Resin modely
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: Resin modely
To NEO se čte jako [neo] nebo jako [nýjo], podobně jako Neo z Matrixu?
Re: Resin modely
N se vyslovuje Holandsky: en
E se vyslovuje Holandsky: ej
O se vyslovuje Holandsky: o
takže asi tak ....
E se vyslovuje Holandsky: ej
O se vyslovuje Holandsky: o
takže asi tak ....
Sbírka modelů Citroën
- ksmotorsport
- Příspěvky: 775
- Registrován: 16 kvě 2009, 12:09
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Resin modely
Ahoj
Potřebuji nutně sehnat carbon na dokončení modelů aut.
Takový jaký používá například Auto art.
Víte někdo kde se to dá koupit?
Potřebuji nutně sehnat carbon na dokončení modelů aut.
Takový jaký používá například Auto art.
Víte někdo kde se to dá koupit?
Karel66
http://www.modelyks.wbs.cz
http://www.modelyks.wbs.cz
Re: Resin modely
Sbírka modelů Citroën
- ksmotorsport
- Příspěvky: 775
- Registrován: 16 kvě 2009, 12:09
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Resin modely
To jsem zkoušel,silné a špatná struktura(je to moc velké)
Karel66
http://www.modelyks.wbs.cz
http://www.modelyks.wbs.cz
- ksmotorsport
- Příspěvky: 775
- Registrován: 16 kvě 2009, 12:09
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 kvě 2009, 20:35
Re: Resin modely
Síce iba 1:43, ale rezin a jednoducho nemám slov...
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0398925293
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0398925293
Re: Resin modely
Co třeba tento krásný model?Ale bude to chtít trpělivost
http://cgi.ebay.com/Ferrari-Testarossa- ... 27b7342373
http://cgi.ebay.com/Ferrari-Testarossa- ... 27b7342373
Re: Resin modely
někde tu máme vyjádření AutoART k resinům (z jejich webu)
Originál článek AutoART k resinu:
http://www.autoartmodels.com/article.we ... ticleId=56
tak odpověď Spark na resin a článek AA:
THERE IS A LOT OF NONSENSE SPOKEN AND WRITTEN ABOUT DIECAST METAL OR RESIN AS THE BEST MATERIAL FOR COLLECTORS' MODELS
Diecast Legends in their November 2012 magazine published a well written response and rebuttal to an article on Auto Art's website regarding the relative merits of diecast metal versus resin in collectors' model cars. Below we provide our own view...
We have carefully read Auto Art's article on their web site. Our response relates, naturally, to our own products and not to models in general which can vary widely in quality of accuracy, detail and finish.
Auto Art is a manufacturer for whose products we have considerable professional respect. They are clearly enthusiasts and produce many excellent models of interesting cars that we, as collectors in our own right, are very happy to own in our personal collections. But we disagree with various views expressed in their article.
Firstly we would stress that we do not regard either resin or diecast zinc as being inherently superior one to the other. We believe that they each have their place according to the particular model being produced. We ourselves have no universal preference of material. The only issue for us is choosing the right material for any given model. We are constantly on the lookout for new materials and techniques to best reproduce a car and all its components in miniature.
Auto Art are quite right that resin molding allows for a shorter delay between the appearance of a real car and the model. However when Auto Art refer to the comparative costs of tooling and the considerably greater cost of steel versus silicone they are only telling part of the story. A major cost component of any particular model comes from the research necessary to ensure accuracy. We employ a team of specialists with different fields of expertise, whether it be in classic F1, Can Am, Land Speed Record or whatever. These people spend countless hours researching particular cars in our books and photo libraries, on the internet and also visiting manufacturers, car shows, races and museums etc. When they have assembled enough photographs and dimensional data the process of producing a prototype begins. This is time consuming and expensive, particularly for any classic cars which cannot be digitally scanned. Scanning reduces the time to produce a prototype by months. All this very meaningful expense is the same for any well researched model whether produced in resin or injected metal and has to be considered as part of the total set up cost.
