No to znamená, že to může být i více, třeba 120 jako v Polsku nebo ještě víc. Nejdřív to bylo myslím 50, pak 70 a teď 90. Vypadá to, že to budou chtít natahovat za každou cenu a dávat tam západní auta, která do kolekce systematicky nepatří, viz pokračování maďarské kolekce - Ford Taunus atd...rocs píše:Ale tiež tam píšu
* Vydavatel si vyhrazuje právo na změnu délky kolekce.
Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Nemáš úplně pravdu. Ty zelené byly dvě, jedna víc olivová, druhá, která přišla na trh později, byla přesně tato. Podívej na přiloženou fotogalerii: http://www.auto.cz/lada-fiat-124-2101-2 ... ulzy-63884Speed píše:Tá zelená farba modelov Lada je príliš silná, v skutočnosti to bol menej kriklavý odtieň.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Mojim najnovším prírastkom je model Gaz 14 Čajka zo série Naš avtoprom. Nechcem vás nudiť dlhým komentárom, ale vzhladom na to, že tento model vlastním aj z polskej i ruskej série, dovolte mi krátke porovnanie.
Verzia Naš má ako jediná bordovú farbu, ostatné dve sú čierne, hoci i Naš je dostupný v čiernom odtieni.
Bordová má ako jediná hnedý interiér a prístrojovú dosku s imitáciou dreva, detailne spracovanú prednú masku a kolesá i úplne vymalované zadné svetlá.
Ruská verzia už postráda zadné oranžové smerovky, kým poliaci i my sa budeme musieť uspokojiť s jednofarebnými koncovými svetlami ako aj v prípade Lady 2104.
Kolesá polskej sa lesknú, ruskej sú matné. Menej znamená v tomto prípade viac, bod pre ruský model.
To isté platí aj o nárazníkoch, polská verzia na rozdiel od ruskej nemá čiernu ochrannú lištu, zatial čo zvislé členy má iba bordová od Naš-u.
Predné smerovky: jedine u ruskej verzie sú jednofarebné, ostatné sú identicky rozdelené na dve časti. Konečne bod pre polskú verziu.
Jednoznačne tak zvíťazí verzia Naš avtoprom, ktorá má síce najvyššiu cenu, no kvalitou sa už radí k modelom Ist.
Je smutné, že ruská verzia je o triedu krajšia ako verzia pre trhy strednej Európy.
I za 8 eur vyzerá ako hračka.

Verzia Naš má ako jediná bordovú farbu, ostatné dve sú čierne, hoci i Naš je dostupný v čiernom odtieni.
Bordová má ako jediná hnedý interiér a prístrojovú dosku s imitáciou dreva, detailne spracovanú prednú masku a kolesá i úplne vymalované zadné svetlá.
Ruská verzia už postráda zadné oranžové smerovky, kým poliaci i my sa budeme musieť uspokojiť s jednofarebnými koncovými svetlami ako aj v prípade Lady 2104.
Kolesá polskej sa lesknú, ruskej sú matné. Menej znamená v tomto prípade viac, bod pre ruský model.
To isté platí aj o nárazníkoch, polská verzia na rozdiel od ruskej nemá čiernu ochrannú lištu, zatial čo zvislé členy má iba bordová od Naš-u.
Predné smerovky: jedine u ruskej verzie sú jednofarebné, ostatné sú identicky rozdelené na dve časti. Konečne bod pre polskú verziu.
Jednoznačne tak zvíťazí verzia Naš avtoprom, ktorá má síce najvyššiu cenu, no kvalitou sa už radí k modelom Ist.
Je smutné, že ruská verzia je o triedu krajšia ako verzia pre trhy strednej Európy.
I za 8 eur vyzerá ako hračka.

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Ďalším modelom v rumunskej sérií bude Dacia 1410 Sport, pomerne neznámy model vyrobený v malom počte.
Len akosi československé modely naďalej chýbajú..

Len akosi československé modely naďalej chýbajú..

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Karavan nemusí jezdit jen s Polským fiatem

AWZ P 70 Coupé & Niewiadow N 126
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

Nový model ve speciálkách v Polsku.
-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 12 kvě 2009, 08:26
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Ešte dobre že model špeciálu je v mierke 1:72
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Bez figurky papeže je ten model takový polovičatý.