Modely CMC 1:18
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Modely CMC 1:18
MERCEDES-BENZ W25B
Grand Prix de Monaco 1935 / Monte Carlo • Luigi Fagioli 1st
No. 1946/2000
Grand Prix de Monaco 1935 / Monte Carlo • Luigi Fagioli 1st
No. 1946/2000
Re: Modely CMC 1:18
W25A Brauchitsch + W25B Fagioli
Jak jsi poznal,že Fagioli je verze "B"?
Ty modely jsou úplně stejné,nebo ne?
Chystám se na koupi čtyřky taky,ale říkám si,jestli to vůbec má cenu......
Jak jsi poznal,že Fagioli je verze "B"?
Ty modely jsou úplně stejné,nebo ne?
Chystám se na koupi čtyřky taky,ale říkám si,jestli to vůbec má cenu......
Re: Modely CMC 1:18
Modely se liší třemi prvky :
-zpětné zrcátko
-Brauchitsch má navíc nějaké přisávání na pravé straně před štítkem jezdce
-a ještě má navíc trubku na pravé straně pod víčkem nádrže, asi přepad ?
Tyto 3 záležitosti ale nejsou tím, co by mělo odlišit A a B, liší se motorem, někdy se ozančení A a B v označení W25 ani nepoužívá a vyskytuje se vždy jen u označení motoru M25A , M25B. B mělo o málo větší vrtání a zdvih, což samozřejmě nemůže model postihnout.
Ale Fagioli jel v Monacu se specifikací W25B, takže je to prostě tak. Naštěstí ještě se stejným nasáváním do kompresoru jako měly W25A, takže model je správně, pozdější W25B měly už jiné nasávání do kompresoru.
Koukni zde, ale asi to znáš : http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/c9.htm
-zpětné zrcátko
-Brauchitsch má navíc nějaké přisávání na pravé straně před štítkem jezdce
-a ještě má navíc trubku na pravé straně pod víčkem nádrže, asi přepad ?
Tyto 3 záležitosti ale nejsou tím, co by mělo odlišit A a B, liší se motorem, někdy se ozančení A a B v označení W25 ani nepoužívá a vyskytuje se vždy jen u označení motoru M25A , M25B. B mělo o málo větší vrtání a zdvih, což samozřejmě nemůže model postihnout.
Ale Fagioli jel v Monacu se specifikací W25B, takže je to prostě tak. Naštěstí ještě se stejným nasáváním do kompresoru jako měly W25A, takže model je správně, pozdější W25B měly už jiné nasávání do kompresoru.
Koukni zde, ale asi to znáš : http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/c9.htm
Re: Modely CMC 1:18
Díky moc
ten odkaz znám a poctivě jsem v něm s mizernou znalostí angličtiny pátral.
Mám to stáhnuté z CMC fóra...dokud ještě fungovalo.....
To co píšeš o motorech a tak jsem zjistil z velmi pěkných knih o Mercedesech od nakladatelství Konemann.
"Karosářské" rozdíly byly závod od závodu různé,včetně délky rozvoru náprav a velikosti nádrže.
Jen jsem se nedobral té informace na jaké verzi,že Fagioli v tom Monaku jel.
ten odkaz znám a poctivě jsem v něm s mizernou znalostí angličtiny pátral.
Mám to stáhnuté z CMC fóra...dokud ještě fungovalo.....
To co píšeš o motorech a tak jsem zjistil z velmi pěkných knih o Mercedesech od nakladatelství Konemann.
"Karosářské" rozdíly byly závod od závodu různé,včetně délky rozvoru náprav a velikosti nádrže.
Jen jsem se nedobral té informace na jaké verzi,že Fagioli v tom Monaku jel.
Re: Modely CMC 1:18
Aby se Ti dobře rozhodovalo ke koupi obou, zde ještě trocha dobové dokumentace. Oba jsou vpohodě, žádný průšvih jako u Auto Unionu No.12 se nekoná.
Re: Modely CMC 1:18
[quote="Dali.B"]Aby se Ti dobře rozhodovalo ke koupi obou, zde ještě trocha dobové dokumentace. Oba jsou vpohodě, žádný průšvih jako u Auto Unionu No.12 se nekoná.