So for us, the question of whether to use injection molding or resin casting often boils down to the size of any given production run. Depending on the model, if an initial run of a particular version of a car is a few thousand or more we would tend to use diecasting, as indeed we have frequently done in the past. However it must also be said that some models are, quite simply, better produced in resin even if the production run is in the thousands. This has to do with moulding techniques, parting lines and the complicated shapes of some cars where we are of the opinion that a given model will be more accurate in resin. I strongly suspect that many collectors do not even notice when we switch back and forth between materials.
Auto Art is certainly right to point out that it is generally easier to produce opening doors etc in diecast as resin is fragile.However the problem does not completely go away in diecast as one is still often left with the choice of overscaling the hinges and catches or else making them so delicate they also break easily. Collectors still have to make up their own minds on whether they want opening parts or not . These can be very successful on some cars but not necessarily on all. Shut lines can be an issue if they are too wide.
Perhaps contrary to widespread belief, we use plenty of injection molding for various small parts, such as wheels, which can be used on a variety of different cars. It must be said that apart from the initial mold tooling it is easier and cheaper to produce and assemble injection molded components than comparable models using resin.
For the foreseeable future I cannot see us ever using injection molding for windscreens and windows. The quality, transparency and scale thickness of injection molded windows is, for us, totally unacceptable and can in some cases ruin an otherwise excellent model, rendering it, especially in 1/43 scale, far too "toylike" . The method we use is certainly cumulatively more expensive than injection molding. It is very labour intensive and labour costs in China have exploded over the past few years.
Auto Art's comparison of the relative costs of trimming and polishing resin and diecast parts is simplistic and wrong. Diecast pieces never need filling. Resin often does and this is also very labour intensive.
Auto Art is certainly correct to point out the comparative weakness of resin versus zinc. However collectors know full well that accurate scale models are delicate. It is hardly ever the bodywork of a model that breaks with careless handing but rather the various small attachments such as wing mirrors and spoilers that break off. This can happen just as easily to a diecast model as a resin one. Of course if a spoiler is injection molded and overscaled it might well be stronger but there is, to us, an unacceptable price to pay in reduced accuracy. Where any of our models do arrive broken in shipment to our distributors then it is clearly up to us to repair or replace. We take this very seriously.
We have seen none of the structural deformation in resin models that Auto Art suggest is possible despite the fact that we have some that are forty years old in our personal collections. Their comment strikes us as being biased scare mongering. It also neglects to mention that there have been well documented cases of diecast zinc deterioration commonly known to collectors as "metal fatigue" which can result in blistering, expansion, distortion, cracking and even total collapse of zinc castings. It is only fair to say that this should not occur in well controlled production processes and indeed I have many sixty year old Dinky Toys and Solidos which are as perfect now as the day they left the factory.
Like wise we take issue with Auto art's comments regarding the baking of paints. We do bake paints in our factory on both resin and diecast models - so they are simply talking nonsense here. The glossy appearance that they mention is not inherent to the process of painting on resin but a commercial /aesthetic choice that some manufacturers have made in response to their clients' demand for a glossy finish. As it happens we do not like the glossy finish as we feel it makes the cars look as though they are covered in treacle or honey.
We also take issue with what we would regard as oversimplification of the choice of pad printing or decals. We use both methods and the choice for us depends on the individual application. Pad printing can be unsuitable for surfaces with any great degree of compound curves. They are typically appropriate for the flatter surfaces of a car far, less so on any distinct compound curve. So any given model of ours, whether it be diecast or resin, will have a mixture of pad printing and decals. The issue of the transparent membrane yellowing with age becomes obvious on a white or silver background but is not noticeable on most other colours, even on my old 1960s Solido models.
Lastly we would really like to emphasize again we don't care whether a model is made of resin or diecast zinc. We only care if it is accurate or not. Any good scale model, diecast or resin, is a fragile and delicate object. It is not a toy to be pushed around on the floor.
