Porsche
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche
Dalibore, pěkné spajdry. Tyto speciály můžu
Re: Porsche
No Dalibore ty kelímky pod těma modelama jsou opravdu hrozný, hlavně na těch fotkách.Ale proti gustu....
Re: Porsche
Jo, díky Libore, ne že bych zrovna tyhle Spydery považoval za nějak krásné, ale chtěl jsem to pro doplnění sbírky Porsche od AA.
Je mi jasné Sváťo, že Ty bys ty podstavce z jogurtů nemohl řešit, ani kdybys chtěl. Tolik jogurtů se prostě sníst nedá.
Je mi jasné Sváťo, že Ty bys ty podstavce z jogurtů nemohl řešit, ani kdybys chtěl. Tolik jogurtů se prostě sníst nedá.
Re: Porsche
Pořídil jsem si pro rozšíření sbírky potisky pro prezentační model Porsche 911GT3 Supercup 1998 od firmy AT, model pro přestavbu od AA už mám připravený, nicméně bych potřeboval zadní křídlo a´la GT3, spokojil bych se i s tím od Bburaga. Nepřebývá někomu? komas@seznam.cz
Re: Porsche
PORSCHE 997 TURBO 2010-Norev
PORSCHE 997 TURBO 2010 vs. 2006-Norev
PORSCHE 997 TURBO 2010 vs. 2006-Norev
Re: Porsche
S novým přírůstkem ve sbírce mám postaráno o další práci - změna " továrních " barev GT3R na verzi z LM 2000
Re: Porsche
[quote="sva57"] PORSCHE 997 TURBO 2010-Norev[quote]
Na tenhle model jsem se těšil hlavně kvůli avízované barvě Aquablau, ale výsledek je naprosto odlišný, neříkám, že je ta tmavomodrá metalíza špatná, ale jsem tím zklamán. Už dřív jsem šel raději do dealerské verze, která má taky modrou metalízu, ale alespoň jde o barvu skutečného vozu.
Na tenhle model jsem se těšil hlavně kvůli avízované barvě Aquablau, ale výsledek je naprosto odlišný, neříkám, že je ta tmavomodrá metalíza špatná, ale jsem tím zklamán. Už dřív jsem šel raději do dealerské verze, která má taky modrou metalízu, ale alespoň jde o barvu skutečného vozu.
Re: Porsche
to Komas : to bude treba davat dolu tie tempo z karoserie nie(996 GT3)? ci tie napisy Autoart su nalepky? (pocitam s tym ze nie)...ja tiez planujem prestriekat jeden moj CLK GTR na inu farbu ale ma na sebe napisy a kusok sa bojim s brusnym papierom ist na to...mozno by stacila nejaka drsnejsia lestiaca pasta od Tamiye (popripade nejaka na autolak)...
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Porsche
To Stevko86 :
potisky na modelu od AA nejsou obtisky, které by šly sundat vodou ( možná s výjimkou sluneční clony na předním okně), mě se nejlépe osvědčil roztok na čištění štětců od Revellu, ale je třeba dávat bacha, aby se to nedotklo plastových částí modelu. Původní lak modelu to nepoškodí, tedy pokud se to nenechá ve velké koncentraci příliš dlouho působit. Chce to tedy tpělivost a pečlivost, lak pak přeleštit silichromem ( dnes Tempo) či jnou jemnou brusnou pastou a výsledek je zaručen.
Pokud bys chtěl změnit i lak vozu, pak doporučuji sundat ten stávající ( zejména kvůli slícování dílů karosérie, které se otevírají - je-li tam moc vrstev barvy, dochází k jejímu otěru), na to používám rozpouštědlo ve spreji, přesný název teď nevím, ale dováží to nějaká moravská firma z Itálie, 200 ml sprej stojí asi tři stovky a lak se po postřiku " zdrcne", zkroutí a odloupne od kovového povrchu, na hůře přístupná místa lze použít modelářský štětec. Před nedávnem jsem stejným postupem předělal závodní Porsche 911 GT1 z roku 1998 od Maista ze zelené na tovární bílou, " ve výrobě" je Porsche 356B od Ricko z černé na růžovou s potisky a lá Pink Pig.Až bude hotovo, vystavím nějaké fotky.
potisky na modelu od AA nejsou obtisky, které by šly sundat vodou ( možná s výjimkou sluneční clony na předním okně), mě se nejlépe osvědčil roztok na čištění štětců od Revellu, ale je třeba dávat bacha, aby se to nedotklo plastových částí modelu. Původní lak modelu to nepoškodí, tedy pokud se to nenechá ve velké koncentraci příliš dlouho působit. Chce to tedy tpělivost a pečlivost, lak pak přeleštit silichromem ( dnes Tempo) či jnou jemnou brusnou pastou a výsledek je zaručen.
Pokud bys chtěl změnit i lak vozu, pak doporučuji sundat ten stávající ( zejména kvůli slícování dílů karosérie, které se otevírají - je-li tam moc vrstev barvy, dochází k jejímu otěru), na to používám rozpouštědlo ve spreji, přesný název teď nevím, ale dováží to nějaká moravská firma z Itálie, 200 ml sprej stojí asi tři stovky a lak se po postřiku " zdrcne", zkroutí a odloupne od kovového povrchu, na hůře přístupná místa lze použít modelářský štětec. Před nedávnem jsem stejným postupem předělal závodní Porsche 911 GT1 z roku 1998 od Maista ze zelené na tovární bílou, " ve výrobě" je Porsche 356B od Ricko z černé na růžovou s potisky a lá Pink Pig.Až bude hotovo, vystavím nějaké fotky.
Re: Porsche
a neznáš náhodou zaručený čili odzkoušený způsob na odstranění původního loga s čelního skla u Audi Sport Quattro od AA abych nedopadl jako hurvajs?
Naposledy upravil(a) racing18 dne 13 kvě 2011, 10:50, celkem upraveno 1 x.