Modely CMC 1:18
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Modely CMC 1:18
Zdravím,
k předchozím dotazům ohledně modelů CMC...
Podíl plastových dílů se liší,ale můj odhad je v průměru max 1/3.U starších modelů je větší,u novějších menší.
Jsem sběratel převážně uměleckých děl od CMC,nicméně i oni se dopouštějí těžko pochopitelných omylů,co se týká detailů různých limitovaných verzí.Zvlášť u prvních kusů stříbrných šípů,prostě jen přidělali startovní číslo a hotovo.Ovšem odlošnosti v odvětrání motoru (W 196),nebo zbarvení masky chladiče a velikost a vzhled start.čísel (W 154,č. 24,26,28) už příliš neřešili.Napravili to u "T" a č. 16.Super vzácný Auto Union C č.5 vítěz Doningtonu třeba ve skutečnosti měl aerodynamické kryty náprav.CMC bohužel jen nasříkali čísla na "běžnou sériovku" a vzácný kus je na světě. A.U. Typ D č. : 12 a 14 je na tom podobně...ovšem s krytem motoru.Ve skutečnosti byl design této části také odlišný.Dá rozum,že výroba pár stovek,nebo tisíc odlišných kapot,nebo karosérií by byla neůnosně drahá,takže se to nevyplatí.Detailistu,jako jsem já to zamrzí...ale neodradí.
Stává se,že na modelech chybí nějaká součástka.Při tak složité výrobě se není čemu divit....stane se...
Tady je naprosto bezkonkurenční přístup CMC k reklamacím.Beru modely od p.Cvejna a v součtu už dost dílů chybělo,nebo bylo poškozených.Nikdy nebyl nejmenší problém s výměnou modelu,nebo s dodáním chybějící součástky.V tomto má CMC u mne absolutní plus...sice dělají chyby,ale umí se k nim postavit čelem a uznat je a napravit .Na rozdíl od ignorantů Exoto.
k předchozím dotazům ohledně modelů CMC...
Podíl plastových dílů se liší,ale můj odhad je v průměru max 1/3.U starších modelů je větší,u novějších menší.
Jsem sběratel převážně uměleckých děl od CMC,nicméně i oni se dopouštějí těžko pochopitelných omylů,co se týká detailů různých limitovaných verzí.Zvlášť u prvních kusů stříbrných šípů,prostě jen přidělali startovní číslo a hotovo.Ovšem odlošnosti v odvětrání motoru (W 196),nebo zbarvení masky chladiče a velikost a vzhled start.čísel (W 154,č. 24,26,28) už příliš neřešili.Napravili to u "T" a č. 16.Super vzácný Auto Union C č.5 vítěz Doningtonu třeba ve skutečnosti měl aerodynamické kryty náprav.CMC bohužel jen nasříkali čísla na "běžnou sériovku" a vzácný kus je na světě. A.U. Typ D č. : 12 a 14 je na tom podobně...ovšem s krytem motoru.Ve skutečnosti byl design této části také odlišný.Dá rozum,že výroba pár stovek,nebo tisíc odlišných kapot,nebo karosérií by byla neůnosně drahá,takže se to nevyplatí.Detailistu,jako jsem já to zamrzí...ale neodradí.
Stává se,že na modelech chybí nějaká součástka.Při tak složité výrobě se není čemu divit....stane se...
Tady je naprosto bezkonkurenční přístup CMC k reklamacím.Beru modely od p.Cvejna a v součtu už dost dílů chybělo,nebo bylo poškozených.Nikdy nebyl nejmenší problém s výměnou modelu,nebo s dodáním chybějící součástky.V tomto má CMC u mne absolutní plus...sice dělají chyby,ale umí se k nim postavit čelem a uznat je a napravit .Na rozdíl od ignorantů Exoto.