Překlad (Google:)
Tam je hodně nesmyslů, jimiž se hovoří a píše o Litý METAL nebo pryskyřice za nejlepší materiál pro modely Sběratelské
Diecast Legends v jejich listopadu 2012 časopis vydával studnu písemnou odpověď a Vyvrácení článek na Auto Art internetových stránkách, pokud jde o relativní přednosti odlitku kovu oproti pryskyřice v modelových sběratelských automobilů. Níže poskytujeme náš vlastní pohled ...
Pečlivě jsme si Auto umění si článek na svých webových stránkách. Naše reakce se týká, samozřejmě, na našich vlastních výrobků, a nikoli pouze pro modely obecně, což může značně liší v kvalitě přesnosti, detailu a provedení.
Auto Art je výrobce pro jehož výrobky máme značnou profesionální úctu. Jsou jasně nadšenci a produkují mnoho vynikajících modelů zajímavých automobilů, které my, jako kolektory v naší vlastní pravý, jsou velmi rádi, že vlastní v našich soukromých sbírek. Ale nesouhlasíme s různými názory vyjádřenými ve svém článku.
Za prvé bychom zdůraznit, že nepovažujeme buď pryskyřice nebo Litý zinek za veskrze nadřazený, kdo jiný. Věříme, že každý z nich má své místo v závislosti na konkrétním modelu se vyrábí. My sami nemají univerzální preference materiálu. Jedinou otázkou pro nás je výběr správného materiálu pro daný model. Neustále hledáme nové materiály a techniky, aby co nejlépe reprodukovat auto a všechny jeho součásti v miniatuře.
Auto Art jsou zcela správné, že pryskyřice lití umožňuje kratší zpoždění mezi vzhledu skutečného vozu a modelu. Nicméně, když Auto Art viz srovnávací náklady nástrojů a podstatně větší náklady na oceli oproti silikonu jsou pouze říkají část příběhu. Hlavní nákladovou složkou nějaký konkrétní model pochází z výzkumu nezbytného pro zajištění přesnosti. Zaměstnáváme tým specialistů s různými oborů, ať už je to v klasické F1, Can Am, Land Speed Record nebo cokoliv jiného. Tito lidé tráví nespočetné hodiny zkoumáním jednotlivých vozů v našich knihách a fotografií knihoven, na internetu a také hostujícím výrobci, auto show, závody a muzea atd. Když se shromáždili dostatek fotografií a rozměrové údaje proces výroby prototypu začíná. To je časově náročné a nákladné, a to zejména pro všechny klasických automobilů, které nemohou být digitálně nasnímaných. Skenování snižuje čas potřebný k výrobě prototypu po měsících. To vše velmi významné náklady jsou stejné pro všechny prozkoumán modelu vyrobené v pryskyřici nebo vstřikováním kovu a je třeba považovat za součást celkového vytvořené nákladů.
Takže pro nás, je otázka, zda použít vstřikování nebo pryskyřice lití často scvrkává na velikosti dané výroby. V závislosti na modelu, pokud počáteční běh konkrétní verzi automobilu je několik tisíc nebo více bychom tendenci používat lití, jak opravdu jsme často provádí v minulosti. Je však třeba uvést, že některé modely jsou, jednoduše řečeno, lépe produkoval v pryskyřici, i když výrobní série je v tisících. To má co do činění s technikou lisování, dělicí čáry a složitých tvarů některých vozů, kde jsme toho názoru, že daný model bude přesnější v pryskyřici. Mám silné podezření, že mnozí sběratelé ani nevšiml, když jsme se přepínat tam a zpět mezi materiály.
Auto Art je jistě správně poukazuje na to, že to je obecně snadnější k produkci otevírání dveří atd. v diecast jako pryskyřice fragile.However problém není zcela mizí v diecast jako jeden je stále ještě často vlevo s výběrem overscaling závěsů a úlovků jinak dělat je tak jemná, že i zlomit. Sběratelé ještě udělat vlastní názor na to, zda se chcete otevřít díl nebo ne. Ty mohou být velmi úspěšné na některých automobilů, ale nemusí být na všech. Uzavírací řádky mohou být problém, pokud jsou příliš široké.
