Reklamace
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Reklamace
Jen by mě tak zajímalo pánové,proč se prodejce někdo z vás nezeptá přímo,proč má takovou cenu a poštovný.A jestli to chce vůbec prodat,nebo mu jde o negativní reklamu
Re: Reklamace
Osobně pokud to je Český E-Shop třeba MAC model - tak je poprosím jestli mi model zkontrolují před odesláním, nikdy nebyl popatlán a vždy vše bylo pořádku jsou profíci a vědí jak se k modelu chovat. Teď to dělám tak že kamarád Citroëňák z Prahy mě model vyzvedne (Mac a Fox jinde to neberu u Fox se musí přez E-Shop model objednat a pak je na vybrané provozovně připraven) a pošle ke mě. Model mam zkontrolovaný a to pečlivě on je puntičkář, protože má rád Citroën a nebere sám 1/18 koukne se na model ještě to zhodnotíme a do konce roku měl práci s poštou grátis, tak mě ještě model šel bez pošty
Třeba když mě Sváťa posílal ze společné zásilky 5 kousků ke mně z Modelisima, tak sem mu taky psal ať na to jukne a zkontroloval to, protože pokud by byl problém a model se měl posílat zpět, nebo řešit slevu, musel bych ho stejně zpět ke Sváťovi poslat a věřím že model nepoškodí při kontrole.
Tomu z Aukra jsem zkusl napsat
viz Dali
Svět modelů to tak ale opravdu má, že poškozené zboží musíš reklamovat jinak ti reklamaci neuznají:
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
Záruční doba a reklamace se řídí platnými zákony. Záruční doba je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Při dodání zboží je kupující povinen si zboží neprodleně prohlédnout a případné množstevní nebo zjevné vady ihned reklamovat.
Při poškození přepravního obalu je nutné sepsat s dopravcem záznam o poškození zásilky. Veškěré zboží je zasíláno jako křehké nebo rozbitné, při jakémkoliv mechanické poškození zboží a to i bez zjevného poškození obalu je nutno sepsat reklamaci s dopravcem o poškození zásilky a to nejpozději do 24 hodin. Bez zápisu o reklamaci s dopravcem nemůže být Vaše reklamace přijata. Sepsání zápisu o reklamaci je pro pracovníka dopravce povinné, takže je nutno na sepsání zápisu trvat. Pracovník dopravce není v žádném případě oprávněn reklamaci jakýmkoliv způsobem řešit natož ji zamítnout. K vyřízení reklamace je třeba u modelů dodat jejich obal, který je v tomto případě součástí výrobku spolu s přepravním obalem, včetně fixačního materiálu.
Takže pokud třeba mě SM posílá modely k rodičům do obchodu (abych nemusel na poštu) tak občas balík nechají tam a dostane se mi až druhý den tj po 24hodinách ho ani nezreklamuji, nebo když jsem tam bral před Vánoci tak balíček přišel opět k rodičům, kteří mi model mají až pod stromeček, takže zase bych ho reklamoval za 2-3 týdny...
Třeba když mě Sváťa posílal ze společné zásilky 5 kousků ke mně z Modelisima, tak sem mu taky psal ať na to jukne a zkontroloval to, protože pokud by byl problém a model se měl posílat zpět, nebo řešit slevu, musel bych ho stejně zpět ke Sváťovi poslat a věřím že model nepoškodí při kontrole.
Tomu z Aukra jsem zkusl napsat
viz Dali
Svět modelů to tak ale opravdu má, že poškozené zboží musíš reklamovat jinak ti reklamaci neuznají:
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
Záruční doba a reklamace se řídí platnými zákony. Záruční doba je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Při dodání zboží je kupující povinen si zboží neprodleně prohlédnout a případné množstevní nebo zjevné vady ihned reklamovat.
