Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Minimálně desítku tento měsíc dáš.Myslím,že to bude Tvůj rekord.
Re: Poslední přírůstky
Tento měsíc,pokud do konce roku dorazí OttO, by mělo být 13 modelů. Rekord mám myslím 17 kousků.
Re: Poslední přírůstky
Tak to je pěkné.Francouzský ježíšek snad do Štědrého večera dorazí pokud expediční firma pracuje nonstop.Akorát,že OttO změnil dopravce resp.zažitý systém mě zaráží.
Re: Poslední přírůstky
Tak představím své přírůstky v nové "sekci" Evropské roadstery 55-62, která začala vznikat v listopadu (aa: MB 190 SL, ricko: BMW 507, ricko: Maserati Vignale, revell: MG A)
Re: Poslední přírůstky
Tak pod stromečkem byl u mě :Citroën DS 21 kombi (Norev), který se zde již řešil a poté Wartburg 353 IST:
Musím říci že jsem velmi mile překvapen, to že je model kovový se zde již řešilo, měl jsem v ruce od této firmy žigula
a u Wartburgu opravdu zapracovali. Vše je čisté, světla, chromy pod světli, opravdu vymakaný interiér na detaily.
Chromové díly pěkné, lišty kolem oken jemné a čisté...
Jediná věc mi trochu nesedí a to je velikost SPZ a trochu mam dojem že model byl bez nich a dodatečně se přidávali, ale je to jen můj dojem.
To že jsem nenašel chybu technického rázu (prošlo mi rukama 5 Wartburgů 1:1) ocenuji.
Hloubka spárování není v reálu tak hrozná jak se jeví na fotkách
Musím říci že jsem velmi mile překvapen, to že je model kovový se zde již řešilo, měl jsem v ruce od této firmy žigula
a u Wartburgu opravdu zapracovali. Vše je čisté, světla, chromy pod světli, opravdu vymakaný interiér na detaily.
Chromové díly pěkné, lišty kolem oken jemné a čisté...
Jediná věc mi trochu nesedí a to je velikost SPZ a trochu mam dojem že model byl bez nich a dodatečně se přidávali, ale je to jen můj dojem.
To že jsem nenašel chybu technického rázu (prošlo mi rukama 5 Wartburgů 1:1) ocenuji.
Hloubka spárování není v reálu tak hrozná jak se jeví na fotkách
Sbírka modelů Citroën
Re: Poslední přírůstky
tak som stihol ešte jeden pred koncom roka ...neplánovaná kúpa, ale cene som neodolal ...a ked tak pozerám na to auto, rozmyslam prečo som si ho už nehoznal ovela skôr, tieto Citroeny su fakt prekrásne (darmo, taliansky design...aj 504 kabrio od Norevu nadherné auto...človek až skoro lutuje že nežil v dobe ked tychto áut bolo na cestách veľa - samozrejme na západe, nie žiť tu v komančistáne )..len ho nemám s čím fotiť, chyba mu kamarát v zbierke...tu by pomohla asi konečne Tatra 603 (tretej série) aby boli zaujimavejsie fotky
modrý Mondial, pekný Mondial
Re: Poslední přírůstky
...tento rok už je to konečná :
z Modelissima PORSCHE 911 CARRERA RSR Brumos Porsche Daytona 1975-Spark
a PORSCHE 911(997) GT2 2010-AUTOart
Od OttO SIMCA BAGHEERA S 1978-OttO mobile
a AUDI QUATTRO SPORT S1 Rally San Remo 1985-OttO mobile
z Modelissima PORSCHE 911 CARRERA RSR Brumos Porsche Daytona 1975-Spark
a PORSCHE 911(997) GT2 2010-AUTOart
Od OttO SIMCA BAGHEERA S 1978-OttO mobile
a AUDI QUATTRO SPORT S1 Rally San Remo 1985-OttO mobile
Re: Poslední přírůstky
O Formulích zde toho moc není, takže -
se ohlédnu proti proudu času až do počátku sedmdesátých let minulého století. Když přivřu oči, z Formule 1 roku 1973, se mi vybaví "černozlaté rakve" Colina Chapmana, modré formule s nápisy elf Kena Tyrrella a jejích jezdci Emerson Fittipaldi, Ronnie Peterson, respektive Jackie Stewart a Francois Cevert.