Možná na rozdíl od rozšířeného přesvědčení, používáme spoustu vstřikování plastů pro různé malé části, jako jsou kola, které mohou být použity na mnoha různých vozů. Je třeba říci, že na rozdíl od původního formy nástrojů je jednodušší a levnější na výrobu a montáž Vstřikovaná komponenty než srovnatelné modely s použitím pryskyřice.
V dohledné budoucnosti nevidím nás stále pomocí vstřikování u čelních skel a oken. Kvalita, transparentnost a rozsah tloušťka vstřikováním oken je pro nás zcela nepřijatelné a může v některých případech zničit, která by jinak vynikající model, které je činí, zejména v 1/43 rozsahu, příliš "toylike". Metoda, kterou používají, je jistě kumulativně dražší než vstřikování. Je to velmi náročné na pracovní sílu a náklady na pracovní sílu v Číně prudce v posledních několika letech.
Auto Art je srovnání relativních nákladů na stříhání a leštění pryskyřice a litý dílů je zjednodušující a špatné. Diecast kusy nikdy potřebovat plnění. Pryskyřice se často dělá, a to je také velmi náročné na pracovní sílu.
Auto Art je jistě správné poukázat na srovnávací slabost pryskyřice proti zinku. Nicméně sběratelé vědí velmi dobře, že přesné modely v měřítku jsou jemné. Je to téměř nikdy karoserie modelu, který se prorazí s neopatrným odevzdání, ale spíše různých malých přílohách, jako jsou zrcátkách a spoilery, které porušují off. To se může stát stejně snadno na odlitku modelu jako pryskyřice jeden. Samozřejmě, pokud spoiler je vstřikovaný a overscaled by to mohlo být i silnější, ale tam je, pro nás, nepřijatelné cena za sníženou přesností. Pokud se některý z našich modelů dorazí rozbité při přepravě na našich distributorů, pak je jasně na nás, abychom opravit nebo nahradit. Bereme to velmi vážně.
Viděli jsme nic na strukturální deformace pryskyřice modelů, které Auto Art navrhnou je možné i přes skutečnost, že máme některé, které jsou čtyřicet let v našich soukromých sbírek. Jejich komentář připadá nám, že jsou neobjektivní vyděsit štvaní. To také opomíjí zmínit, že byly dobře zdokumentovány případy zhoršení zinku odlitku běžně známý sběratelům jako "únava kovu", který může mít za následek tvorbu puchýřů, expanze, zkreslení, praskání a dokonce i naprostý kolaps zinkových odlitků. Je jen spravedlivé říci, že by to nemělo dojít v dobře řízených výrobních procesů a skutečně jsem mnoho šedesát rok staré Dinky hračky a Solidos, které jsou tak dokonalé, nyní jako den, kdy opustil továrnu.
Stejně jako moudrý vezmeme problém s Auto umení připomínky ohledně pečení nátěrových hmot. Děláme péct barev v naší továrně na obou pryskyřice a diecast modely - tak oni jsou prostě nesmysly zde. Lesklý vzhled, který se zmínit není vlastní proces malování na pryskyřice, ale komerční / estetické volby, které někteří výrobci provedené v reakci na poptávku svých klientů pro lesklým povrchem. Jak se to stane, nemáme rádi lesklý povrch, jak jsme pocit, že dělá auta vypadají, jako by se na ně vztahuje v melasy nebo medu.