Re: Modely CMC 1:18
Ahoj vítám tě mezi námi,
Je dobré číst že si váží svého zákazníka, osobně jsem reklamaci řešil 3krát. BBurago ještě tenkrát Made in Italy mi díl poslalo, OTTOmobile mi díl také zaslalo, ale Norev jsem musel posílat zpět do e-shopu, což je nešťastné řešení. S těmi modely máš pravdu, chtějí spoustu novinek ale upravit model by výrobce zdržoval, když to dělají levní výrobci tak to člověk chápe, u těch dražších je to problém. Osobně se mi líbí přístup AA kde sledují postřehy sběratelů, nebo systém OTTO kde fotografie prototypů kolují internetem a chyby na finálním modelu nejsou.
Je dobré číst že si váží svého zákazníka, osobně jsem reklamaci řešil 3krát. BBurago ještě tenkrát Made in Italy mi díl poslalo, OTTOmobile mi díl také zaslalo, ale Norev jsem musel posílat zpět do e-shopu, což je nešťastné řešení. S těmi modely máš pravdu, chtějí spoustu novinek ale upravit model by výrobce zdržoval, když to dělají levní výrobci tak to člověk chápe, u těch dražších je to problém. Osobně se mi líbí přístup AA kde sledují postřehy sběratelů, nebo systém OTTO kde fotografie prototypů kolují internetem a chyby na finálním modelu nejsou.
Sbírka modelů Citroën
Re: Modely CMC 1:18
Klasickou větu o modelech CMC tu pronesl DaliB ,že je to poctivé kvalitní zboží...nebo tak nějak.
Poctivý a vstřícný mají i přístup k zákazníkům...a to nejen CMC,ale i p.Cvejn.
Bohužel tento přístup není v ČR zcela samozřejmý,ale spíše vyjímečný.
Mám na mysli i jiné obory,než jen modely,ale to sem nepatří.
I přes výše popisované nedostatky je to zatím to nejlepší,co na trhu s modely 1.18 je.
Ikdyž uznávám,že jejich modelová řada není ta správná káva pro velkou spoustu lidí.
Pro mne také kdysi nebyla.Dostala mne ta kvalita,kdy jsem po 1.modelu CMC Ferrari 250 SWB prohlásil : "Tohle je model"...a od té doby se vezu...
Poctivý a vstřícný mají i přístup k zákazníkům...a to nejen CMC,ale i p.Cvejn.
Bohužel tento přístup není v ČR zcela samozřejmý,ale spíše vyjímečný.
Mám na mysli i jiné obory,než jen modely,ale to sem nepatří.
I přes výše popisované nedostatky je to zatím to nejlepší,co na trhu s modely 1.18 je.
Ikdyž uznávám,že jejich modelová řada není ta správná káva pro velkou spoustu lidí.
Pro mne také kdysi nebyla.Dostala mne ta kvalita,kdy jsem po 1.modelu CMC Ferrari 250 SWB prohlásil : "Tohle je model"...a od té doby se vezu...
Re: Modely CMC 1:18
Zdravím dalšího příznivce modelů CMC.
Já zprvu také nebyl úplně nadšený tím výrobním programem, neboť jsem spíše na Italy než ne Němce, ale poslední dobou to nabralo ten správný směr a ještě k tomu Bugatti.
Už delší dobu mám ale obrovské dilema. Hned ze startu jsem nakoupil německé stříbrné šípy a CMC pak postupem času začali dělat ty číslované limity. I když jsou tam někde nepřesnosti, jak píšeš. Pořád zvažuju odprodání těch nečíslovaných a nákup číslovaných, ale nemůžu se k tomu rozhoupat. Dnes už to zvláště v ČR za ty peníze neprodám a přijde mi to na druhé straně škoda.
Tak nevím...
Já zprvu také nebyl úplně nadšený tím výrobním programem, neboť jsem spíše na Italy než ne Němce, ale poslední dobou to nabralo ten správný směr a ještě k tomu Bugatti.
Už delší dobu mám ale obrovské dilema. Hned ze startu jsem nakoupil německé stříbrné šípy a CMC pak postupem času začali dělat ty číslované limity. I když jsou tam někde nepřesnosti, jak píšeš. Pořád zvažuju odprodání těch nečíslovaných a nákup číslovaných, ale nemůžu se k tomu rozhoupat. Dnes už to zvláště v ČR za ty peníze neprodám a přijde mi to na druhé straně škoda.
