Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Autoart BMW 635 CSi bronzitbeige
No, a "sériové" E24 jsou všechny.......
Re: Poslední přírůstky
A pak, že to nejde sehnat. Je to krásné, leč šílené.
Když je takhle vidím pohromadě, těžko bych vybíral jednu, ale asi jsem se svým výběrem (tmavě modrá M635) spokojen.
Celkově se mi líbí ty na levé straně více, ta vínová by taky stála za hřích a ta poslední bronzově-béžová je krásně sladěná s interiérem.
Která je nejvzácnější?
Když je takhle vidím pohromadě, těžko bych vybíral jednu, ale asi jsem se svým výběrem (tmavě modrá M635) spokojen.
Celkově se mi líbí ty na levé straně více, ta vínová by taky stála za hřích a ta poslední bronzově-béžová je krásně sladěná s interiérem.
Která je nejvzácnější?
Re: Poslední přírůstky
Sehnat to jde, ale zaplatit už moc ne. Většinu jich mám za původní a nebo mírně vyšší ceny,než byly původní. Opravdu na můj vkus drahé byly až ty poslední dvě - černá a béžová (5000 Kč/kus) a pak ta karminred (4000 Kč) Vše ostatní bylo za "přijatleně" a nebo z dnešního pohledu velmi levno. Jenže to bývala jiná doba a 2300 - 3500 Kč byly strašné peníze. Naopak zelená vyšla na 1550 Kč (ta bývala hodně podceňovaná a přitom v kombinaci s béžovým interiérem je parádní). Dával jsem je dohromady 16 let a to i včetně těch závodních.
Nejvzácnější těžko říct...... Asi ta Karminred a Shadowline. Ikdyž béžová se v poměru k ostatním taky moc nevyskytuje.
Já už nemám co sbírat. Resináče a neotevírací kováky mne nezajímají, CMC už za ty ceny vs. kvalita taky ne a tak jsem zůstal jen u těch klasických BMW od AA a omezeně i PMA. Když jsem si v roce 2004 u BOBRa vybíral jen jednu za 2200 Kč (cena mi tenkrát přišla naprosto šílená), tak jsem vzal Shadowline. Jenže doma jsem zjistil, že má velmi rozsáhlé vady laku, tak jsem ji v krámu vyměnil za tmavěmodrou (vadná Shadow byla poslední), protože ta se mi líbila jako druhá nejvíc. Kdyby měla větší kola, jako Shadow, karminred a dealerské, bude podle mne ta modrá absolutní top.
Nejvzácnější těžko říct...... Asi ta Karminred a Shadowline. Ikdyž béžová se v poměru k ostatním taky moc nevyskytuje.
Já už nemám co sbírat. Resináče a neotevírací kováky mne nezajímají, CMC už za ty ceny vs. kvalita taky ne a tak jsem zůstal jen u těch klasických BMW od AA a omezeně i PMA. Když jsem si v roce 2004 u BOBRa vybíral jen jednu za 2200 Kč (cena mi tenkrát přišla naprosto šílená), tak jsem vzal Shadowline. Jenže doma jsem zjistil, že má velmi rozsáhlé vady laku, tak jsem ji v krámu vyměnil za tmavěmodrou (vadná Shadow byla poslední), protože ta se mi líbila jako druhá nejvíc. Kdyby měla větší kola, jako Shadow, karminred a dealerské, bude podle mne ta modrá absolutní top.
Re: Poslední přírůstky
No jo, cena....
Když jsem sbíral Bburago 1:24, zdálo se mi Bburago 1:18 drahé. Když jsem sbíral Bburago a Maisto 1:18 za 600,-Kč, dlouho jsem chodil kolem prvního AUTOartu (SUBARU Impreza WRC) za 1.800,- a nemohl jsem pořád udělat ten první krok. Pořád jsem počítal, že za to by byly 3 Maista… Když jsem poprvé uviděl ve Vídni CMC, přišlo mi to jako z jiného světa, jako model, který vůbec není určen pro mě, obyčejného smrtelníka. A po čase ejhle, první střibrné šípy v ceně kolem 3.500,- byly doma. Tehdy jsem nechtěl dát 5.000,- za Fordy GT40 a Ferrari F1 od Exota, protože 5.000,- za model, to se přece nehodí...
Takže od Bburaga 1:24 za 250,-Kč tu máme CMC za 12.000,- … to máme 48x násobek... Co dodat.... Když musíš, tak musíš....
Jasně... inflace, hodnota peněz...
-
Naštěstí už také nemám moc co sbírat, takže cena je sice vyšší, ale frekvence nižší. Kde jsou ty časy, kdy jsem pořizoval jednu osmnáctinu týdně...