Také jsme se problém s tím, co bychom považovat za zjednodušující o výběru tamponový tisk nebo obtisky. Jsme použít obě metody a výběr pro nás závisí na individuální žádosti. Tamponový tisk může být nevhodný pro povrchy s nějakou velkou mírou složených křivek. Oni jsou typicky vhodné pro plošší plochy vozu daleko, méně tak na nějaké rozlišené složeném křivky. Takže nějaký daný model je ten náš, ať už je to odlitek, nebo pryskyřice, bude mít směs tampónový tisk a obtisky. Otázka transparentní membrány žloutnutí s věkem zřejmé, na bílým nebo stříbrným pozadím, ale není patrné na většině ostatních barev, a to i na mých starých 1960 modelů Solido.
Konečně bychom opravdu chtěli znovu zdůraznit my se nestaráme, zda model je vyroben z pryskyřice nebo odlitku zinku. Máme jen jedno, jestli je to správné nebo ne. Každý dobrý model v měřítku, litý nebo pryskyřice, je křehký a delikátní objekt. To není hračka být vytlačen na podlaze.Vrátit úpravy
Novinka! Kliknutím na výše uvedená slova zobrazíte alternativní překlady a můžete překlad upravit. Odmítnout
Originál článek AutoART k resinu:
http://www.autoartmodels.com/article.we ... ticleId=56
tak odpověď Spark na resin a článek AA:
THERE IS A LOT OF NONSENSE SPOKEN AND WRITTEN ABOUT DIECAST METAL OR RESIN AS THE BEST MATERIAL FOR COLLECTORS' MODELS
Diecast Legends in their November 2012 magazine published a well written response and rebuttal to an article on Auto Art's website regarding the relative merits of diecast metal versus resin in collectors' model cars. Below we provide our own view...
We have carefully read Auto Art's article on their web site. Our response relates, naturally, to our own products and not to models in general which can vary widely in quality of accuracy, detail and finish.
Auto Art is a manufacturer for whose products we have considerable professional respect. They are clearly enthusiasts and produce many excellent models of interesting cars that we, as collectors in our own right, are very happy to own in our personal collections. But we disagree with various views expressed in their article.
Firstly we would stress that we do not regard either resin or diecast zinc as being inherently superior one to the other. We believe that they each have their place according to the particular model being produced. We ourselves have no universal preference of material. The only issue for us is choosing the right material for any given model. We are constantly on the lookout for new materials and techniques to best reproduce a car and all its components in miniature.
Auto Art are quite right that resin molding allows for a shorter delay between the appearance of a real car and the model. However when Auto Art refer to the comparative costs of tooling and the considerably greater cost of steel versus silicone they are only telling part of the story. A major cost component of any particular model comes from the research necessary to ensure accuracy. We employ a team of specialists with different fields of expertise, whether it be in classic F1, Can Am, Land Speed Record or whatever. These people spend countless hours researching particular cars in our books and photo libraries, on the internet and also visiting manufacturers, car shows, races and museums etc. When they have assembled enough photographs and dimensional data the process of producing a prototype begins. This is time consuming and expensive, particularly for any classic cars which cannot be digitally scanned. Scanning reduces the time to produce a prototype by months. All this very meaningful expense is the same for any well researched model whether produced in resin or injected metal and has to be considered as part of the total set up cost.
So for us, the question of whether to use injection molding or resin casting often boils down to the size of any given production run. Depending on the model, if an initial run of a particular version of a car is a few thousand or more we would tend to use diecasting, as indeed we have frequently done in the past. However it must also be said that some models are, quite simply, better produced in resin even if the production run is in the thousands. This has to do with moulding techniques, parting lines and the complicated shapes of some cars where we are of the opinion that a given model will be more accurate in resin. I strongly suspect that many collectors do not even notice when we switch back and forth between materials.
Auto Art is certainly right to point out that it is generally easier to produce opening doors etc in diecast as resin is fragile.However the problem does not completely go away in diecast as one is still often left with the choice of overscaling the hinges and catches or else making them so delicate they also break easily. Collectors still have to make up their own minds on whether they want opening parts or not . These can be very successful on some cars but not necessarily on all. Shut lines can be an issue if they are too wide.