Při poškození přepravního obalu je nutné sepsat s dopravcem záznam o poškození zásilky. Veškěré zboží je zasíláno jako křehké nebo rozbitné, při jakémkoliv mechanické poškození zboží a to i bez zjevného poškození obalu je nutno sepsat reklamaci s dopravcem o poškození zásilky a to nejpozději do 24 hodin. Bez zápisu o reklamaci s dopravcem nemůže být Vaše reklamace přijata. Sepsání zápisu o reklamaci je pro pracovníka dopravce povinné, takže je nutno na sepsání zápisu trvat. Pracovník dopravce není v žádném případě oprávněn reklamaci jakýmkoliv způsobem řešit natož ji zamítnout. K vyřízení reklamace je třeba u modelů dodat jejich obal, který je v tomto případě součástí výrobku spolu s přepravním obalem, včetně fixačního materiálu.
Takže pokud třeba mě SM posílá modely k rodičům do obchodu (abych nemusel na poštu) tak občas balík nechají tam a dostane se mi až druhý den tj po 24hodinách ho ani nezreklamuji, nebo když jsem tam bral před Vánoci tak balíček přišel opět k rodičům, kteří mi model mají až pod stromeček, takže zase bych ho reklamoval za 2-3 týdny...
Sbírka modelů Citroën
Re: Reklamace
No já zase mohu říct,že na SM jsem reklamoval 2x- u jednoho modelu chyběla anténa a u druhé reklamace byl ulomený závěs předního kola u modelu od PMA(nepoškozený obal i krabice ) a obě reklamace byly uznané.
Re: Reklamace
Jak jsem psal, nenarodil jsem se odborníkem na modely, takže před tím 3/4 rokem, co jsem si pořídil tu Miuru (do té doby to byly 1/43), jsem to považoval za výkvět všeho. Chybama se člověk učí.....Pořád se ještě nepovažuji za odborníka na modely, to je taky důvod, proč navštěvuji toto forum Bohužel jsem odkázán výhradně na nákup po internetu, všechny kamenné obchody jsou daleko a nevyplatí se tam jezdit. Takže to beru jako riziko "podnikání".carlos píše:Zvláštní je, že sám si na to nepřišel a prodejce at už kontroluje nebo ne na to přijít měl.
Proti SM nic nemám, nakupoval jsem tam ty menší modely a vždy jsem byl spokojený. Jen mě překvapilo...pokud to je podle mínění onoho kupujícího takový "zmetek".....že to pustili za plnou cenu. Toť vše.
Líbí se mi třeba na http://www.scale18.com, že i pouhá pomačkaná krabice u modelu vede prodejce ke snížení ceny...ale to si asi našinec nemůže dovolit.
PS: Miura zase zakotvila u mě a nechám si ji, jen k ní pořídím bratříčka/sestřičku od AA (Lambo Espada)
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace
no já myslím,že tam má takovou cenu i kvuli odškodnění A tak spoléhá na to,že to od něho odkoupí samo http://www.Světmodelu ,protože tam nebudou chtít mít takovou reklamu jakou jim udělalsva57 píše:Jen by mě tak zajímalo pánové,proč se prodejce někdo z vás nezeptá přímo,proč má takovou cenu a poštovný.A jestli to chce vůbec prodat,nebo mu jde o negativní reklamu
Re: Reklamace
Odpověď Prodejce z Aukra
Můj dotaz byl proč poškozený model Norev v ceně 999 prodává za 1500...
Odpověď
Zkuste popřemýšlet..... Není to složitá hádanka
Zvláštní, že nikdo nepřihodil
Pak mi naspsal ještě větší druhý dopis - odepsal jsem mu zda ho můžu zveřejnit.
Můj dotaz byl proč poškozený model Norev v ceně 999 prodává za 1500...
Odpověď
Zkuste popřemýšlet..... Není to složitá hádanka
Zvláštní, že nikdo nepřihodil
Pak mi naspsal ještě větší druhý dopis - odepsal jsem mu zda ho můžu zveřejnit.
Sbírka modelů Citroën
Re: Reklamace
Tyhle tajemné bojovníky za bezpráví, u kterých člověk není na čem je, jsem nikdy nechápal a v televizi ze zásady ignoroval .BaRT píše:Odpověď Prodejce z Aukra
Můj dotaz byl proč poškozený model Norev v ceně 999 prodává za 1500...
Odpověď
Zkuste popřemýšlet..... Není to složitá hádanka
Zvláštní, že nikdo nepřihodil
Pak mi naspsal ještě větší druhý dopis - odepsal jsem mu zda ho můžu zveřejnit.
