nOstalgia
Re: nOstalgia
Novinky na ofic. stránkách kultowek:
(nefunkční link odstraněn adminem)
Zajímavé je, že ještě dopoledne byla místo žigulíku uvedena bílá Lada samara.
(nefunkční link odstraněn adminem)
Zajímavé je, že ještě dopoledne byla místo žigulíku uvedena bílá Lada samara.
-
- Příspěvky: 600
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: nOstalgia
Ten AGAT nebude nějaká sériovka, ale trochu "potuněnej", že jo?busto píše:(nefunkční link odstraněn adminem) Starý a nový .
Re: nOstalgia
Jo potunenej, a nie len ten väčšinu ,,polovýrobkov ´´ si upravujem podľa vlastnej potreby, teda doplňujem ich o stierače, chróm, zrkadlá, špz, anténa, vnútorný ineriér a pod. samozrejme prebalím do pc boxu . Príprava T 613-4
(nefunkční link odstraněn adminem)
(nefunkční link odstraněn adminem)
Re: nOstalgia
takze toto sa mne moc nepaci, ak mate iny nazor, rad sa necham poucit, mr KNOPP sa moze hanbit (stydet)
(nefunkční link odstraněn adminem)
(nefunkční link odstraněn adminem)
- hurvajs
- Příspěvky: 2710
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: nOstalgia
tak za ty jejich "lidové ceny" to je fakt brutuslienad píše:takze toto sa mne moc nepaci, ak mate iny nazor, rad sa necham poucit, mr KNOPP sa moze hanbit (stydet)

-
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 kvě 2009, 20:35
Re: nOstalgia
Takže zakúpené obidve, už len čakať kedy dorazia. Keďže som bral iba tieto 2 modely, cena vyšla s poštou 21,75 Eur / kus, čo je celkom dobréLeonCupraR píše:Výnimočná ponuka!!!
Objavila sa Niva v dvoch farebných verziách, k dispozícii viac kusov - starý dobrý originál. Ja beriem po jednom kuse z obidvoch farieb. Nechcete ešte niekto???
(nefunkční link odstraněn adminem)


-
- Příspěvky: 600
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: nOstalgia
Situace kolem českých kultovek se mi začíná jevit jako neskutečně zamotaná.
Tak snad nějak popořadě....
Ve čtvrtek jsem se na Model Hobby u Abrexu dozvěděl, že prý Škoda Auto zakazuje vydávat firmě DeAgostini model Škody 120L, tomu se tak moc nedivim, koneckonců něco takového mi bylo řečeno přímo od českého zastoupení DeAgostini, jak jsem tady před časem ukazoval toho mejla, prostě jsou tam nějaký problémy s licencí, že jo...
Dneska jsem na pražský sběratelský burze viděl (vedle velkého množství klasických polských kultowek) i (originálně balené) kultovky s českou SPZ! Konkrétně to byl Traboš 601 s pražskou a Škoda 120L s královehradeckou SPZ. Od prodávajícího jsem se dozvěděl, že ty modely se u nás daly normálně koupit s českým časákem, obdobně jako v Polsku. Prý vyšly 4 čísla (Tráboš, Škodovka, Warťas 353 Tourist a asi Lada 1500) a pak šlus. Že by to doplatilo na ty problémy s tou licencí na tu stodvácu? Nicméně na obalu-bublině bylo anglicky napsáno, jak je ta Škoda 120L vyráběna se souhlasem Škody Auto atd. atd... Bylo mi sděleno, že ty texty o tom souhlasu jsou nepravdivý...
Skoro se mi ani nechtělo věřit tomu, že nějaký kultovky u nás vůbec vycházely, ale zřejmě skutečně ty 4 čísla vyšly. Ovšem musela to být akce TOP SECRET jak cyp.
Na internetu jsem našel o této kolekci TŘI zmínky. Ofiko název byl "Kultovní auta ČSSR"
http://ww.trabi.cz,%20www.trabime.cz/trabi.php?id=6&tid=2994&strana=6
(post z 3.6.2009, 23:21)
(nefunkční link odstraněn adminem)
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1433147
Tak snad nějak popořadě....
Ve čtvrtek jsem se na Model Hobby u Abrexu dozvěděl, že prý Škoda Auto zakazuje vydávat firmě DeAgostini model Škody 120L, tomu se tak moc nedivim, koneckonců něco takového mi bylo řečeno přímo od českého zastoupení DeAgostini, jak jsem tady před časem ukazoval toho mejla, prostě jsou tam nějaký problémy s licencí, že jo...
Dneska jsem na pražský sběratelský burze viděl (vedle velkého množství klasických polských kultowek) i (originálně balené) kultovky s českou SPZ! Konkrétně to byl Traboš 601 s pražskou a Škoda 120L s královehradeckou SPZ. Od prodávajícího jsem se dozvěděl, že ty modely se u nás daly normálně koupit s českým časákem, obdobně jako v Polsku. Prý vyšly 4 čísla (Tráboš, Škodovka, Warťas 353 Tourist a asi Lada 1500) a pak šlus. Že by to doplatilo na ty problémy s tou licencí na tu stodvácu? Nicméně na obalu-bublině bylo anglicky napsáno, jak je ta Škoda 120L vyráběna se souhlasem Škody Auto atd. atd... Bylo mi sděleno, že ty texty o tom souhlasu jsou nepravdivý...
Skoro se mi ani nechtělo věřit tomu, že nějaký kultovky u nás vůbec vycházely, ale zřejmě skutečně ty 4 čísla vyšly. Ovšem musela to být akce TOP SECRET jak cyp.