Perhaps contrary to widespread belief, we use plenty of injection molding for various small parts, such as wheels, which can be used on a variety of different cars. It must be said that apart from the initial mold tooling it is easier and cheaper to produce and assemble injection molded components than comparable models using resin.
For the foreseeable future I cannot see us ever using injection molding for windscreens and windows. The quality, transparency and scale thickness of injection molded windows is, for us, totally unacceptable and can in some cases ruin an otherwise excellent model, rendering it, especially in 1/43 scale, far too "toylike" . The method we use is certainly cumulatively more expensive than injection molding. It is very labour intensive and labour costs in China have exploded over the past few years.
Auto Art's comparison of the relative costs of trimming and polishing resin and diecast parts is simplistic and wrong. Diecast pieces never need filling. Resin often does and this is also very labour intensive.
Auto Art is certainly correct to point out the comparative weakness of resin versus zinc. However collectors know full well that accurate scale models are delicate. It is hardly ever the bodywork of a model that breaks with careless handing but rather the various small attachments such as wing mirrors and spoilers that break off. This can happen just as easily to a diecast model as a resin one. Of course if a spoiler is injection molded and overscaled it might well be stronger but there is, to us, an unacceptable price to pay in reduced accuracy. Where any of our models do arrive broken in shipment to our distributors then it is clearly up to us to repair or replace. We take this very seriously.
We have seen none of the structural deformation in resin models that Auto Art suggest is possible despite the fact that we have some that are forty years old in our personal collections. Their comment strikes us as being biased scare mongering. It also neglects to mention that there have been well documented cases of diecast zinc deterioration commonly known to collectors as "metal fatigue" which can result in blistering, expansion, distortion, cracking and even total collapse of zinc castings. It is only fair to say that this should not occur in well controlled production processes and indeed I have many sixty year old Dinky Toys and Solidos which are as perfect now as the day they left the factory.
Like wise we take issue with Auto art's comments regarding the baking of paints. We do bake paints in our factory on both resin and diecast models - so they are simply talking nonsense here. The glossy appearance that they mention is not inherent to the process of painting on resin but a commercial /aesthetic choice that some manufacturers have made in response to their clients' demand for a glossy finish. As it happens we do not like the glossy finish as we feel it makes the cars look as though they are covered in treacle or honey.
We also take issue with what we would regard as oversimplification of the choice of pad printing or decals. We use both methods and the choice for us depends on the individual application. Pad printing can be unsuitable for surfaces with any great degree of compound curves. They are typically appropriate for the flatter surfaces of a car far, less so on any distinct compound curve. So any given model of ours, whether it be diecast or resin, will have a mixture of pad printing and decals. The issue of the transparent membrane yellowing with age becomes obvious on a white or silver background but is not noticeable on most other colours, even on my old 1960s Solido models.
Lastly we would really like to emphasize again we don't care whether a model is made of resin or diecast zinc. We only care if it is accurate or not. Any good scale model, diecast or resin, is a fragile and delicate object. It is not a toy to be pushed around on the floor.
Překlad (Google:)
Tam je hodně nesmyslů, jimiž se hovoří a píše o Litý METAL nebo pryskyřice za nejlepší materiál pro modely Sběratelské
Diecast Legends v jejich listopadu 2012 časopis vydával studnu písemnou odpověď a Vyvrácení článek na Auto Art internetových stránkách, pokud jde o relativní přednosti odlitku kovu oproti pryskyřice v modelových sběratelských automobilů. Níže poskytujeme náš vlastní pohled ...
Pečlivě jsme si Auto umění si článek na svých webových stránkách. Naše reakce se týká, samozřejmě, na našich vlastních výrobků, a nikoli pouze pro modely obecně, což může značně liší v kvalitě přesnosti, detailu a provedení.
Auto Art je výrobce pro jehož výrobky máme značnou profesionální úctu. Jsou jasně nadšenci a produkují mnoho vynikajících modelů zajímavých automobilů, které my, jako kolektory v naší vlastní pravý, jsou velmi rádi, že vlastní v našich soukromých sbírek. Ale nesouhlasíme s různými názory vyjádřenými ve svém článku.