Re: Reklamace
Aby to nebylo špatně pochopeno, píšu zde celou komunikaci, jména nahradil Aukro Nick...
BaRT
Můj dotaz byl proč poškozený model Norev v ceně 999 prodává za 1500...
Luck45
Zkuste popřemýšlet..... Není to složitá hádanka
Zvláštní, že nikdo nepřihodil
BaRT
Takže prostě varovat před Svět modelů ...
Já tam jeden čas bral hodně a reklamoval jednou (model měl škrábanec) a bez problémů, ale možná je to tím že vedu modelářské forum a měli by negativní reklamu zajištěnou...
Teď již beru hlavně v Německu a z Čech pouze Mac models a Foxtys oba z Prahy...
Luck45
Mě naštvali do běla hlavně svojí arogancí - ze mě se snažil udělat pitomce i sám pan Inženýr - majitel (korespondenci mám schovanou). Žádná omluva, žádné pochopení.
Oni budou tvrdit, že krabice byla OK, že v ní nic "nešverkalo" (zřejmě mysleli nerachotilo), přitom ten stojánek, který je pod předníma kolama NEMOHL ulítnout během přepravy, ten byl pryč ještě před upevněním modelu na stojánek. A to samé i kolo - to neupadne pouhým úderem.
Je hezký vzít peníze a přitom nemít odpovědnost za zboží.... Případně se zbavit vadného modelu tím, že povinnost reklamovat hodím na zákazníka a poštu.
Nejlepší je, že mi nakonec byla nabídnuta sleva na další zásilku - ten člověk si snad myslí, že jsem takovej blázen a po takovým jednání si něco u něj ještě někdy objednám? Od nich už ani náplň do propisky
BaRT
jasný, u nás se to na foru taky řešilo, původně si kolegové mysleli že jste se uťukl o 1 a model měl být ve slevě za 500:-) pak mi to došlo...
Nevadí když tam naši korespondenci dám aby bylo jasno, máme tam i velké zastánce SM...
Jinak je to v trendu kde se řeší reklamace:
http://www.sberatelemodelu.cz/viewtopic.php?f=3&t=268
Luck45
Víte, není problém u vás na fóru tuhle aukci vysvětlit, ale na druhou stranu - uvědomil jsem si, že můžu na Aukru rozvířit množství dalších podobných aukcí a to by nebylo v pořádku. Aukro mám rád a sám se nechci prodírat podobnými věcmi. Tohle jsem nedomyslel (proto to stažení), ale nevěděl jsem, jak ve své bezmocnosti aspoň na dálku pana Ing kopnout kamsi.....
BaRT
Dobře, aspoň bude jasno. Pokud budete chtít pokecat o novinkách, nebo si jen projít fotky z nedávno proběhlého veletrhu v Norimberku rád Vás uvidím na foru.
Luck45
Díky za pozvání, zkusím přijít někdy pokecat...
BaRT
Můj dotaz byl proč poškozený model Norev v ceně 999 prodává za 1500...
Luck45
Zkuste popřemýšlet..... Není to složitá hádanka
Zvláštní, že nikdo nepřihodil
BaRT
Takže prostě varovat před Svět modelů ...
Já tam jeden čas bral hodně a reklamoval jednou (model měl škrábanec) a bez problémů, ale možná je to tím že vedu modelářské forum a měli by negativní reklamu zajištěnou...
Teď již beru hlavně v Německu a z Čech pouze Mac models a Foxtys oba z Prahy...
Luck45
Mě naštvali do běla hlavně svojí arogancí - ze mě se snažil udělat pitomce i sám pan Inženýr - majitel (korespondenci mám schovanou). Žádná omluva, žádné pochopení.
Oni budou tvrdit, že krabice byla OK, že v ní nic "nešverkalo" (zřejmě mysleli nerachotilo), přitom ten stojánek, který je pod předníma kolama NEMOHL ulítnout během přepravy, ten byl pryč ještě před upevněním modelu na stojánek. A to samé i kolo - to neupadne pouhým úderem.
Je hezký vzít peníze a přitom nemít odpovědnost za zboží.... Případně se zbavit vadného modelu tím, že povinnost reklamovat hodím na zákazníka a poštu.