Sem tam se ze zoufalství a touhy po tom, abych sbíral to, co se mě líbí úplně ze všeho nejvíc, vydám nějakým směrem, který mě ale po čase opět zklame svým provedením, kvalitou a vůbec přístupem výrobců... A tak se vždy zas a znovu poslušně vrátím k CMC.
CMC se musím zastat, ano z ekonomických důvodů už to není firma, která dělá jen modely. Kromě toho zařadili do své produkce i dárkové dekorativní předměty. Ale pořád sem tam přijdou s nějakou řadou modelů, která je povedená. A když pak vezmu v úvahu takový povedený model od CMC, musím říct, že ta propast mezi CMC a ostatními výrobci se za posledních několik let ještě výrazně zvětšila, protože vše ostatní šlo díky změně technologie na levnější (resin, bakelit, neotvírací kovák) brutálně ke dnu.
Když jsem sbíral Bburago 1:24, zdálo se mi Bburago 1:18 drahé. Když jsem sbíral Bburago a Maisto 1:18 za 600,-Kč, dlouho jsem chodil kolem prvního AUTOartu (SUBARU Impreza WRC) za 1.800,- a nemohl jsem pořád udělat ten první krok. Pořád jsem počítal, že za to by byly 3 Maista… Když jsem poprvé uviděl ve Vídni CMC, přišlo mi to jako z jiného světa, jako model, který vůbec není určen pro mě, obyčejného smrtelníka. A po čase ejhle, první střibrné šípy v ceně kolem 3.500,- byly doma. Tehdy jsem nechtěl dát 5.000,- za Fordy GT40 a Ferrari F1 od Exota, protože 5.000,- za model, to se přece nehodí...
Takže od Bburaga 1:24 za 250,-Kč tu máme CMC za 12.000,- … to máme 48x násobek... Co dodat.... Když musíš, tak musíš....
Jasně... inflace, hodnota peněz...
-
Naštěstí už také nemám moc co sbírat, takže cena je sice vyšší, ale frekvence nižší. Kde jsou ty časy, kdy jsem pořizoval jednu osmnáctinu týdně...
Sem tam se ze zoufalství a touhy po tom, abych sbíral to, co se mě líbí úplně ze všeho nejvíc, vydám nějakým směrem, který mě ale po čase opět zklame svým provedením, kvalitou a vůbec přístupem výrobců... A tak se vždy zas a znovu poslušně vrátím k CMC.
CMC se musím zastat, ano z ekonomických důvodů už to není firma, která dělá jen modely. Kromě toho zařadili do své produkce i dárkové dekorativní předměty. Ale pořád sem tam přijdou s nějakou řadou modelů, která je povedená. A když pak vezmu v úvahu takový povedený model od CMC, musím říct, že ta propast mezi CMC a ostatními výrobci se za posledních několik let ještě výrazně zvětšila, protože vše ostatní šlo díky změně technologie na levnější (resin, bakelit, neotvírací kovák) brutálně ke dnu.
Re: Poslední přírůstky
Samozřejmě že co do krásy detailů a složitosti modelů CMC nemá konkurenci. Nevím jak teď, když už jejich modely stojí 12 000 Kč, ale za časů, kdy ceny stouply z 5000 Kč na cca 7500 Kč silně vázla kvalita montáže. Od časů Testaross jsem od nich neměl v ruce model, který bych nemusel reklamovat a nebo opravovat z důvodu chybějící součástky, zaměněného dílu nápravy a nebo upatlanosti od lepidla. Časem už mne to začalo otravovat a vzdal jsem to. Jediné, co tyto nepříjemnosti citelně korigovalo, byla ochota dodávat chybějící součástky samotným CMC přes pana Cvejna, jehož přístup byl maximálně vstřícný.
Re: Poslední přírůstky
Ono taky v té době se počet součástek u takových modelů, jako byly např. Maserati 300S nebo Ferrari 250GT California blížil počtu 2000. Myslím, že tohle bylo už kontraproduktivní... Kdo potřebuje kola na kuličkových ložiskách... A obrovský počet dílů měl asi i vliv na kvalitu koncové montáže.
Dnes mají takové modely jako Ferrari D50 nebo Jaguar C-Type něco přes 1100 dílů, takže úbytek tak cca o více než 1/3. Z mého pohledu těm modelům nic nechybí, ale asi pro kvalitu výsledné montáže je to pomoc.
Dnes mají takové modely jako Ferrari D50 nebo Jaguar C-Type něco přes 1100 dílů, takže úbytek tak cca o více než 1/3. Z mého pohledu těm modelům nic nechybí, ale asi pro kvalitu výsledné montáže je to pomoc.
Re: Poslední přírůstky
Díky Jirkovi jsem rozšířil portfolium "mnichovských žraloků" o dealerský AUTOart BMW 635 CSi bluegray