Keď nepozerám na cenu, katastrofu až takú nevidím. Nečakám, že z takéhoto starého základu vznikne supermodel. Len sa stále divím, že sa ešte žiadny iný výrobca nedal do modelu tohto legendárneho vozu. Potom sa ľahko využíva diera na trhu.
Kamarát má cca 15 kúskov Š130RS, je fanda do tejto Škodovky a toto má prvý cesťák. Jednotlivo, ale hlavne ako celok pôsobí to úchvatne.
Pre mňa je katastrofa, keď napadne zinkový mor značne drahé, špičkovo urobené CMC, alebo aj o niečo lacnejšie iné otváracie kováky. A niekedy už po 7-10 rokoch máš oči pre plač.
WRC - není co víc dodat
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: WRC - není co víc dodat
- Přílohy
-
- IMG_4972.jpeg (88.25 KiB) Zobrazeno 157 x
Re: WRC - není co víc dodat
Zdá se mě, že CMC používá k výrobě karosérií měděné díly.
Re: WRC - není co víc dodat
Zdravím fanoušky rally aut.
Nedávno jsem tady prezentoval příspěvek, že jsem pořídil model rally auta Audi quattro mistra světa v rallye 1983 jezdce Hannu Mikkoly. A napsal jsem, že byl zvolen nejlepším jezdcem rallye minulého století. Musím se opravit, není to pravda. Tím nejlepším byl zvolen Walter Röhrl z tehdejší NSR. Takže to tímto příspěvkem tady uvádím na pravou míru.
Nedávno jsem tady prezentoval příspěvek, že jsem pořídil model rally auta Audi quattro mistra světa v rallye 1983 jezdce Hannu Mikkoly. A napsal jsem, že byl zvolen nejlepším jezdcem rallye minulého století. Musím se opravit, není to pravda. Tím nejlepším byl zvolen Walter Röhrl z tehdejší NSR. Takže to tímto příspěvkem tady uvádím na pravou míru.