Nejlepší je, že mi nakonec byla nabídnuta sleva na další zásilku - ten člověk si snad myslí, že jsem takovej blázen a po takovým jednání si něco u něj ještě někdy objednám? Od nich už ani náplň do propisky
BaRT
jasný, u nás se to na foru taky řešilo, původně si kolegové mysleli že jste se uťukl o 1 a model měl být ve slevě za 500:-) pak mi to došlo...
Nevadí když tam naši korespondenci dám aby bylo jasno, máme tam i velké zastánce SM...
Jinak je to v trendu kde se řeší reklamace:
http://www.sberatelemodelu.cz/viewtopic.php?f=3&t=268
Luck45
Víte, není problém u vás na fóru tuhle aukci vysvětlit, ale na druhou stranu - uvědomil jsem si, že můžu na Aukru rozvířit množství dalších podobných aukcí a to by nebylo v pořádku. Aukro mám rád a sám se nechci prodírat podobnými věcmi. Tohle jsem nedomyslel (proto to stažení), ale nevěděl jsem, jak ve své bezmocnosti aspoň na dálku pana Ing kopnout kamsi.....
BaRT
Dobře, aspoň bude jasno. Pokud budete chtít pokecat o novinkách, nebo si jen projít fotky z nedávno proběhlého veletrhu v Norimberku rád Vás uvidím na foru.
Luck45
Díky za pozvání, zkusím přijít někdy pokecat...
Sbírka modelů Citroën
Re: Reklamace
BaRT píše: Svět modelů to tak ale opravdu má, že poškozené zboží musíš reklamovat jinak ti reklamaci neuznají:
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
Záruční doba a reklamace se řídí platnými zákony. Záruční doba je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Při dodání zboží je kupující povinen si zboží neprodleně prohlédnout a případné množstevní nebo zjevné vady ihned reklamovat.
Při poškození přepravního obalu je nutné sepsat s dopravcem záznam o poškození zásilky. Veškěré zboží je zasíláno jako křehké nebo rozbitné, při jakémkoliv mechanické poškození zboží a to i bez zjevného poškození obalu je nutno sepsat reklamaci s dopravcem o poškození zásilky a to nejpozději do 24 hodin. Bez zápisu o reklamaci s dopravcem nemůže být Vaše reklamace přijata. Sepsání zápisu o reklamaci je pro pracovníka dopravce povinné, takže je nutno na sepsání zápisu trvat. Pracovník dopravce není v žádném případě oprávněn reklamaci jakýmkoliv způsobem řešit natož ji zamítnout.
Ještě se ale vrátím k reklamačním podmínkám,jak tady uvedl Petr.
Pokud si zásilku převezmu bez zjevného poškození a až po vybalení modelu zjistím poškození,tak mě tuto reklamaci pošta neuzná.Tím pádem by měl reklamaci uznat prodejce.Pokud se tak neděje,tak je to špatný prodejce(myšleno všeobecně).
Takže po přečtení obchodních podmínek je jasný,že kupující musí zásilku reklamovat preventivně při převzetí, i když není poškozen obal.Před dopravcem rozbalit a případně udělat zápis,pokud je model poškozen.
Pokud tak kupující neudělá,může si podle prodejce trhnout nohou.
Ale to už jsme bohužel někde v Kocourkově.
Re: Reklamace
Ano, Sva57 teď uhodil hlavičkou o hřebíček
Tohle jsem měl na mysli už na začátku s tím Peugeotem na Aukru, než se to tu rozvířílo. Jak může prodejce vyžadovat sepsání reklamace s přepravcem, když přepravce vše doručil tak, jak mu to bylo předáno (tedy krásný balík) a na tom stavět reklamaci zabaleného výrobku. Ale když už něco koupíme, tak zjevně SOUHLASÍME s obchodníma podmínkama.
Tohle jsem měl na mysli už na začátku s tím Peugeotem na Aukru, než se to tu rozvířílo. Jak může prodejce vyžadovat sepsání reklamace s přepravcem, když přepravce vše doručil tak, jak mu to bylo předáno (tedy krásný balík) a na tom stavět reklamaci zabaleného výrobku. Ale když už něco koupíme, tak zjevně SOUHLASÍME s obchodníma podmínkama.