Na internetu jsem našel o této kolekci TŘI zmínky. Ofiko název byl "Kultovní auta ČSSR"
http://ww.trabi.cz,%20www.trabime.cz/trabi.php?id=6&tid=2994&strana=6
(post z 3.6.2009, 23:21)
(nefunkční link odstraněn adminem)
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1433147
-
- Příspěvky: 600
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: nOstalgia
... tyhle tři zmínky a víc už nic. Asi se to distribuovalo jen v nějakym velmi malym nákladu nebo tak něco, vždyť ani na aurku se, pokud vim, nic jako česká kultovka nenabízela...
Ale stejně mne to nějak štve, že mi to ušlo.
Ale jak jsem to mohl zjistit, že jo? Na stránky DeAgostini.cz jsem chodil, sem taky, bohužel i vám veškeré info ušlo, ale ono fakt není divu s takovou nulovou infromovaností, že jo..
BTW: Ten český kultovkový časopis či alespoň jeho fotku jsem nikdy neviděl....
ZKRÁTKA VŠECHNO JE TO NĚJAK NA PALICI.
Ale stejně mne to nějak štve, že mi to ušlo.


BTW: Ten český kultovkový časopis či alespoň jeho fotku jsem nikdy neviděl....
ZKRÁTKA VŠECHNO JE TO NĚJAK NA PALICI.

Re: nOstalgia
S těma výhradníma právama pro Abrex je to divný,co třeba Večerník nebo Knopp,ty taky dělají spousty Škodovek.
(I když koukám VV Model nemá nikde uvedeno "Škoda" ,ale jen Š 105S ap. Jestli to stačí k tomu,aby měla Škodovka po žížalkách ?
To by bylo možná řešení pro DeA-prodávat to jen jako Š120L ,nebo tak něco.
)



Re: nOstalgia
Ak by chceli tak začňu a škodovku do určitej doby vynechajú, pokiaľ neuzavrú s nimi dohodu, ved je plno iných modelov. A čo tak na začiatok Tatra !!!
Zatiaľ sa každá séria začala prvou štorkou modelov, potom bola prestávka a začali odznova. Tak tomu je aj v Maďarsku , kde sa v malom množstve objavili štyri modely aj to len na východe Maďarska v Miškolci a doposiaľ je ticho. Ale ta cena ak by aj taka ostala je páradna.
Zatiaľ sa každá séria začala prvou štorkou modelov, potom bola prestávka a začali odznova. Tak tomu je aj v Maďarsku , kde sa v malom množstve objavili štyri modely aj to len na východe Maďarska v Miškolci a doposiaľ je ticho. Ale ta cena ak by aj taka ostala je páradna.