Čo sa týka mojich "iných nárokov" na kvalitu ako Svaťo píše, tak mám 4ks norevov s tými „hroznými kolesami“. A ešte mám v pláne si dokúpiť jeden, aby som mal všetky norevácke kúsky čo chcem.
Tu ste sa obuli do Norevu ako do modelu za 100,-E. Prirodzene netreba očakávat od modelu za 35,- 40,-E to, čo bude za 110,-E. Nad tým sa netreba trápiť ani strácať čas. Tam je toho viac na zamyslenie. Tu ide o to, či sa mi za tú cenu ešte páči a či ho aj tak chcem. Keďže ho nik nerobí, tak to k rozhodnutiu napomôže. Takže v tomto pohľade kolesá na noreváckom Turbu sú pre mňa stále veľmi prijateľné aj bez akýchkoľvek úprav.
No určite pôjdem aj do AA a určite nebude len jeden. A musím len dúfať, že na Norimbergu AA prekvapí a predstaví aj iné karosárske verzie ako coupe.
Uvidím, ako na tom bude v reáli Turbo AA, ak to bude hlavne v priemere pneu (vernosť disku neriešim), tak jednoduchým osústružením akože na slicky a znížením podvozku to by malo slušne pomôcť. Pri modeli za takú cenu to určite niekedy skúsim, dá sa to zrealizovať a bude to Turbo na slickoch.


Ale keď AA urobí targu aj cabrio, tak je to vyriešené bez práce.