Právě modely Tyrrell 006 zde představuji, abych byl upřímný, raději bych měl poslední verze 005, které ještě neměly matně černé bočnice, ale volba TSM, vyrábět právě modely Tyrrell 006 je asi na místě. Mistrem světa 1973 se stal J. Stewart právě na 006 a pak po tragické nehodě jeho týmového kolegy F.Ceverta ukončil závodní kariéru.
K samotným modelům - Po neskutečně detailních "Tyrrellových stonožkách" P34 je to krok zpět. Nic se nedá "rozebrat" volant i přední náprava se neotáčejí, srovnal bych to s formulemi fy Minichamps, ale i cenově jsou níž než "šestikolky", takže OK. Kvalita provedení je na velmi solidní úrovní, vzhled narušují jen hrubší "tyčky" držící zpětná zrcátka, ty má exoto na 002 tenčí a tím i realističtější. Jinak jsem větší rozdílnosti od originálních vozů neshledal, jistě, nějaké detaily se liší, ale neruší, což je u drtivé většiny modelů všech firem vyrábějící tyto "repliky". Kde udělalo TSM největší chybu, tak to je Tyrrell 006#5 vítěz GP Německa 1973 J.Stewart, na tomto modelu vyrobili slzovité vyboulení kokpitu i na levé straně, což je nesmysl, Tyrrelly ho měly jen na pravé straně, aby bylo místo na ruku při řazení rychlosti, proto jsem si teto model nepořídil.
Celkově hodnotím oba modely, které představuji v jedné ucelené galerii fotografii http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... l-ford-006
velmi kladně hlavně pro jejich proporční přesnost, a jsou opravdovou ozdobou sbírky.
se ohlédnu proti proudu času až do počátku sedmdesátých let minulého století. Když přivřu oči, z Formule 1 roku 1973, se mi vybaví "černozlaté rakve" Colina Chapmana, modré formule s nápisy elf Kena Tyrrella a jejích jezdci Emerson Fittipaldi, Ronnie Peterson, respektive Jackie Stewart a Francois Cevert.
Právě modely Tyrrell 006 zde představuji, abych byl upřímný, raději bych měl poslední verze 005, které ještě neměly matně černé bočnice, ale volba TSM, vyrábět právě modely Tyrrell 006 je asi na místě. Mistrem světa 1973 se stal J. Stewart právě na 006 a pak po tragické nehodě jeho týmového kolegy F.Ceverta ukončil závodní kariéru.
K samotným modelům - Po neskutečně detailních "Tyrrellových stonožkách" P34 je to krok zpět. Nic se nedá "rozebrat" volant i přední náprava se neotáčejí, srovnal bych to s formulemi fy Minichamps, ale i cenově jsou níž než "šestikolky", takže OK. Kvalita provedení je na velmi solidní úrovní, vzhled narušují jen hrubší "tyčky" držící zpětná zrcátka, ty má exoto na 002 tenčí a tím i realističtější. Jinak jsem větší rozdílnosti od originálních vozů neshledal, jistě, nějaké detaily se liší, ale neruší, což je u drtivé většiny modelů všech firem vyrábějící tyto "repliky". Kde udělalo TSM největší chybu, tak to je Tyrrell 006#5 vítěz GP Německa 1973 J.Stewart, na tomto modelu vyrobili slzovité vyboulení kokpitu i na levé straně, což je nesmysl, Tyrrelly ho měly jen na pravé straně, aby bylo místo na ruku při řazení rychlosti, proto jsem si teto model nepořídil.
Celkově hodnotím oba modely, které představuji v jedné ucelené galerii fotografii http://jirka-automodely-1-18.galerie.cz ... l-ford-006
velmi kladně hlavně pro jejich proporční přesnost, a jsou opravdovou ozdobou sbírky.