Za prvé bychom zdůraznit, že nepovažujeme buď pryskyřice nebo Litý zinek za veskrze nadřazený, kdo jiný. Věříme, že každý z nich má své místo v závislosti na konkrétním modelu se vyrábí. My sami nemají univerzální preference materiálu. Jedinou otázkou pro nás je výběr správného materiálu pro daný model. Neustále hledáme nové materiály a techniky, aby co nejlépe reprodukovat auto a všechny jeho součásti v miniatuře.
Auto Art jsou zcela správné, že pryskyřice lití umožňuje kratší zpoždění mezi vzhledu skutečného vozu a modelu. Nicméně, když Auto Art viz srovnávací náklady nástrojů a podstatně větší náklady na oceli oproti silikonu jsou pouze říkají část příběhu. Hlavní nákladovou složkou nějaký konkrétní model pochází z výzkumu nezbytného pro zajištění přesnosti. Zaměstnáváme tým specialistů s různými oborů, ať už je to v klasické F1, Can Am, Land Speed Record nebo cokoliv jiného. Tito lidé tráví nespočetné hodiny zkoumáním jednotlivých vozů v našich knihách a fotografií knihoven, na internetu a také hostujícím výrobci, auto show, závody a muzea atd. Když se shromáždili dostatek fotografií a rozměrové údaje proces výroby prototypu začíná. To je časově náročné a nákladné, a to zejména pro všechny klasických automobilů, které nemohou být digitálně nasnímaných. Skenování snižuje čas potřebný k výrobě prototypu po měsících. To vše velmi významné náklady jsou stejné pro všechny prozkoumán modelu vyrobené v pryskyřici nebo vstřikováním kovu a je třeba považovat za součást celkového vytvořené nákladů.
Takže pro nás, je otázka, zda použít vstřikování nebo pryskyřice lití často scvrkává na velikosti dané výroby. V závislosti na modelu, pokud počáteční běh konkrétní verzi automobilu je několik tisíc nebo více bychom tendenci používat lití, jak opravdu jsme často provádí v minulosti. Je však třeba uvést, že některé modely jsou, jednoduše řečeno, lépe produkoval v pryskyřici, i když výrobní série je v tisících. To má co do činění s technikou lisování, dělicí čáry a složitých tvarů některých vozů, kde jsme toho názoru, že daný model bude přesnější v pryskyřici. Mám silné podezření, že mnozí sběratelé ani nevšiml, když jsme se přepínat tam a zpět mezi materiály.
Auto Art je jistě správně poukazuje na to, že to je obecně snadnější k produkci otevírání dveří atd. v diecast jako pryskyřice fragile.However problém není zcela mizí v diecast jako jeden je stále ještě často vlevo s výběrem overscaling závěsů a úlovků jinak dělat je tak jemná, že i zlomit. Sběratelé ještě udělat vlastní názor na to, zda se chcete otevřít díl nebo ne. Ty mohou být velmi úspěšné na některých automobilů, ale nemusí být na všech. Uzavírací řádky mohou být problém, pokud jsou příliš široké.
Možná na rozdíl od rozšířeného přesvědčení, používáme spoustu vstřikování plastů pro různé malé části, jako jsou kola, které mohou být použity na mnoha různých vozů. Je třeba říci, že na rozdíl od původního formy nástrojů je jednodušší a levnější na výrobu a montáž Vstřikovaná komponenty než srovnatelné modely s použitím pryskyřice.
V dohledné budoucnosti nevidím nás stále pomocí vstřikování u čelních skel a oken. Kvalita, transparentnost a rozsah tloušťka vstřikováním oken je pro nás zcela nepřijatelné a může v některých případech zničit, která by jinak vynikající model, které je činí, zejména v 1/43 rozsahu, příliš "toylike". Metoda, kterou používají, je jistě kumulativně dražší než vstřikování. Je to velmi náročné na pracovní sílu a náklady na pracovní sílu v Číně prudce v posledních několika letech.
