Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Uz to prestavam i sledovat. Myslel jsem, ze historicke nebo sportovni modely vyda IXO v trochu lepsi kvalite - a nic. Koupil jsem prvni cislo (1200 - no nekup to za tu cenu), Spartaka (celkem povedeny model) a 1101 a 1102. Koupil bych asi 10 dalsich, ale fakt bych chtel aspon kvalitu IXO.
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Přesně tak. Pěkná je série vojenských klasických aut, ale stejně jsou to hlavně varianty z kolekce Museum . Uznávám, že to sem moc nepatří. Tady se slintá nad Škodovkami moderní doby
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Uvádzali sa tu všelijaké Škody, ktoré by ste chceli zmodelovať, tak ja si tiež jednu dovolím uviesť - Škodu Salamander.
Viem, že je to nereálne cez kaleidoskop, ale časom že by nejaký rezin...?
Viem, že je to nereálne cez kaleidoskop, ale časom že by nejaký rezin...?
- Přílohy
-
- getthumbnail (1).jpg (40.02 KiB) Zobrazeno 213 x
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Za mě naopak zajímavý seznam plný třeba RS verzí, které na trhu nejsou.
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Až na octavii 3 RS facelift ("čtyřočko"), jsou RS k dispozici od jiných výrobců všechny...
Chápu, že se jim nechce dělat modely z dob L&K (00s - 20s), které budou dražší na výrobu a zájem o ně bude poměrně malý. Co si budeme, tak největší zájem bude o modely, které znají z dětství dnešní třicátníci, čtyřicátníci a z nostalgie si vzpomínají na dětství. Tím nám odpadává i další období 30s - 60s.
Největší zájem mezi NEsběrateli bude prostě o modely 80s a 90s s přesahy do 70s a 00s... Zde je hodně velký prostor na spoustu prototypů ale ty zase moc lidí nezná, tak těžko říct, zda by se v trafikách prodávaly, tak dobře jako recyklovaný model z 80/90s, kterým se vozil třeba dnešní čtyřicátník jako malý...
(V podstatě je toto znát i mezi auty 1:1, kdy youngtimery eb mladší veteráni jsou často dražší, než vzácnější veteráni z 30s - 60s. A zase protože si dnešní 30/40 letí připomínají dětství nebo si plní dětské sny)...
V seznamu je i dost modelů z 10/20s tohoto století. Docela by mě zajímala prodejní statistika oproti modelům z 80/90/00s. Často tyhle zánovní modely leží v trafikách docela dlouho...
Chápu, že se jim nechce dělat modely z dob L&K (00s - 20s), které budou dražší na výrobu a zájem o ně bude poměrně malý. Co si budeme, tak největší zájem bude o modely, které znají z dětství dnešní třicátníci, čtyřicátníci a z nostalgie si vzpomínají na dětství. Tím nám odpadává i další období 30s - 60s.
Největší zájem mezi NEsběrateli bude prostě o modely 80s a 90s s přesahy do 70s a 00s... Zde je hodně velký prostor na spoustu prototypů ale ty zase moc lidí nezná, tak těžko říct, zda by se v trafikách prodávaly, tak dobře jako recyklovaný model z 80/90s, kterým se vozil třeba dnešní čtyřicátník jako malý...
(V podstatě je toto znát i mezi auty 1:1, kdy youngtimery eb mladší veteráni jsou často dražší, než vzácnější veteráni z 30s - 60s. A zase protože si dnešní 30/40 letí připomínají dětství nebo si plní dětské sny)...
V seznamu je i dost modelů z 10/20s tohoto století. Docela by mě zajímala prodejní statistika oproti modelům z 80/90/00s. Často tyhle zánovní modely leží v trafikách docela dlouho...
Re: Kaleidoskop slavných vozů Škoda
Kodiaq RS tu není.pavel14 píše: ↑16 lis 2024, 12:53Až na octavii 3 RS facelift ("čtyřočko"), jsou RS k dispozici od jiných výrobců všechny...
Chápu, že se jim nechce dělat modely z dob L&K (00s - 20s), které budou dražší na výrobu a zájem o ně bude poměrně malý. Co si budeme, tak největší zájem bude o modely, které znají z dětství dnešní třicátníci, čtyřicátníci a z nostalgie si vzpomínají na dětství. Tím nám odpadává i další období 30s - 60s.
Největší zájem mezi NEsběrateli bude prostě o modely 80s a 90s s přesahy do 70s a 00s... Zde je hodně velký prostor na spoustu prototypů ale ty zase moc lidí nezná, tak těžko říct, zda by se v trafikách prodávaly, tak dobře jako recyklovaný model z 80/90s, kterým se vozil třeba dnešní čtyřicátník jako malý...
(V podstatě je toto znát i mezi auty 1:1, kdy youngtimery eb mladší veteráni jsou často dražší, než vzácnější veteráni z 30s - 60s. A zase protože si dnešní 30/40 letí připomínají dětství nebo si plní dětské sny)...
V seznamu je i dost modelů z 10/20s tohoto století. Docela by mě zajímala prodejní statistika oproti modelům z 80/90/00s. Často tyhle zánovní modely leží v trafikách docela dlouho...
Octavia III RS FL tu není (je jen combi)
Fabia II RS tu není (je jen FL)
Takže asi tak.