Ty W25 jsou jedny z nejpovedenějších stříbrných šípů,co se modelu týká.
Ale něco přece jen odflákli.Jestli si vzpomínáš,tak "demoverze" měly větrací průduchy před předními zrcátky,stejně jako na "živých" autech.
Nevím,proč CMC od tohoto detailu nakonec upustil.Že by k dokonalosti dovedená jejich současná politika zvyšování zisků za každou cenu?
Těch Auto Unionů D je škoda.Přidělat do motoru pár detailů kompresoru a poupravit formu na kapotu by je určitě nezabilo.
Otázka je,jak je to s velikostí kol.Tehdy se střídala kola o průměru 19 a 22 palců.Mám za to,že v té Francii jeli na 22-kách.
Podle fotek to tak vypadá.
To nemluvím o tom,že ty kola by měly být na všech modelech MB a AU lakovaná v barvě karoserie.
Takhle paradoxně vypadají reálněji kola ze starších verzí modelů.
Ty W25 jsou jedny z nejpovedenějších stříbrných šípů,co se modelu týká.
Ale něco přece jen odflákli.Jestli si vzpomínáš,tak "demoverze" měly větrací průduchy před předními zrcátky,stejně jako na "živých" autech.
Nevím,proč CMC od tohoto detailu nakonec upustil.Že by k dokonalosti dovedená jejich současná politika zvyšování zisků za každou cenu?
Těch Auto Unionů D je škoda.Přidělat do motoru pár detailů kompresoru a poupravit formu na kapotu by je určitě nezabilo.
Otázka je,jak je to s velikostí kol.Tehdy se střídala kola o průměru 19 a 22 palců.Mám za to,že v té Francii jeli na 22-kách.
Podle fotek to tak vypadá.
To nemluvím o tom,že ty kola by měly být na všech modelech MB a AU lakovaná v barvě karoserie.
Takhle paradoxně vypadají reálněji kola ze starších verzí modelů.
Re: Modely CMC 1:18
Byl jsem na dovči, tak čtu až teď.
Jenom malé doplnění, jak hovoříš "škoda těch Auto Unionů" v množném.
Já jsem si zcela záměrně koupil AU D No.14, ten je vpodstatě OK.
Oni totiž nenasadili ty dvoukompresorové verze hned od začátku sezony 39, ale postupně. A zatímco Müller No.12 jel velkou cenu Francie už s dvoukompresorovým, tak Meier No.14 jel ještě s jednokompresorovým.
Jenom malé doplnění, jak hovoříš "škoda těch Auto Unionů" v množném.
Já jsem si zcela záměrně koupil AU D No.14, ten je vpodstatě OK.
Oni totiž nenasadili ty dvoukompresorové verze hned od začátku sezony 39, ale postupně. A zatímco Müller No.12 jel velkou cenu Francie už s dvoukompresorovým, tak Meier No.14 jel ještě s jednokompresorovým.
Re: Modely CMC 1:18
Dnes jsem si přinesl od pana Borského už tištěné prospekty na Ferrari 312P Spyder a taky trojici MB 300SLR.
Tak nevím, na tištěném prospektu 312P vypadá stejně jako na všech dosavadních fotkách, tedy bez reklam.
Skutečný vůz v závodě reklamy měl. Pak ale nechápu proč na model dávali jediné logo Shell a to do úplně jiné pozice než bylo mezi reklamami na skutečném voze. Nějak nevím, co si mám o tom myslet.
http://www.cmc-modelcars.de/uploads/tx_ ... 12p-DE.pdf
Tak nevím, na tištěném prospektu 312P vypadá stejně jako na všech dosavadních fotkách, tedy bez reklam.
Skutečný vůz v závodě reklamy měl. Pak ale nechápu proč na model dávali jediné logo Shell a to do úplně jiné pozice než bylo mezi reklamami na skutečném voze. Nějak nevím, co si mám o tom myslet.
http://www.cmc-modelcars.de/uploads/tx_ ... 12p-DE.pdf
Re: Modely CMC 1:18
No podle mě je asi důležitější,že model sedí jak koza-reklamy jsou až druhotnou záležitostí.Začínám mít dojem,že CMC to taky začíná mastit, jak se dá