Auto Art je srovnání relativních nákladů na stříhání a leštění pryskyřice a litý dílů je zjednodušující a špatné. Diecast kusy nikdy potřebovat plnění. Pryskyřice se často dělá, a to je také velmi náročné na pracovní sílu.
Auto Art je jistě správné poukázat na srovnávací slabost pryskyřice proti zinku. Nicméně sběratelé vědí velmi dobře, že přesné modely v měřítku jsou jemné. Je to téměř nikdy karoserie modelu, který se prorazí s neopatrným odevzdání, ale spíše různých malých přílohách, jako jsou zrcátkách a spoilery, které porušují off. To se může stát stejně snadno na odlitku modelu jako pryskyřice jeden. Samozřejmě, pokud spoiler je vstřikovaný a overscaled by to mohlo být i silnější, ale tam je, pro nás, nepřijatelné cena za sníženou přesností. Pokud se některý z našich modelů dorazí rozbité při přepravě na našich distributorů, pak je jasně na nás, abychom opravit nebo nahradit. Bereme to velmi vážně.
Viděli jsme nic na strukturální deformace pryskyřice modelů, které Auto Art navrhnou je možné i přes skutečnost, že máme některé, které jsou čtyřicet let v našich soukromých sbírek. Jejich komentář připadá nám, že jsou neobjektivní vyděsit štvaní. To také opomíjí zmínit, že byly dobře zdokumentovány případy zhoršení zinku odlitku běžně známý sběratelům jako "únava kovu", který může mít za následek tvorbu puchýřů, expanze, zkreslení, praskání a dokonce i naprostý kolaps zinkových odlitků. Je jen spravedlivé říci, že by to nemělo dojít v dobře řízených výrobních procesů a skutečně jsem mnoho šedesát rok staré Dinky hračky a Solidos, které jsou tak dokonalé, nyní jako den, kdy opustil továrnu.
Stejně jako moudrý vezmeme problém s Auto umení připomínky ohledně pečení nátěrových hmot. Děláme péct barev v naší továrně na obou pryskyřice a diecast modely - tak oni jsou prostě nesmysly zde. Lesklý vzhled, který se zmínit není vlastní proces malování na pryskyřice, ale komerční / estetické volby, které někteří výrobci provedené v reakci na poptávku svých klientů pro lesklým povrchem. Jak se to stane, nemáme rádi lesklý povrch, jak jsme pocit, že dělá auta vypadají, jako by se na ně vztahuje v melasy nebo medu.
Také jsme se problém s tím, co bychom považovat za zjednodušující o výběru tamponový tisk nebo obtisky. Jsme použít obě metody a výběr pro nás závisí na individuální žádosti. Tamponový tisk může být nevhodný pro povrchy s nějakou velkou mírou složených křivek. Oni jsou typicky vhodné pro plošší plochy vozu daleko, méně tak na nějaké rozlišené složeném křivky. Takže nějaký daný model je ten náš, ať už je to odlitek, nebo pryskyřice, bude mít směs tampónový tisk a obtisky. Otázka transparentní membrány žloutnutí s věkem zřejmé, na bílým nebo stříbrným pozadím, ale není patrné na většině ostatních barev, a to i na mých starých 1960 modelů Solido.
Konečně bychom opravdu chtěli znovu zdůraznit my se nestaráme, zda model je vyroben z pryskyřice nebo odlitku zinku. Máme jen jedno, jestli je to správné nebo ne. Každý dobrý model v měřítku, litý nebo pryskyřice, je křehký a delikátní objekt. To není hračka být vytlačen na podlaze.Vrátit úpravy
Novinka! Kliknutím na výše uvedená slova zobrazíte alternativní překlady a můžete překlad upravit. Odmítnout
Sbírka modelů Citroën