
Vady na modelech
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Vady na modelech
aha, tak to jsem si spletl 

Re: Vady na modelech
Ten seznam je mnohem starší než dnešní noviny. 

Re: Vady na modelech
jedou jiný systém, pokud jim tam model přidáš vč fotek řeknou že je to vada laku a model tam nepřidají, takže jsem to za sebe vzdal tam něco upozorňovat.
Hodně lidí tam hlásilo jen vady laku, které jsou pořád stejné, jen si jich všimly
Zde zase pokud někdo něco nahlásí, tak ani název modelu, není celá verze a kombinace
tj pročíst post + kontrola seznamu.
Hodně lidí tam hlásilo jen vady laku, které jsou pořád stejné, jen si jich všimly
Zde zase pokud někdo něco nahlásí, tak ani název modelu, není celá verze a kombinace
tj pročíst post + kontrola seznamu.
Sbírka modelů Citroën
Re: Vady na modelech
Zavolal jsem do dílny co pro naši firmu něco lila ze zinku.
Je to prý mezikristalická koroze zinku způsobená nečistotami v materiálu. Převážně prý kadmium, cín a další (kadmium je potřeba v určitém množství pro lepší povrch). Tolerance příměsí a nečistot se dříve (cca. 30 let dozadu) měřila na desetiny procenta, v současnosti na tisíciny. Tolik člověk z oboru.
Na YouTube je dokument https://www.youtube.com/watch?v=sB9vkfGSKI4 o recyklaci aut. Vrak se vypustí a ve 3:50 je auto rozdrceno na malé kousky. Magnetem je separován kov, barevné kovy ručně na páse (jak se rozlišuje zinek a hliník netuším) a jestli se tam připlete elektronika s hromadou cínu a jinými sajrajty (sklo, guma, plasty) nikdo neřeší.
V 5:45 se nakládá loď právě do číny. V číně to roztaví, (podle toho jak dobře vyseparují ostatní látky, určí výslednou "ryzost") nalejí ingoty a prodávají.
ZDE http://www.007swz.com/ProfessionList-1-1796.html je nabídka v čistotách 50 až 99,9%. Čistotě odpovídá cena, když někdo vyrábí mixer tak nepočítá s životností 15 let a asi mu stačí 80%. Na přívěsky, klíčenky a podobné cetky, třeba těch 50%.
Tam kde je výrobek na pohled stejný a rozdílná cena, se vždy najde nějaký podvodník.
Pokud výrobce modelů (Kyosho, AA, TSM....) dostane od nějakého vykuka nabídku na 99,9% zinek (někde jsem četl že je potřeba 99,995% což jsou ty zmíněné tisícinky) za super cenu a papíry jsou OK (čechům netřeba vysvětlovat), tak to dál neřeší. To až sběratelé za pár let. Na rozbor se podstrčí paletu čistých cihel a zbytek vagonu je sajrajt podle drzosti překupníka. Kvalita jednotlivých modelů se tedy asi řídí podle toho, kde a kdy takový podvodník kšeftoval. Pak by byla naděje, že se budou rozpadat modely z určité dekády. Co to ale provede s trhem a následně výrobou, je ve hvězdách.
Nebo to rozkrádají soudruzi zaměstnanci a nahrazuhjí levnějším materiálem (taky známe). Pak se to může táhnout donekonečna.
Rozpad prý trvá cca 10 let. Proces se nedá ovlivnit.
Pokud má někdo z vás náladu, bylo by dobré uvést jak staré jsou postižené modely.
Je to prý mezikristalická koroze zinku způsobená nečistotami v materiálu. Převážně prý kadmium, cín a další (kadmium je potřeba v určitém množství pro lepší povrch). Tolerance příměsí a nečistot se dříve (cca. 30 let dozadu) měřila na desetiny procenta, v současnosti na tisíciny. Tolik člověk z oboru.
Na YouTube je dokument https://www.youtube.com/watch?v=sB9vkfGSKI4 o recyklaci aut. Vrak se vypustí a ve 3:50 je auto rozdrceno na malé kousky. Magnetem je separován kov, barevné kovy ručně na páse (jak se rozlišuje zinek a hliník netuším) a jestli se tam připlete elektronika s hromadou cínu a jinými sajrajty (sklo, guma, plasty) nikdo neřeší.
V 5:45 se nakládá loď právě do číny. V číně to roztaví, (podle toho jak dobře vyseparují ostatní látky, určí výslednou "ryzost") nalejí ingoty a prodávají.
ZDE http://www.007swz.com/ProfessionList-1-1796.html je nabídka v čistotách 50 až 99,9%. Čistotě odpovídá cena, když někdo vyrábí mixer tak nepočítá s životností 15 let a asi mu stačí 80%. Na přívěsky, klíčenky a podobné cetky, třeba těch 50%.
Tam kde je výrobek na pohled stejný a rozdílná cena, se vždy najde nějaký podvodník.
Pokud výrobce modelů (Kyosho, AA, TSM....) dostane od nějakého vykuka nabídku na 99,9% zinek (někde jsem četl že je potřeba 99,995% což jsou ty zmíněné tisícinky) za super cenu a papíry jsou OK (čechům netřeba vysvětlovat), tak to dál neřeší. To až sběratelé za pár let. Na rozbor se podstrčí paletu čistých cihel a zbytek vagonu je sajrajt podle drzosti překupníka. Kvalita jednotlivých modelů se tedy asi řídí podle toho, kde a kdy takový podvodník kšeftoval. Pak by byla naděje, že se budou rozpadat modely z určité dekády. Co to ale provede s trhem a následně výrobou, je ve hvězdách.
Nebo to rozkrádají soudruzi zaměstnanci a nahrazuhjí levnějším materiálem (taky známe). Pak se to může táhnout donekonečna.
Rozpad prý trvá cca 10 let. Proces se nedá ovlivnit.
Pokud má někdo z vás náladu, bylo by dobré uvést jak staré jsou postižené modely.
Naposledy upravil(a) Lukas D. dne 20 dub 2015, 20:49, celkem upraveno 4 x.
Re: Vady na modelech
ja mám (dúfam že) jediný zincpest na striebornom Ferrari 612 HW Elite - to čínske čudo
...ľavé dvere sú chytené, myslím že rok 2005

modrý Mondial, pekný Mondial 

Re: Vady na modelech
Já mám, nyní již "načatou" Coca Colu od června 2010, takže předpokládám, že byla vyrobena v roce 2009.
http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... -coca-cola
http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... -coca-cola
Re: Vady na modelech
Range Rover Sport bílá - Autoart




Mercedes 770 - Signature






Mercedes 770 - Signature


Sbírka modelů Citroën
Re: Vady na modelech
bBurago Citroën C6
kamarád poslal fotky, vylezla z pod laku základní bílá vrstva, nebo bobtná kasle.
původně to nebylo, má model nafocený



kamarád poslal fotky, vylezla z pod laku základní bílá vrstva, nebo bobtná kasle.
původně to nebylo, má model nafocený



Sbírka modelů Citroën
Re: Vady na modelech
a co ty pneumatiky?