Tak nevím...
Re: Modely CMC 1:18
Více fotek dám do sekce Porsche, jinak je to CMC se vším všudy, bez limitu, sériové číslo: 2244, výr. číslo M-067C, 971 dílů
Naposledy upravil(a) Luky dne 31 pro 2011, 10:57, celkem upraveno 1 x.
Porsche 1/43 a 1/18
Re: Modely CMC 1:18
Děkuji za uvítání.
Kdysi jsem nečíslované silver arrows prodával ze stejného důvodu,jaký popisuješ.
Byl to finančně docela velký "provar".Pokud bych nepotřeboval nutně peníze,nedělal bych to.
Zvlášť v této době a v tomto státě je to naprostá katastrofa.
Reedicované modely s hliníkovými obručemi mají trochu jiný výraz...nebo jak to říct.
Ta stará kola bez nipelů s plastovými ráfky měla své kouzlo.
Já jsem si třeba nelimitovaný W 154 nechal mám teď 3.Bohužel A.U. D jsem byl nucen prodat
Podle fotek,co mám k dispozici působí staré verze kol trochu realističtěji.
Ráfky na "živých" autech totiž nebyly chromované,ale stříbrné,jako karoserie.
Nejvíce je to vidět na W196 - tu hliníkovými koly totálně zabili!!!
Raději jsem si připlatil a odkoupil od jednoho našeho kolegy starou nelimitovanou verzi W 196,protože
při pohledu na výsledek reedice W 196 jsem se málem po....
Tímto nechci hanět snažení CMC.W 196 - ku podělali i designově,ale pak už jsou výsledky mnohem lepší.
Dá se říci,že kdyby ty hliníkové ráfky u W 154 a A.U. D nastříkali na stříbrno,jako kdysi ty plasty,tak je výsledek naprosto dokonalý.
Kdysi jsem nečíslované silver arrows prodával ze stejného důvodu,jaký popisuješ.
Byl to finančně docela velký "provar".Pokud bych nepotřeboval nutně peníze,nedělal bych to.
Zvlášť v této době a v tomto státě je to naprostá katastrofa.
Reedicované modely s hliníkovými obručemi mají trochu jiný výraz...nebo jak to říct.
Ta stará kola bez nipelů s plastovými ráfky měla své kouzlo.
Já jsem si třeba nelimitovaný W 154 nechal mám teď 3.Bohužel A.U. D jsem byl nucen prodat
Podle fotek,co mám k dispozici působí staré verze kol trochu realističtěji.
Ráfky na "živých" autech totiž nebyly chromované,ale stříbrné,jako karoserie.
Nejvíce je to vidět na W196 - tu hliníkovými koly totálně zabili!!!
Raději jsem si připlatil a odkoupil od jednoho našeho kolegy starou nelimitovanou verzi W 196,protože
při pohledu na výsledek reedice W 196 jsem se málem po....
Tímto nechci hanět snažení CMC.W 196 - ku podělali i designově,ale pak už jsou výsledky mnohem lepší.
Dá se říci,že kdyby ty hliníkové ráfky u W 154 a A.U. D nastříkali na stříbrno,jako kdysi ty plasty,tak je výsledek naprosto dokonalý.
Re: Modely CMC 1:18
Auto Union Typ C 1936, č. 4, Vítěz GP Německa - B. Rosemeyer, 1026 dílů, limit 3707/5000
Porsche 1/43 a 1/18
Re: Modely CMC 1:18
Gratuluji Luky,vidím že jsi vzal ty omnáctiny "pěkně od podlahy "
Re: Modely CMC 1:18
Děkuji, no nějak jsem začít musel a 901 pasuji na svůj "Super come back" do 18náctin a Auto Union nesmazatelně patří do historie značky Porsche i když daleko předtím, než bylo vůbec první Porsche vyrobeno, ale kdyby ho měl v nabídce výrobce ne moc dbající na detail a nebo by se mi na něm něco nelíbilo, tak bych do něj nešel, vzal něco jiného a na tento počkal.
Porsche 1/43 a 1/18