.jpeg (61.47 KiB) Zobrazeno 195 x
-
- IMG_2531.jpeg (60.99 KiB) Zobrazeno 195 x
Re: Spark
Veľmi pekný, vtedy som ho zhodnotil, že je dizajnovo starší, hoci rok je akurát. Teraz sa už naňho pozerám ináč a máš pravdu, pasoval by do police.
Re: Spark
Druhý predvianočný Matrix.
Alfa Romeo 2000 Praho Touring - postavená u Superleggery na Turín 1960. Hoci vtedy vraj zaujala, no nedokázala prekonať dizajny od Bertoneho, tak ostalo len pri tomto jednom kuse. Pôvodná farba bola a teraz je opäť tmavozelená, v tejto sivastej metalíze sa v istej fáze svojho života pohybovala v Ázii. Myslím, že v nej oveľa viac vynikne, hoci origo odtieň je origo.
Tá dizajnová zvláštnosť je tvarovanie predných blatníkov za dvojitými svetlami, aby asi? zachovali bočný tvar blatníkov (vtedy móda takýchto predných svetlometov zasiahla napr. aj Ferrari). Ale hlavne opačné konkávne tvarovanie zadného okna, ktoré sa mi zdá ako najpodarenejší dizajnový prvok tejto Alfy.
Alfa Romeo 2000 Praho Touring - postavená u Superleggery na Turín 1960. Hoci vtedy vraj zaujala, no nedokázala prekonať dizajny od Bertoneho, tak ostalo len pri tomto jednom kuse. Pôvodná farba bola a teraz je opäť tmavozelená, v tejto sivastej metalíze sa v istej fáze svojho života pohybovala v Ázii. Myslím, že v nej oveľa viac vynikne, hoci origo odtieň je origo.
Tá dizajnová zvláštnosť je tvarovanie predných blatníkov za dvojitými svetlami, aby asi? zachovali bočný tvar blatníkov (vtedy móda takýchto predných svetlometov zasiahla napr. aj Ferrari). Ale hlavne opačné konkávne tvarovanie zadného okna, ktoré sa mi zdá ako najpodarenejší dizajnový prvok tejto Alfy.